MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik wou mijn bulk-gains nog allemaal gaan loggen, maar door het but-hurt gehalte lijkt dat mij geen goed idee.

    Maar goed, vanaf morgen dus weer gaan bulken.

    Wat is er mis met af en toe iets filmen dan
     
    Ik wou mijn bulk-gains nog allemaal gaan loggen, maar door het but-hurt gehalte lijkt dat mij geen goed idee.

    Maar goed, vanaf morgen dus weer gaan bulken.

    ben wel benieuwd hoor. Denk dat mensen wel respect hebben als je gewoon serieus logt
     
    Wat is er mis met af en toe iets filmen dan

    De kans dat ik niet meer anoniem ben, ik hoor vaak allemaal B&F gesprekken in mijn gym, kans is sowieso groot dat er een DBBer in mijn gym zit, of mijn gym herkent via zo'n vid.
     
    De kans dat ik niet meer anoniem ben, ik hoor vaak allemaal B&F gesprekken in mijn gym, kans is sowieso groot dat er een DBBer in mijn gym zit, of mijn gym herkent via zo'n vid.
    Kunnen ze dat niet afleiden aan het feit dat er iemand 20x 170 kg squat in de gym? ???

    Ik zou dat als vrij overmeesterend ervaren.
     
    Kunnen ze dat niet afleiden aan het feit dat er iemand 20x 170 kg squat in de gym? ???

    Die 20x 170 heb ik bewust op een rustig tijdstip behaald, juist om die reden.
    Ik wil het best een keer vidden, maar dan moet ik even een andere gym uitzoeken:scratch:
     
    De kans dat ik niet meer anoniem ben, ik hoor vaak allemaal B&F gesprekken in mijn gym, kans is sowieso groot dat er een DBBer in mijn gym zit, of mijn gym herkent via zo'n vid.

    Als je later professioneel DBBer bent ben je sowieso niet meer anoniem man. Kun je nu alvast wennen aan de fame
     
    Die 20x 170 heb ik bewust op een rustig tijdstip behaald, juist om die reden.
    Ik wil het best een keer vidden, maar dan moet ik even een andere gym uitzoeken:scratch:

    Zet bivakmuts op en kom in mijn homegym doen
     
    Als je later professioneel DBBer bent ben je sowieso niet meer anoniem man. Kun je nu alvast wennen aan de fame

    Ben niet echt een persoon die op ''spotlights'' geilt.
    Maar als jullie 't normaal vragen ipv een heel topic erover te maken, wil ik die 20x 170 best in een andere gym vidden.
    Het zal dan ook niet terug in mijn sig komen tot 't op film staat.
     
    Ben niet echt een persoon die op ''spotlights'' geilt.
    Maar als jullie 't normaal vragen ipv een heel topic erover te maken, wil ik die 20x 170 best in een andere gym vidden.
    Het zal dan ook niet terug in mijn sig komen tot 't op film staat.

    Hoody plz, dus je wel het geld niet?
     
    Ben niet echt een persoon die op ''spotlights'' geilt.
    Maar als jullie 't normaal vragen ipv een heel topic erover te maken, wil ik die 20x 170 best in een andere gym vidden.
    Het zal dan ook niet terug in mijn sig komen tot 't op film staat.

    Is toch al duizend keer gevraagd :rolleyes:
     
    Ben niet echt een persoon die op ''spotlights'' geilt.
    Maar als jullie 't normaal vragen ipv een heel topic erover te maken, wil ik die 20x 170 best in een andere gym vidden.
    Het zal dan ook niet terug in mijn sig komen tot 't op film staat.

    wel respect als je er tog voor gaat. maar 170kgx20 op goeie diepte is wel echt enorm sterk, dan draai je denk ik wel mee met de nederlandse top
     
    De kans dat ik niet meer anoniem ben, ik hoor vaak allemaal B&F gesprekken in mijn gym, kans is sowieso groot dat er een DBBer in mijn gym zit, of mijn gym herkent via zo'n vid.

    ****ing boeiend. Ik word zo vaak aangesproken door gasten "hey jij bent toch peanuthead ofniet, van dbb"
    In de gym en zelfs x in de stad. Is alleen maar leuk.
     
    ****ing boeiend. Ik word zo vaak aangesproken door gasten "hey jij bent toch peanuthead ofniet, van dbb"
    In de gym en zelfs x in de stad. Is alleen maar leuk.

    Dunno, heb zoveel gay en beta shit op 't forum gepost dat ik me een beetje zou schamen...:o
     
    ****ing boeiend. Ik word zo vaak aangesproken door gasten "hey jij bent toch peanuthead ofniet, van dbb"
    In de gym en zelfs x in de stad. Is alleen maar leuk.

    Srs :roflol: ?

    Morgen in heerlen trouwens?
     
    Dunno, heb zoveel gay en beta shit op 't forum gepost dat ik me een beetje zou schamen...:o

    ik heb me al meermaals tegen dudes die ik tegenkwam die over dbb begonnen voorgesteld als angelus en ik heb een beetje meer om me over te schamen:roflol:

    suicide sid en amokmaker:heart:
     
    Vind ik ook, in de gym en op't werk enzo noemt iedereen me herkuul, heerlijk man al die fame :cool:
     
    Gelukkig traint niemand van DBB (niemand die er regelmatig zit) bij de sportschool waar ik zit en train ik meestal op tijden dat de meeste werken/op school zitten.
    Ik kan niet fijn trainen als ik weet dat er bekenden kijken of zo :o Irriteer me daaraan (mensen die met mij mee trainen uitgezonderd).
     
    Back
    Naar boven