MuscleMeat

het grote 'awkward moment' topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Welkom in de ''deel je klaarkom ervaring met DBB-ers'' topic. :wanker:
 
De anekdote ga ik niet eens vertellen, zo awkward was het
 
van half jaar geleden ofzo:
- net fap gedaan achter de laptop op m'n kamer, cum nog in m'n hand
- hoor opeens voetstappen op de gang, zo'n drie meter van mijn deur vandaan
- ik supersnel met de ene hand vol sperma mijn broek dicht doen (note: het was ook nog een spijkerbroek met knoopjes)
- komt mijn moeder binnen en vraagt ze wat ik aan het doen ben
- ik kijk haar strak aan met mijn hand vol sperma en zeg ''krabben''
 
moest net mn heraanvraag voor mn studentenkamer gaan indienen dus fiets naar residentiebeheer met die bladen in mn hand.
Kom daar aan met een iets te hoge snelheid voor mijn minder dan 30% werkende achterrem (in andere hand zaten die bladen), dus crash al 'mother****er' roepend tegen een muur tegen een 5km/uur o.i.d. waarbij ik bijna op mn bek ging.
Ga naar binnen, steek bladen in brievenbus, kom buiten, zat er een dude op het bankje (dat afgescholen stond van mijn zicht door hoge struiken) die alles gezien had en me grijnzend aanstaart.
Bertstare en doorlopen:o
 
  • Like
Waarderingen: mat
Vandaag bezoek dag gehouden om mijn appartement te verhuren. Net voor de eerste afspraak voel ik een alcoholkak aankomen van de bbq en liters bier van gisteren. Net wanneer ik mij neerzet op het toilet gaat de bel. Tegen 300 per uur duw ik een bruine waterval in de pot. De geur die daarbij vrijkwam was niet te beschrijven. Vegend als een malle gebruik ik bijna de helft van een wc-rol op. Wanneer ik doortrek zie ik het waterpeil stijgen. Ik werd op slag zo wit als mijn eerst zo propere toilet. Uiteindelijk toch de mensen binnengelaten en rondgeleid. Het toilet als laatste gehouden en gedaan alsof de indringende geur van zuur bier en rot vlees niet bestond.
 
van half jaar geleden ofzo:
- net fap gedaan achter de laptop op m'n kamer, cum nog in m'n hand
- hoor opeens voetstappen op de gang, zo'n drie meter van mijn deur vandaan
- ik supersnel met de ene hand vol sperma mijn broek dicht doen (note: het was ook nog een spijkerbroek met knoopjes)
- komt mijn moeder binnen en vraagt ze wat ik aan het doen ben
- ik kijk haar strak aan met mijn hand vol sperma en zeg ''krabben''
kan ze nie kloppen ofso???:mad:
 
moest net mn heraanvraag voor mn studentenkamer gaan indienen dus fiets naar residentiebeheer met die bladen in mn hand.
Kom daar aan met een iets te hoge snelheid voor mijn minder dan 30% werkende achterrem (in andere hand zaten die bladen), dus crash al 'mother****er' roepend tegen een muur tegen een 5km/uur o.i.d. waarbij ik bijna op mn bek ging.
Ga naar binnen, steek bladen in brievenbus, kom buiten, zat er een dude op het bankje (dat afgescholen stond van mijn zicht door hoge struiken) die alles gezien had en me grijnzend aanstaart.
Bertstare en doorlopen:o
Ik zie echt een ****ing thomas voor me :roflol:
 
What the ****? :roflol:

Haha, vroeger wel een paar keer meegemaakt. Als je dan schrikt trekken er spieren samen ergens in je core en als je dan toch al bezig bent kan die schrikreactie net de druppel zijn waardoor je klaarkomt.
 
Haha, vroeger wel een paar keer meegemaakt. Als je dan schrikt trekken er spieren samen ergens in je core en als je dan toch al bezig bent kan die schrikreactie net de druppel zijn waardoor je klaarkomt.
Klinkt ergens wel logisch op zich. Maar toch. :roflol:
 
Een wijf met een verschrikkelijk grote vagina, constant flamoesscheten en concentratiekampgeuren.

Heb het haar dan ook maar gezegd.
giphy.gif
 
:fluit:
 
Laatst bewerkt:
Stuk afsnijden over een fietspad terwijl een politie agent het zelfde idee had :o

Alweer :roflol:
 
Back
Naar boven