AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Voor m'n gevoel beroerd hardlopen, maar dan wel 16 sec sneller zijn dan vorige week op dezelfde route. Like.
     
    is dit dutchhardwalking
     
    Voor m'n gevoel beroerd hardlopen, maar dan wel 16 sec sneller zijn dan vorige week op dezelfde route. Like.

    Goed bezig ! Hihihi

    ---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

    Toch maar door cutten aangezien ik nog PR's maak:scratch:
    Dan is bulken obv (nog) onnodig.

    Ga eens weg :)
     
    Ze gezicht veranderd ook mee, cool...
     
    Had ik eerst ook altijd. Irl ben ik kei rustig en wordt bijna nooit agressief ofzo masr bij wedstrijden echt een superkort lontje lol
     
    Sommige scheidsrechters weten me wel te irriteren ja. Weet dat ik het nie moet doen maar gebeurt soms gewoon.

    IK heb nog nooit een kaart(en of berisping) gehad in mijn hele voetbal carrière,
    nou denk nu maar even langzaam na :p;)
     
    Had ik eerst ook altijd. Irl ben ik kei rustig en wordt bijna nooit agressief ofzo masr bij wedstrijden echt een superkort lontje lol

    Het is gewoon k*t soms dat ze een wedstrijd echt helemaal kunnen vernken.

    ---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

    IK heb nog nooit een kaart(en of berisping) gehad in mijn hele voetbal carrière,
    nou denk nu maar even langzaam na :p;)

    Haha nooit gevoetbald ook zeker :p
     
    • Like
    Waarderingen: iWJ
    Het is gewoon k*t soms dat ze een wedstrijd echt helemaal kunnen vernken.

    ---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------



    Haha nooit gevoetbald ook zeker :p

    OO nee ik heb vanaf me 15 tot aan me 35st vrij hoog gevoetbald (nee niet op een flat gebouw :p )
    voornamelijk in de zaal...

    Nee ik ben een aardig driftkikker op dbb althans dat denkt iedereen...
    vandaar...
     
    OO nee ik heb vanaf me 15 tot aan me 35st vrij hoog gevoetbald (nee niet op een flat gebouw :p )
    voornamelijk in de zaal...

    Nee ik ben een aardig driftkikker op dbb althans dat denkt iedereen...
    vandaar...

    Hier pak je wel kaarten ja gloof ik
     
    Het weer :engel:
    De Desperados :engel:
     
    Back
    Naar boven