AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Motivatie dip. Mega dus.

Tja wat doe je als je een mega dip hebt. Gewoon gedachtes "waar doe ik het voor".
Mijn poten willen niet groeien. :( Mis broeders die meetrainen. :sad: Mis de groep om me heen.
Ga keurig naar de gym. Probeer keihard te trainen. Dan sta ik onder de douche en zie geen verschil. :thumbd:

Bekijk motiverende filmpjes om mezelf naar een hoger plan te trekken.
Dan zit ik thuis en kijk weer naar mijn saté prikkers. Vet% is omhoog gegaan.
Alles is en voelt gewoon k*t.
 
Motivatie dip. Mega dus.

Tja wat doe je als je een mega dip hebt. Gewoon gedachtes "waar doe ik het voor".
Mijn poten willen niet groeien. :( Mis broeders die meetrainen. :sad: Mis de groep om me heen.
Ga keurig naar de gym. Probeer keihard te trainen. Dan sta ik onder de douche en zie geen verschil. :thumbd:

Bekijk motiverende filmpjes om mezelf naar een hoger plan te trekken.
Dan zit ik thuis en kijk weer naar mijn saté prikkers. Vet% is omhoog gegaan.
Alles is en voelt gewoon k*t.


ja ron wij oudjes groeien niet zo hard meer he
 
ja ron wij oudjes groeien niet zo hard meer he

Yep. Maar mijn god wat train ik er hard voor. Er zijn best lieve mensen die me positief benaderen.
Maar als je dan een broekkie zie aanklooien en super gains zie maken, **** wat frustrerend.
Sommige hebben niet eens in de gaten dat ze super aanleg hebben.
Ik train hard en probeer alles te verbeteren. Maar djees waar doe ik het voor. :(
 
Kom op zeg! laat je niet uit het veld slaan. Laatste keer dat ik je zag kreeg je complimenten alom bij ons @ de gym!!!
Die poten groeien echt wel. Heb ik zelf gezien! enne... kijk naar wat je vorig jaar hebt neergezet. JIj kan dat echt nog een keer! en anders kom je maar een keer langs om te trainen! dan stoppen ze hier nog wel wat veren in je reet om je motivatie te porren! :D
 
Yep. Maar mijn god wat train ik er hard voor. Er zijn best lieve mensen die me positief benaderen.
Maar als je dan een broekkie zie aanklooien en super gains zie maken, **** wat frustrerend.
Sommige hebben niet eens in de gaten dat ze super aanleg hebben.
Ik train hard en probeer alles te verbeteren. Maar djees waar doe ik het voor. :(

ron je moet ook wel realistisch blijven he jij traint hard en bent zo ver ik weet natty en die broekkies
hebben niet altijd super aanleg hoor sommigen klooien maar wat en veel zitten al aan de aas

daar kun je als oudere nooit tegen op je kunt alleen je best doen en in jezelf geloven hoe meer je erop let hoe meer gefrustreerd je raakt en dat gaat alleen ten koste van je eigen

merk het zelf ook hoor gaat allemaal zo langzaam ben op dieet en m.n buik wil ook niet echt weg pfff
maar gewoon volhouden he

opa
 
Hier nog eentje die het zelfde probleem heeft ron
We zijn te laat begonnen en het gaat niet zo hard meer
Motivatiedip? Hou op ik heb al 2 jaar een motivatiedip...... Jij heb even een inieminie dipje
 
Hier nog eentje die het zelfde probleem heeft ron
We zijn te laat begonnen en het gaat niet zo hard meer
Motivatiedip? Hou op ik heb al 2 jaar een motivatiedip...... Jij heb even een inieminie dipje

grosje ik haal mijn motivatie deels als ik om mij heen kijk naar,, vrienden,, kennissen ,, buren ,, collega's
van mijn leeftijd met een dikke pens roken drinken van die ouwe lullen kleding aan en sandalen

dan denk ik nooit never niet laat mij maar lekker trainen en er proberen er een beetje redelijk uit te zien

grosje jou dip is dat je de laatste tijd de pech hebt met veel blessures dat stimuleert ook niet echt he ??
als je straks weer voluit kunt trainen ga je je vanzelf weer goed voelen

miss moeten wij een eigen sectie krijgen op dbb noemen we het de ,, ouwe lullen hoek ,,, :D:D:D:D:D
 
Kom op zeg! laat je niet uit het veld slaan. Laatste keer dat ik je zag kreeg je complimenten alom bij ons @ de gym!!!
Die poten groeien echt wel. Heb ik zelf gezien! enne... kijk naar wat je vorig jaar hebt neergezet. JIj kan dat echt nog een keer! en anders kom je maar een keer langs om te trainen! dan stoppen ze hier nog wel wat veren in je reet om je motivatie te porren! :D
Yep misschien heb ik dat ook gewoon nodig. Gewoon eens in de zoveel tijd trainen met mensen die je motiveren. :D
ron je moet ook wel realistisch blijven he jij traint hard en bent zo ver ik weet natty en die broekkies
hebben niet altijd super aanleg hoor sommigen klooien maar wat en veel zitten al aan de aas

daar kun je als oudere nooit tegen op je kunt alleen je best doen en in jezelf geloven hoe meer je erop let hoe meer gefrustreerd je raakt en dat gaat alleen ten koste van je eigen

merk het zelf ook hoor gaat allemaal zo langzaam ben op dieet en m.n buik wil ook niet echt weg pfff
maar gewoon volhouden he

opa
Daar heb je ook gelijk in. Ik zie die jongens dan ook snel groeien en rete droog worden.
Maar er zijn er ook die alles mee hebben en gewoon lopen te k*tten in de gym. Zo zonde.
Zou ze wel bij de oren willen pakken. hahaha. ;)
Wat ik nu ga doen is de natuurlijke weg bewandelen en kijken of op die manier mijn testosteron te verhogen.
Dus voeding, trainingsintensiteit, supplementeren met specifieke vitamines. (oa, D, B12) :p
Hier nog eentje die het zelfde probleem heeft ron
We zijn te laat begonnen en het gaat niet zo hard meer
Motivatiedip? Hou op ik heb al 2 jaar een motivatiedip...... Jij heb even een inieminie dipje
Je hebt helemaal gelijk. :o
grosje ik haal mijn motivatie deels als ik om mij heen kijk naar,, vrienden,, kennissen ,, buren ,, collega's
van mijn leeftijd met een dikke pens roken drinken van die ouwe lullen kleding aan en sandalen

dan denk ik nooit never niet laat mij maar lekker trainen en er proberen er een beetje redelijk uit te zien

grosje jou dip is dat je de laatste tijd de pech hebt met veel blessures dat stimuleert ook niet echt he ??
als je straks weer voluit kunt trainen ga je je vanzelf weer goed voelen

miss moeten wij een eigen sectie krijgen op dbb noemen we het de ,, ouwe lullen hoek ,,, :D:D:D:D:D
Laat die ouwe lullen hoek maar komen. En mijn pens heb ik al een tijdje geleden weggewerkt. :p
 
Motivatie dip. Mega dus.

Tja wat doe je als je een mega dip hebt. Gewoon gedachtes "waar doe ik het voor".
Mijn poten willen niet groeien. :( Mis broeders die meetrainen. :sad: Mis de groep om me heen.
Ga keurig naar de gym. Probeer keihard te trainen. Dan sta ik onder de douche en zie geen verschil. :thumbd:

Bekijk motiverende filmpjes om mezelf naar een hoger plan te trekken.
Dan zit ik thuis en kijk weer naar mijn saté prikkers. Vet% is omhoog gegaan.
Alles is en voelt gewoon k*t.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
8kgkt.jpg


Tja de wet van de verminderde meeropbrengst he. Je hebt een enorme kickstart gehad toen je met Ray ging werken.
Train inmiddels al 5 jaar en ben al blij als ik 1 kg in 2 maanden erbij heb.... En natuurlijk zie je niks van die kg's maarja so be it. al die losse kg's bij elkaar wel ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]http://i.imgflip.com/8kgkt.jpg

Tja de wet van de verminderde meeropbrengst he. Je hebt een enorme kickstart gehad toen je met Ray ging werken.
Train inmiddels al 5 jaar en ben al blij als ik 1 kg in 2 maanden erbij heb.... En natuurlijk zie je niks van die kg's maarja so be it. al die losse kg's bij elkaar wel ;)

Thanks for the bitch slap. :eek:
Je hebt gelijk. Maarre ik ga me er niet bij neerleggen. Ik ga harder dan hard trainen. Mijn voeding, amino's, vitamines op mijn trainen afstemmen. Ik ga groeien en vlammen.
Ik sta harder en strakker dan 2013. Niks houdt me tegen.
 
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje :p Het wil allemaal niet zo goed meer en tja ...
Part of the game zeker. Gewoon verstand op nul, doen wat je kan doen en hopen op betere dagen :)
 
Ron, vorig jaar heb je ook zo'n dip gehad, nog niet eens zo lang voor de wedstrijd als ik me goed herinner. Misschien heb je dat gewoon af en toe, als een soort motivatie-verkoudheid. Gaat dus ook vanzelf weer over dan. Gewoon volhouden. Sterkte!
 
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje :p Het wil allemaal niet zo goed meer en tja ...
Part of the game zeker. Gewoon verstand op nul, doen wat je kan doen en hopen op betere dagen :)
Is ook zo. Verstand op nul en knalleh. :D
Ron, vorig jaar heb je ook zo'n dip gehad, nog niet eens zo lang voor de wedstrijd als ik me goed herinner. Misschien heb je dat gewoon af en toe, als een soort motivatie-verkoudheid. Gaat dus ook vanzelf weer over dan. Gewoon volhouden. Sterkte!

Yep ben ik me bewust. Neemt niet weg dat het flink aan je knaagt. :(
 
Yep misschien heb ik dat ook gewoon nodig. Gewoon eens in de zoveel tijd trainen met mensen die je motiveren. :D
Mensen die je motiveren en pushen zijn heel belangrijk. Dat helpt je verder om uit die dip te komen!Al ben ik wss niet meer motiverend ....

Blijf denken aan vorig jaar... laat die ratten maar knagen. je verslaat ze toch wel! :lifter:
 
Motivatie herstel training.
De benen gaan eraan!!!!

Fietsen 10 minuten om de beentjes wat warm te maken en het bloed te laten stromen. :D

Benen
Squats 5x5 100kg pffff blij dat dat achter de rug is. :eek:
Legpress 4 a 5 sets laatste een dropset vanaf 300kg een echte killer.
Hacksquat met 30kg free weights erop, niet veel maar meer dan zat pffff :o
Leg extensions 50kg 4 sets, beetje k*t apparaat, je glijd steeds naar voren.

Liggende legcurl 50kg
Seated legcurl 56kg

Calfpress machine 63kg
Zittende calf raises 50kg free weights

Daarna lekker mijn vis gegeten en een banaan erin gestopt. :p

En nu groeien mother ****ers!
 
Schouders & Armen.

Schouders.
Dumbbell presses 30kg was wel af ook
Seated side raises 12kg
Cable cross over side raises 10kg beide zijde pffff heavy hoor, de negatieve in 3 seconden gedaan. :fire:
Neckpress in een schoudermachine (andersom op de stoel) 55kg

Triceps
Straight bar push down 60kg
Rope push down 30kg

Biceps
Incline seated curls 18kg
EZ bar curls 43kg
Machine curls 30kg tot het gaatje

En daarna weer lekker terug naar kantoor en vreten.:D
 
Dit was dus je tussendoortje?? :D
nice!
 
dat je nog energie over hebt om te werken na het trainen :o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven