XXL Nutrition

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat naar van je vriendin. Hoop dat ze snel opknapt. Kan me voorstellen dat je er dan niet zo bij bent met je kop om een PR te zetten. Maar dat komt wel.
 
Klote zeg.. Hopelijk komt snel alles goed!
 
Ik mocht haar vanmiddag gelukkig mee naar huis nemen. Nog een paar dagen prednison slikken en dan gaat het hopelijk weer een stuk beter!

Gisteren nieuw trainingsschema gekregen met nieuwe oefeningen en andere soorten herhalingen/setjes. Erg leuk om weer eens iets anders te proberen. Denk dat het wel de nodige spierpijn op gaat leveren. No Pain No Gain :)

Heb woensdag benen getraind maar waggel nog steeds een beetje. Lang geleden dat ik zo'n verschikkelijke spierpijn in mijn benen heb gehad!
 
Kleine update: vriendin is inmiddels ook weer helemaal up and running. En ik ben zelf ook nog steeds lekker aan het trainen. Eergisteren benen gedaan en ik voel mn billen nog steeds goed branden :)

Heb laatst de omtrek van mn benen weer eens gemeten, ze zijn bijna net zo groot als voor de eerste wedstrijdvoorbereiding maar wel een "stuk meer" lijnen/droger (voor mijn doen) dus me = happy.

Met alle wedstrijden van de afgelopen weken kan ik ook bijna niet wachten om weer op het podium te staan. Ik moet alleen nog even niet denken aan al die vis die ik dan weer naar binnen moet werken haha.

Benen april 2014.jpg
 
Zo mooie lijnen heb je op je benen, wil ik ook!
 
Nice legs;) gaat goed zo te zien.
Volgende wedstrijd flinke lijnen.
 
Ziet er echt super uit. Al zou ik maar de helft hebben. :o ben ik al heel blij.
 
Zo mooie lijnen heb je op je benen, wil ik ook!

Danku!!

Nice legs;) gaat goed zo te zien.
Volgende wedstrijd flinke lijnen.
Sowieso meer lijnen dan de vorige keer. Hoop echt dat het gaat lukken. De off-season shape geeft wel hoop. Omdat ik eerst door het jaar heen eigenlijk vrijwel geen lijnen had. Blijf ook gewoon klein beetje cardio doen, waardoor de lijnen zo blijven of beter worden gedurende off-season.

Ziet er echt super uit. Al zou ik maar de helft hebben. :o ben ik al heel blij.
Jij komt er ook wel marina! Je lichaam werkt je aan alle kanten tegen, maar jij hebt de wilskracht! En dat is het belangrijkste!
 
wow, je gaat goed zeg! Mooi die lijnen!
 
Kleine update: vriendin is inmiddels ook weer helemaal up and running. En ik ben zelf ook nog steeds lekker aan het trainen. Eergisteren benen gedaan en ik voel mn billen nog steeds goed branden :)

Heb laatst de omtrek van mn benen weer eens gemeten, ze zijn bijna net zo groot als voor de eerste wedstrijdvoorbereiding maar wel een "stuk meer" lijnen/droger (voor mijn doen) dus me = happy.

Met alle wedstrijden van de afgelopen weken kan ik ook bijna niet wachten om weer op het podium te staan. Ik moet alleen nog even niet denken aan al die vis die ik dan weer naar binnen moet werken haha.

Benennnnnnnnn! Mooi hoor!
 
Zeker meer lijnen dan voorheen.
 
Dankjewel allemaal! Vandaag lekker junkdag en rustdag. Carb coma heeft al toegeslagen na een grote bak Brinta met heel veel vlokken haha..

Morgen denk ik nog even de hamstrings aanpakken samen met mn zusje. We (vriendin en ik) zijn ook druk bezig met het opstarten van een eigen bedrijfje in personal training en voedingsadvies etc..Ze heeft bijna de opleiding tot PT afgerond en is zelf al 40kg afgevallen met alleen sport en voeding aanpassingen. We hopen mensen te kunnen motiveren om gezonder te gaan leven.

mag geen reclame maken dus kan ons bedrijfje niet noemen. (Mn vriendin heet daisy zegers :p)
 
Leuk! Succes beide.
 
Vandaag lekker schouders getraind, wel spierpijn door mn hele lijf. Vandaag alles in supersets dus geen goede training voor je ego. Drie kilo side raises op het laatst haha. Wil eigenlijk morgen benen doen maar heb echt nog last van mijn hamstrings van zondag :(

Anders doe ik wel alleen cardio en benen op vrijdag ofzo.
Voor de instagrammers ik ben te volgen op nikkinaomimilou.
 
Ik volg je al;)

Moet morgen weer benen ivm gebrek aan tijd. Voel het ook behoorlijk. Als je dagje kunt verschuiven lekker doen. Kun je ook weer harder er tegenaan.
 
Klopt maar k vind het trainen zo leuk :)
Moet me echt soms inhouden als ik weet dat dat eigenlijk beter is. Rust is ook groei!
 
Heb het wel geleerd. Soms even stapje terug en lekker rust.
Helemaal als alles nog pijn doet.
 
Gelukkig heb ik dan ook nog mijn vriendin die dan duidelijk laat blijken het niet verstandig te vinden haha. Morgen cardio dus,...
 
Back
Naar boven