Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik heb vandaag mijn verjaardag gevierd!!! En ik ga dadelijk nog 2 tompoucen eten


    En mn kast opgeruimd omdat ik morgen in eindhoven ga winkelen
     
    Ik heb vandaag mijn verjaardag gevierd!!! En ik ga dadelijk nog 2 tompoucen eten


    En mn kast opgeruimd omdat ik morgen in eindhoven ga winkelen

    Nie zeggen. Straks denkt Ray dat wij een kloon van elkaar zijn :S
     
    Ik heb vandaag mijn verjaardag gevierd!!! En ik ga dadelijk nog 2 tompoucen eten


    En mn kast opgeruimd omdat ik morgen in eindhoven ga winkelen

    2 dan nog :eek:
     
    Het was weer een top dag qua eten.. echt veel op de tering.
     
    dus die site verkoopt gewoon echte roids? nu zijn ze offline door dat k*t programma.
     
    De waarheid?
    Je postte 2 gifs? Waar zit ergens ''de waarheid'' in verstopt?
    Ik wil gewoon geen gekloot in mijn log en aangezien ik er vanuit ga dat jij gaat kloten (en je dat dus ook deed door random 2 gifs erin te plaatsen ipv het on-topic te houden) hoef ik je er niet in te hebben.
    Zoals ik al zei; je bent daar niet welkom :)

    Of kan jij niet tegen de waarheid en testte je het even uit of je nou écht niet welkom was?

    Ze waren niet random, de gedachte dat jij Cardio doet met sky vind ik Srs walgelijk
     
    Ze waren niet random, de gedachte dat jij Cardio doet met sky vind ik Srs walgelijk

    Wie had het over cardio met sky?
    Hij vroeg ''vandaag cardio?''. Hij was er niet eens vandaag dus wtf denk jij door dan?
     
    Wie had het over cardio met sky?
    Hij vroeg ''vandaag cardio?''. Hij was er niet eens vandaag dus wtf denk jij door dan?

    ben jij schizofreen of weet jij niet meer wat je gepost hebt?
     
    Niemand zei dat, maar ik moest eraan denken. Vandaar de gif!


    Wanneer komen jullie nu naar antwerpen? Wacht nog steeds op een datum
     
    ben jij schizofreen of weet jij niet meer wat je gepost hebt?

    Ben jij achterlijk of gewoon dom, dat je schizofreen gebruikt terwijl je niet eens weet wat een schizfreen is?

    Ik weet precies wat ik gepost heb en het staat nog gewoon in mijn (inmiddels gesloten) log.

    ---------- Toegevoegd om 00:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:22 ----------

    Niemand zei dat, maar ik moest eraan denken. Vandaar de gif!


    Wanneer komen jullie nu naar antwerpen? Wacht nog steeds op een datum

    Ik hoef niet naar die pauper stad :) Zeker nu niet meer.
     
    Ben jij achterlijk of gewoon dom, dat je schizofreen gebruikt terwijl je niet eens weet wat een schizfreen is?

    Ik weet precies wat ik gepost heb en het staat nog gewoon in mijn (inmiddels gesloten) log.

    Waarom ben je zo boos? Sky kan je duidelijk niet goed ontstressen
     
    Ben jij achterlijk of gewoon dom, dat je schizofreen gebruikt terwijl je niet eens weet wat een schizfreen is?

    Ik weet precies wat ik gepost heb en het staat nog gewoon in mijn (inmiddels gesloten) log.

    ---------- Toegevoegd om 00:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:22 ----------



    Ik hoef niet naar die pauper stad :) Zeker nu niet meer.

    Wanneer kom je naar Tilburg dan ? :)
     
    Back
    Naar boven