XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Rechten alleen gaan doen als je kan uitblinken en eventueel cum laude kan afstuderen met extra dingen erbij zoals werken bij de rechtswinkel, in commissies/besturen zitten bij je faculteitsvereniging etc. Als je niet uitblinkt ga je echt veel moeite hebben om aan de bak te komen met een Rechtenstudie. En zelfs als je wél uitblinkt kan het nog aardig moeilijk zijn.

    Als je auto kapot gaat onderweg naar de gym, kun je hem maken en red je je workout. Hiermee kun je op jaarbasis al snel 5-8 kg massagains mee maken. Maar misschien voor sommigen meer of minder. Dit is echter een gemiddelde van wat mogelijk is. De hoeveelheid droge spiermassa (FFM – Fat Free Mass) zal per individu verschillend zijn.
    :roflol: :roflol: :roflol:
     
    Rechten alleen gaan doen als je kan uitblinken en eventueel cum laude kan afstuderen met extra dingen erbij zoals werken bij de rechtswinkel, in commissies/besturen zitten bij je faculteitsvereniging etc. Als je niet uitblinkt ga je echt veel moeite hebben om aan de bak te komen met een Rechtenstudie. En zelfs als je wél uitblinkt kan het nog aardig moeilijk zijn.

    Mwoah valt reuze mee bro. Misschien als je bij holla of plaum binnen wil komen maar voor de informelere kantoren geldt dat zeker niet.
     
    Ruzie met een wijf

    Zat een vriendin van haar dik te bitchen over iets wat ik gedaan zou hebben, komen we haar vervolgens gister tegen en even mee gepraat.. Hadden we gevraagd of ze mee wilde wat leuks doen, zei ze net: ja leuk!

    :roflol:
     
    Ruzie met een wijf

    Zat een vriendin van haar dik te bitchen over iets wat ik gedaan zou hebben, komen we haar vervolgens gister tegen en even mee gepraat.. Hadden we gevraagd of ze mee wilde wat leuks doen, zei ze net: ja leuk!

    :roflol:

    Lief dagboek..........
     
    Ruzie met een wijf

    Zat een vriendin van haar dik te bitchen over iets wat ik gedaan zou hebben, komen we haar vervolgens gister tegen en even mee gepraat.. Hadden we gevraagd of ze mee wilde wat leuks doen, zei ze net: ja leuk!

    :roflol:

    Honestly, that's what I call a cool story bro. Such a riveting tale, I honestly copy and pasted it to word, saved on my hard drive, backed it up on a jump drive, drove to the bank, put the jump drive in the safe deposit box, and will leave it there until my kids turn about 12 (when they can actually state their age, and ask what it is I'm showing them), when I will pick it up, put it in an old USB drive reader and relay this cool story to them and tell them, "kids, this is what a cool story should look and sound like...not like the stories your generation tells.
     
    Ruzie met een meisje van 12

    Zat een vriendin van haar dik te bitchen over iets wat ik gedaan zou hebben, komen we haar vervolgens gister tegen en even mee gepraat.. Hadden we gevraagd of ze mee wilde wat leuks doen, zei ze net: ja leuk!

    :roflol:

    fixed
     
    Ik druk net mijn laatste sigaret uit. Geef ik het op, mag je me voor altijd beta noemen. :cool:
     
    Back
    Naar boven