XXL Nutrition

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

Potverdomme, als la liga ooit voor het oprapen lag.
 
GVD.
En nu afwachten welk van de twee teringelftallen la liga wint omdat je het zelf laat liggen.
Niet normaal..

24 mei d'r an.
 
Misschien wel fijn dat Atletico nu 2 finales heeft, ze moeten alles geven om La Liga te winnen, want Barcelona gaat ook alles geven, hebben niks anders meer te winnen. Dus hopelijk lijd Atletico schade op (in blessures, costa bijv :p)

En gaat RM weer goed spelen, zoals tegen BM
 
Ancelotti kan sws inpakken als ze de cl niet pakken
 
De Boer bij Real Madrid denk ik niet.
 
Nee zal inderdaad niet gebeuren. Hij zou eerder voor Barca gaan.

Gerucht gaat dat Arsenal 30milj pond wil bieden op Benzema..
 
Nee zal inderdaad niet gebeuren. Hij zou eerder voor Barca gaan.

Gerucht gaat dat Arsenal 30milj pond wil bieden op Benzema..

Zolang Wenger daar de coach is gaan ze toch nooit wat winnen :o.
 
Nee zal inderdaad niet gebeuren. Hij zou eerder voor Barca gaan.

Gerucht gaat dat Arsenal 30milj pond wil bieden op Benzema..

Benzema mag sowieso nokken aankomende zomer.
Heeft nu al 5 jaar de kans gehad bij Real Madrid, dat heeft geen enkele speler gehad.
Wisselt fantastische wedstrijden af met dramatische wedstrijden, waardoor het lijkt of je met een man minder voetbalt.
Verkopen voor 40 milj. en 30 milj extra investeren om Suarez hierheen te halen.

Maar eerst LA DECIMA COJONES!
 
Laatst bewerkt:
Precies, Suarez op die plek, hij wilde vorig jaar al naar RM. Dus kopen kopen die Suarez!
 
Suarez en vidal binnenhalen , lopez verkopen en casillas terug elke game in . Jonge 2de keeper kopen . Ownen .
 
Suarez en vidal binnenhalen , lopez verkopen en casillas terug elke game in . Jonge 2de keeper kopen . Ownen .

De wisseling Lopez / Casillas vind ik prima zo tbh..

Vidal wordt veel te duur en is niet nodig op het middenveld, zelfde geldt voor Pogba/Rakitic.
Laatst genoemde speelde gisteren echt een epische wedstrijd.. ****ing geniale voetballer..
Wie moet je weg doen? Ons middenveld is voorzien van topspelers.
De bolle voorin verkopen en Suarez halen, that's it.
 
Benzema verkopen? Grapje zeker?
 
Benzema
Zidane
Fly Emirates

Als je begrijpt wat ik bedoel. Kan me geen andere reden voorstellen dat ze die gast zo lang houden. Prima spits voor een Arsenal maar niet voor Real Madrid.
 
Higuain en Benzema hebben vrijwel gelijke gemiddeldes. Zie niet zo goed in hoe je een nòg meer scorende spits voor je ziet tussen Ronaldo en Bale.
 
De wisseling Lopez / Casillas vind ik prima zo tbh..

Vidal wordt veel te duur en is niet nodig op het middenveld, zelfde geldt voor Pogba/Rakitic.
Laatst genoemde speelde gisteren echt een epische wedstrijd.. ****ing geniale voetballer..
Wie moet je weg doen? Ons middenveld is voorzien van topspelers.
De bolle voorin verkopen en Suarez halen, that's it.

Raketitc speelde echt masterlijk indd. Modric en die gast bij kroatie op het middenveld. Toch best aardig.
 
De wisseling Lopez / Casillas vind ik prima zo tbh..

Vidal wordt veel te duur en is niet nodig op het middenveld, zelfde geldt voor Pogba/Rakitic.
Laatst genoemde speelde gisteren echt een epische wedstrijd.. ****ing geniale voetballer..
Wie moet je weg doen? Ons middenveld is voorzien van topspelers.
De bolle voorin verkopen en Suarez halen, that's it.

Xabi alonso en modric zijn geniaal maar als 1van hun er niet bij is , loopt het fout . Ik vind zowel Khedira als Illara echt te kort schieten op dat niveau .
 
Khedira vind ik wel een toppertje.
Illarra heeft een aanpassingsjaar nodig. Modric heeft dat nodig gehad, zelfs Zidane speelde zijn eerste seizoen niet goed.

Kwa statistieken zullen ze wel gelijk zijn alleen brengt Pippa veel meer op verdedigend vlak. Ik kan het niet zien als Benzema als een zoutzak zie meeverdedigen en mee hobbelen met het kantelen. Hoevaak is het wel niet voorgekomen dat hij buitenspel stond omdat hij te traag was met de omschakeling..
 
Benzema heeft één goede periode gehad dit seizoen maar verder is het indd een luie flikker. Suarez voor hem in de plaats zou fantastisch zijn alleen ik denk dat dat nogal botst met ronaldo bijvoorbeeld. Een Cavani zou ook kunnen.
 
Back
Naar boven