MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Bezoekers in dit topic

'Sanca strompelt wat door het dorp, ook deze strijd heeft weer zijn tol geëist op zijn knieën. Drie man tegelijk kwamen op hem af, hij wierp ze van zich af alsof het kinderen waren, waarna het een groot bloedbad werd. Hij vraagt zich af of er ooit verhalen over hem geschreven zullen worden ? Herinneringen die op papier komen, die veranderen in legendes en hierna vervagen in mythes. Hij heft zijn baard omhoog, vast wel!'

In de serie vraagt de broer van Ragna dit af, uiteindelijk keert die broer zich tegen Ragna (seizoen 2), dus wie weet is dit een hint richting een cult?

Mooi gevonden maar Diaephi had aangegeven dat de tips ook duidelijk zouden zijn voor degenen die de serie niet volgen dus die hint gaat hier niet op imo

Er is ene Wouter in het "do you even beard" topic wiens baard niet groeien wil: hint richting Wauter??

Hmmm, interesting maar Wauter heeft een baard irl, kan alsnog een hint zijn nog maar ik denk het niet

Gisterenavond had ik neiging al om voor Goldberg te gaan (buikgevoel) maar ik wil eventueel nog wel veranderen
 
De uitdrukking "nog geen broek versleten" is niet Limburgs, slaat eerder op het spel denk ik. Of het feit dat de betreffende persoon geen broeken draagt a.k.a. het vrouwtje is.

Gisterenavond had ik neiging al om voor Goldberg te gaan (buikgevoel) maar ik wil eventueel nog wel veranderen

Dat klooster waar het filmpje over gaat is de eerste keer dat ze in engeland aankomen.
het kan dus iemand zijn die voor de eerste keer meedoet die markrot heeft vermoord

Goldberg doet voor de eerste keer mee, heeft nog geen broek versleten....
twee hints??
 
'Sanca strompelt wat door het dorp, ook deze strijd heeft weer zijn tol geëist op zijn knieën. Drie man tegelijk kwamen op hem af, hij wierp ze van zich af alsof het kinderen waren, waarna het een groot bloedbad werd. Hij vraagt zich af of er ooit verhalen over hem geschreven zullen worden ? Herinneringen die op papier komen, die veranderen in legendes en hierna vervagen in mythes. Hij heft zijn baard omhoog, vast wel!'

In de serie vraagt de broer van Ragna dit af, uiteindelijk keert die broer zich tegen Ragna (seizoen 2), dus wie weet is dit een hint richting een cult?

In die richting dacht ik dus ook al...
 
Ben ik blij dat ik niet meespeel, als er ook een speler is die "Goldberg" heet :roflol:
 
Niets persoonlijk, maar de combinatie vraagt gewoon om negerinnenhints :D
 
Ben weer bijgelezen, net thuis van werk/sporten... Zie niet veel nog :(

Ogen openen kan helpen :P

---------- Post added at 16:00 ---------- Previous post was at 15:59 ----------

Niets persoonlijk, maar de combinatie vraagt gewoon om negerinnenhints :D

Check karma


---------- Post added at 16:33 ---------- Previous post was at 16:00 ----------

Goldberg doet voor de eerste keer mee, heeft nog geen broek versleten....
twee hints??

Heb er toevallig 2 gesloopt deze week :P

---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:33 ----------

Ik heb mijn stem klaar:

Wauter
 
Voorlopig imbaatwork vooral postgedrag.
 
Ik ga voor tremendes Voorgaande potjes was hij goed en speelde hij ook zeer actief en kwam met goede theorieën. Nu zit ie alleen het topic te bevuilen.
 
Voorlopig lijstje:

1. Stefanovich ---> imbaatwork (postgedrag)
2. Hill R ---> tub (inactief)
3. Punjab --> tub
4. Nicky CF ---> tub
5. MMA junkie ---> Tub (inactief)
6. lloydatoni ---> imbaatwork (geen reden)
7. penose ---> Tub (met jorgy mee, hmmm verdacht:trollface:)
8. Jorgyboy ---> tub
9. Alleycat ---> nicky (vermeend cultgedrag na hint)
10. Wauter
11. Imbaatwork ---> tub (switch van nicky naar tub)
12. Tremendes ---> tub (inactief)
13. Pleurklaat
14. Goldberg 1987 ---> imba (verhaal/filmpje)
15. Jimbooo
16. Fabula acta est ---> tub
17. Tub
18. Origineel ---> tub (inactief)
19. Sanca ---> goldberg (buikgevoel)
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig lijstje:

1. Stefanovich ---> imbaatwork
2. Hill R
3. Punjab
4. Nicky CF
5. MMA junkie
6. lloydatoni
7. penose
8. Jorgyboy
9. Alleycat
10. Wauter
11. Imbaatwork ---> Nicky
12. Tremendes
13. Pleurklaat
14. Goldberg 1987 ---> wauter
15. Jimbooo
16. Fabula acta est
17. Tub
18. Origineel ---> tremendes
19. Sanca ---> goldberg

1 ding is zeker. Niemand denkt het zelfde :P
 
Als ik daartussen moet kiezen, ga ik waarschijnlijk voor Nicky.

IMBA speelt wel vaker mee en is dus ervaren genoeg om in de eerste dag niet meteen de aandacht op zichzelf te vestigen als hij cult is.

Wauter heeft blijkbaar wel een baard, dus de redenering "vrouw voelt aan baard die er nog niet is" gaat niet op.

Sanca en zijn buikgevoel, tja, is voor mij geen reden om nu goldberg eruit te kicken.

Orgineel wil tremendes eruit, maar tremendes mekkert wel vaker over dat niemand een lijstje voor hem wilt bijhouden, dus voor mij ook niet meteen een goede reden.

Dat laatste geeft me ook wel twijfels over orgineel. Denk dat het dus tussen hem en Nicky zal gaan voor mij persoonlijk.
 
imbaatwork

Ben niet heel actief vanwege opname in ziekenhuis van opa
 
Sterkte man!
 
Stomkoppen, ik ben de enige die een hint (mogelijk) oplost, en mensen gaan op mij ???

Niveau is weer laag.
 
Ik lees hele andere hints.
Iets met wolf en geen baardgroei...misschien eens doorspitten in het baardentopic bij wie het baardje niet wilde lukken, of is er iemand die de DBB'ers hier beter kent dan ik?
Kan ook nog een jong iemand zijn, Tub is voor zover ik de leeftijden kan zien de jongste...

Ook het gedeelte dat Punjab wel weet wat te doen vind ik verdacht...

Ik ben nog niet uit over mijn stem in ieder geval.

De uitdrukking "nog geen broek versleten" is niet Limburgs, slaat eerder op het spel denk ik. Of het feit dat de betreffende persoon geen broeken draagt a.k.a. het vrouwtje is.

Wat denken jullie dan van het dikgedrukte?

die naam Markrot zat me dwars....
Ik kende hem niet, maar het is een DBB'er die van bodybuilen naar powerliften is gegaan....'
en blijkbaar vaker inactief tijdens weerwolven....
zou het dan een hint zijn naar een bekende inactieve speler, wellicht ook van bodybuilden naar powerliften gegaan.
(pfft...moet ik nog meer weerwolftopics doorspitten, help mij eens even...)

Ik ben er nog steeds niet uit, stiekem best lastig. Ik heb te veel conspiracy theorieën geloof ik.
 
Back
Naar boven