AndroidHealthClinic

Nick Wright (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Erg knap fysiek voor z'n leeftijd. Toewijding ten top.
 
"as an ectomorph and a hardgainer", ben hier gestopt met kijken.
 
Hij gebruikt Xtend. :rolleyes: Lekker hoor 1,5 liter per dag.
 
kerel moet ze borst niet zo naar voren pompen rofl. Eerste 40 seconde van het filmpje staat hij er echt als een halfe bij
 
Ik vind hem in dat abs filmpje eigenlijk een heel normaal tiener fysiek hebben.
 
Hij heeft niet iets speciaals ofzo. Bij mij op school zitten misschien nog wel grotere jongens en die leven op brood en niet op allemaal poedertjes!
 
okee hij heeft toch wel wat superdude trekjes
filmpje over abs :D

Wtf heeft dat met superdude te maken? Volgens mij zit DBB hier vol met papzakken die gewoon nooit een sixpack zullen hebben. Het gaat hier om bodybuilding en buikspieren horen daar ook bij en spelen zelfs een belangrijke rol. Een sterke core is belangrijk. Mag je hier dan alleen een sixpack hebben en je abs trainen wanneer je de fysiek hebt van Jay Cutler of Ronnie Coleman?

Hij heeft niet iets speciaals ofzo. Bij mij op school zitten misschien nog wel grotere jongens en die leven op brood en niet op allemaal poedertjes!

Ja dat heeft te maken met aanleg natuurlijk... Hij heeft wel een goede fysiek voor die leeftijd. Zeker als naturel. Maar natuurlijk geen fysiek van een toekomstige pro.
 
Goe bezig een stevige basis te leggen. Gewoon laten doen. Misschien wel naar " zuivere voeding" grijpen maar waarschijnlijk id dit the American way. Hij zal enkel een fysiek hebben als Jay Cutler als hij evenveel rommel in zijn lijf spuit als Jay Cutler.
 
Goe bezig een stevige basis te leggen. Gewoon laten doen. Misschien wel naar " zuivere voeding" grijpen maar waarschijnlijk id dit the American way. Hij zal enkel een fysiek hebben als Jay Cutler als hij evenveel rommel in zijn lijf spuit als Jay Cutler.
Cutler heeft betere aanleg volgens mij.
 
Cutler heeft betere aanleg volgens mij.
haha idd echt wel!

ik vind het eigenlijks helemaal niet bijzonder en ken betere op die leeftijd.
Vind hem zowieso de eerste seconden knap irritant erbij staan van het eerste filmpje. Dat is ook het enige wat ik gezien heb:D
 
Staat ook de hele tijd op een bepaalde manier dingen uit te leggen zodat hij zijn spieren verkapt kan showen :D
 
Whaha, zeker arrogant ventje. Erger me aan z'n houding in die filmpjes.
 
En hij heeft al serieus 45 filmpjes gemaakt ofzo. Allemaal zo 'interresant' als deze. :roflol:
 
dat die gast zelfs het podium opdurft, en zich daar zo geweldig op kan voelen...
voor 7 jaar te trainen kan z'n fysiek pakken beter,..

veel te arrogante houding voor wat hij is.

---------- Toegevoegd 24 May 2014 om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst 23 May 2014 om 23:59 ----------

http://imagecdn.bodybuilding.com/im...zpLkipZMttEoxkDWSVyWeOmWTHGstzYBqxO-610xh.jpg
http://imagecdn.bodybuilding.com/im...QXUqzkqyUcomZDXuDMYrLxNiUaXfSAuZrtM-610xh.jpg
nog geen 2 jaar fitness waarvan het 1ste jaar een flop was...
daarbij doe ik geen wedstrijdvoorbereidingen & post ik geen 50 tal filmpjes..
 
Back
Naar boven