AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • docu over jezelf man? Beetje roidrage :D

    De 49-jarige Kees Momma is autistisch en woont nog bij zijn ouders. Alleen dankzij hun hulp kan Kees omgaan met de angsten en obsessies die hem kwellen. Maar wat gebeurt er met Kees als zijn ouders niet meer voor hem kunnen zorgen?


    Het beste voor KeesAutisme
    Kees' ouders zijn inmiddels 80 en 83 jaar. Hoe lang houden zij de 24-uurs zorg nog vol? Filmmaakster Monique Nolte volgt de ouders in hun pogingen om een toekomstperspectief voor hun zoon te creëren. Op goede dagen zit Kees in zijn chalet in de tuin waar hij zijn zelfgemaakte Japanse proefwerken kalligrafeert. Op slechte dagen, wanneer zijn angsten naar boven komen, straft Kees zichzelf. Alleen zijn moeder krijgt hem rustig.

    Toekomst
    Maar wat als zijn ouders ziek worden of komen te overlijden? Het wonen tussen andere mensen met een beperking ziet Kees niet zitten. Kan Kees een eigen leven opbouwen en waar vinden zijn ouders een goede plek voor hem? Niets lijkt goed genoeg voor Kees.

    Gisteren op 2doc.
     
    De 27-jarige Corleoné is autistisch en woont nog bij zijn ouders. Alleen dankzij hun hulp kan Corleoné omgaan met de angsten en obsessies die hem kwellen. Maar wat gebeurt er met Corleoné als zijn ouders niet meer voor hem kunnen zorgen?


    Het beste voor CorleonéAutisme
    Corleoné's ouders zijn inmiddels 80 en 83 jaar. Hoe lang houden zij de 24-uurs zorg nog vol? Filmmaakster Monique Nolte volgt de ouders in hun pogingen om een toekomstperspectief voor hun zoon te creëren. Op goede dagen zit Corleoné in zijn kamer waar hij luistert naar audiotapes van Eckhart Tolle. Op slechte dagen, wanneer zijn angsten naar boven komen, straft Corleoné zichzelf. Alleen zijn moeder krijgt hem rustig.

    Toekomst
    Maar wat als zijn ouders ziek worden of komen te overlijden? Het wonen tussen andere mensen met een beperking ziet Corleoné niet zitten omdat hij dan de stilte niet kan voelen. Kan Corleoné een eigen leven opbouwen en waar vinden zijn ouders een goede plek voor hem? Niets lijkt goed genoeg voor Corleoné.
    volgende week op 2doc
     
    Gisteren op 2doc.

    Ik ben hem aan het kijken op uitzending gemist, geweldig mannetje, ik heb zo iemand nodig in mijn vriendengroep hahaha

    edit: wat een tijd verspilling.. alleen dat auto stukje was leuk -.-
     
    Laatst bewerkt:
    Stukken biefstuk over, moet vandaag op. It's a dirty job but someone's gotta do it :D
     
    mijn laatste examen gehaald en daarmee de academie afgesloten :)

    dolfijnentrain academie
    srs
    notsrs
     
    nieuwe bril op me kanus,
    zit echt heerlijk , voel u'm niet5..........
     
    Vond dit vrij grappig
    rtp9nq.jpg
     
    Kalle Beck
    15 uur · Carmel Valley Village, CA, United States ·
    I think beltless training is so overrated I even wear a belt to foam roll

    Geniaal :D
     
    Back
    Naar boven