Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nou, Ron, niet elke vrouw gaat mee in de hobby van haar man. Die van mij vindt al dat gezeul met halters en dumbells maar niets.
Maar ik train dan ook wel lekker voor mezelf.

Mijn vrouw hoeft niet mee te gaan in mijn hobbie, maar steun in de vorm van begrip is wel belangrijk. :D

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

I order you to grow! Wheels get bigger damned.

Quads
Legextensions 4x25 met 48kg, wel sets met micro pauzes.
Squats 2x10 + 5x6 100kg
Front squats 3x8 50kg
Legpress 3x15 290kg smal + 3x15 250kg
Legextensions 3x10 56kg, kapot gewoon :eek:

Hams
Liggende legcurls 3x10 48kg
Zittende legcurls 3x10 43kg

Kuiten
Zittende calf presses 4x15 83kg
Zittende calf raises 3x12 87kg

En nu net gegeten en vrouw en dochter knalleh nu in de Gym. Me very proud. :woot:
 
Morgen weer pijn aan je kont en benen
Beste training ron
Nee mijn vrouw vind het best dat ik train maar wedstrijden daar moet ze niets mee.
Ook het geld wat het kost vind ze belachelijk veel ...al die supps en begeleiding daar kan je leuk van op vakantie na een jaar. Dusssss nee ik blijf lekker sporten voor een redelijk fysiek maar wedstrijden dat gaat mij net te ver.
 
Lekkere beentrain! die zal je wel voelen ja!
 
Morgen weer pijn aan je kont en benen
Beste training ron
Nee mijn vrouw vind het best dat ik train maar wedstrijden daar moet ze niets mee.
Ook het geld wat het kost vind ze belachelijk veel ...al die supps en begeleiding daar kan je leuk van op vakantie na een jaar. Dusssss nee ik blijf lekker sporten voor een redelijk fysiek maar wedstrijden dat gaat mij net te ver.
Ik snap je. Maar even, ik lees alleen maar wat je vrouw ervan vind en aansluitend daarop dat het dan voor jou te ver gaat. :p Maarre ik respecteer je keuze hoor. :D
Lekkere beentrain! die zal je wel voelen ja!
Ik voel niets. :eek: maar misschien is het nu nog wat verdoofd. Hihihihi:p
 
Ik vind bodybuilden mooi en leuk maar niet genoeg om ook op het podium te staan
Ik deel ook de mening van mijn vrouw dat al het geld voor een pt plus de supps die je nodig hebt voor een goed resultaat te veel is. Schat dat het zomaar 1000 euro p jaar is. Ron ik moet voor mijn 2kids al 4000 euro aan school geld betalen en dan komen daar nog boeken bij ..... Dus die 1000 euro die kan ik goed gebruiken.
Een paar trainingen met een pt zou ik wel willen doen
 
Ik vind bodybuilden mooi en leuk maar niet genoeg om ook op het podium te staan
Ik deel ook de mening van mijn vrouw dat al het geld voor een pt plus de supps die je nodig hebt voor een goed resultaat te veel is. Schat dat het zomaar 1000 euro p jaar is. Ron ik moet voor mijn 2kids al 4000 euro aan school geld betalen en dan komen daar nog boeken bij ..... Dus die 1000 euro die kan ik goed gebruiken.
Een paar trainingen met een pt zou ik wel willen doen

Kijk heel goed Grosje. Je eigen mening, had niet zo uitgebreid hoeven doen. :D Maar wel je eigen mening..:thumbs: Enne wel ietsjes meer dan die duizend euro.
 
Kom op met die foto's dan!!!!!!!
 
:sad:
+1.... die poten zijn al behoorlijk groot! en de rest ook.
:eek2: Nou nou dat valt wel mee hoor.

Rug massa training.

Even de rug voorzien van de nodige massa. Althans in trainingsoptiek dan.

One armed pulldown close to body 55kg free weights
Wide grip pulldown behind the neck 60kg
Free weights machine pull 40kg, reet naar achteren en holle rug. Actie op de onderrug.
Bent over db pulls 32kg
Upright row 20kg voor achterzijde schouders en traps
Back extensions met db side raises 7kg
Back fly's 56kg

En toen vond ik het genoeg. :p
 
Verjaardag **** it.......
trainen.

Vandaag naar een herdenking geweest. Een jongetje van 8 weken oud. :sad:
Dan wordt je weer even met beide voetjes op de grond gezet. :( Dus geen zin in een feestje.

Incline db presses 38kg
Incline db fly's 18kg
Peck deck 79kg
Machine press 79kg

MP 35kg, was al leeg van de borst oefeningen. :o
Arnold presses 16kg tot falen
Side raises 14kg
Front raises 12kg

En toen was alles op. Merk dat ik droger wordt. Daarna lekker mijn rijst, vis, boontjes gegeten.
 
ow potverdorie, gecondoleerd man.
Heftig zijn die begrafenissen van die hele kleintjes....
voel mijn maag nu alweer samenknijpen

(toch gefeliciteerd!...../me hangt wat slingers in je log, strooit wat confetti rond, kijkt naar de cadeautjes, gooit de zelfgebakken taart in rons gezicht en roept proost naar een Ron met een biertje in z'n hand)
 
Pfff... das zwaar op zo een dag zeg.. dan staat je kop er inderdaad niet naar. Dan zie je ook weer hoe teer het leven echt is... :(
Hoop toch dat je ondanks alles toch wel een beetje je verjaardag hebt kunnen vieren.. hetzij misschien op een wat andere manier dan normaal.

Je training gaat goed! Denk dat het afreageren van zo een rotervaring er dan ook wel bijkomt..
 
ow potverdorie, gecondoleerd man.
Heftig zijn die begrafenissen van die hele kleintjes....
voel mijn maag nu alweer samenknijpen

(toch gefeliciteerd!...../me hangt wat slingers in je log, strooit wat confetti rond, kijkt naar de cadeautjes, gooit de zelfgebakken taart in rons gezicht en roept proost naar een Ron met een biertje in z'n hand)
Een kleine glimlach. ;) dankjewel.
Pfff... das zwaar op zo een dag zeg.. dan staat je kop er inderdaad niet naar. Dan zie je ook weer hoe teer het leven echt is... :(
Hoop toch dat je ondanks alles toch wel een beetje je verjaardag hebt kunnen vieren.. hetzij misschien op een wat andere manier dan normaal.

Je training gaat goed! Denk dat het afreageren van zo een rotervaring er dan ook wel bijkomt..

Ach op een gegeven moment is het een gewone dag zoals andere. Vieren doe ik gewoon tussendoor wel. :D
 
Ach gos, wat naar... Sterkte.
En gefeliciteerd... met het feit dat je merkt dat je droger wordt. ;)
 
Ups and downs ... je leert de mooie dagen beter te waarderen door de slechte dagen
 
Ach gos, wat naar... Sterkte.
En gefeliciteerd... met het feit dat je merkt dat je droger wordt. ;)
Ja heel sneu voor dat gezin. :( En dank voor je felicitatie.
Ups and downs ... je leert de mooie dagen beter te waarderen door de slechte dagen
So true Robke, So true. :o

Armen Superset.

Biceps / Triceps

EZ-bar French press ss EZ-bar curls 35kg
Straight bar push down ss rope close curls 55kg
Dumbbell curls ss Dumbbell presses 16kg/28kg
Incline curls ss dumbbell presses 8kg
Hammer curls 10kg

Ik was samen met mijn vrouw en dochter in gym. Dus tussendoor gekeken hoe ze de uitvoering deden en hier en daar gecorrigeerd. Nancy had last van haar brandende triceps bij de pushdown hihihi. :D Tja dat moet ook. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven