Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag benadert voor een baan in de zorg. Donderdag aanstaande heb ik een sollicitatie gesprek.
    Medestudenten die daar hebben gewerkt vertelde me dat zodra ze je uitnodigen voor een gesprek, je bijna automatisch wordt aangenomen. (tenzij ik het heel bond maakt).

    Bond, James Bond
     
    haring hapjes :meal:

    ---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------



    Hier heeft het even hard geregend om 6u hebben jullie nog geluk gehad:D
    25km pfff is toch wel 5 uurs wandelen denk

    Klopt. Zijn om kwart over 3 van station Kampen vertrokken en waren kwart over 8 thuis. Maar hebben 3x pauze gehouden waarvan 1 van 15 min, ijsje gegeten bij een rustpunt. Gemiddelde snelheid was 5,2km/u. Niet heel snel. Liep zelf toen ik alleen 35km liep 5,8 gemiddeld. Maar alleen loop je vaak sneller dan met zn 3en. Dan klets je enzo, haalt het tempo er onbewust uit.
     
    Tering, op 25 km zou ik 3 keer een kwartier gedefibrilleerd moeten worden.
     
    Klopt. Zijn om kwart over 3 van station Kampen vertrokken en waren kwart over 8 thuis. Maar hebben 3x pauze gehouden waarvan 1 van 15 min, ijsje gegeten bij een rustpunt. Gemiddelde snelheid was 5,2km/u. Niet heel snel. Liep zelf toen ik alleen 35km liep 5,8 gemiddeld. Maar alleen loop je vaak sneller dan met zn 3en. Dan klets je enzo, haalt het tempo er onbewust uit.

    Ja dat wel, maar om het alleen te doen zou wel doodsaai zijn denk :p
     
    Wie zegt dat ik hem er af ga halen , ik ga hem er af gooien
     
    Vandaag benadert voor een baan in de zorg. Donderdag aanstaande heb ik een sollicitatie gesprek.
    Medestudenten die daar hebben gewerkt vertelde me dat zodra ze je uitnodigen voor een gesprek, je bijna automatisch wordt aangenomen. (tenzij ik het heel bond maakt).

    Mocht het een vent zijn die moeilijk gaat doen, dan weet je wat te doen staat he... :D
     
    Tering, op 25 km zou ik 3 keer een kwartier gedefibrilleerd moeten worden.
    Haha het is wandelen. Ja wel zwaar na 30 km maar uitputtend, nee. Ik ben iig niet bang dat ik straks niet kan slapen. En zal morgen wel spierpijn hebben in benen.

    Ja dat wel, maar om het alleen te doen zou wel doodsaai zijn denk :p

    Nee dat viel echt heel erg mee :) had muziek mee maar die heb ik na een kwart uitgedaan. Was 7 uur onderweg toen. Was alleen klote dat ik op 5km afstand van mn ouders huis 20 min heb moeten schuilen voor dikke onweer. Dan wil je gewoon door haha.
     
    ea8fc068689af820ed40be0b6e1486e5.png
     
    Vandaag lekker gaan trainen. Kom binnen krachthonk gedeelte een grote puinzooi.......
    Floept mij dus ook er uit .. aha alternatieve warmup.... Dumbells beginnen op te ruimen. Gewichten op de goede plaats hangen. Leuke was waren nog vier man in het krachthonk. Na het afmaken van hun setje kwamen ze alle vier even meehelpen. Geen woord gewisseld. Alleen onderling een goedkeurend knikje nadat we klaar waren. In de kleedkamer kwam ik nog een van die vier tegen daarna. Zei die meteen moeten we vaker doen misschien wordt t dan bijgehouden.

    Wie weet wordt t nog eens een geordende chaos daar.
     
    Oh laat mij helpen
    DUsss, waar ophalen? Moet toch nog boodschappen doen
    Zullen we samen een hapje eten?
    All food
    Patje doesn't share food! :D

    http://www.youtube.com/watch?v=m6fq3Jkh9Es

    ---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------

    Vandaag lekker gaan trainen. Kom binnen krachthonk gedeelte een grote puinzooi.......
    Floept mij dus ook er uit .. aha alternatieve warmup.... Dumbells beginnen op te ruimen. Gewichten op de goede plaats hangen. Leuke was waren nog vier man in het krachthonk. Na het afmaken van hun setje kwamen ze alle vier even meehelpen. Geen woord gewisseld. Alleen onderling een goedkeurend knikje nadat we klaar waren. In de kleedkamer kwam ik nog een van die vier tegen daarna. Zei die meteen moeten we vaker doen misschien wordt t dan bijgehouden.

    Wie weet wordt t nog eens een geordende chaos daar.
    Het is wel zo. Ik betrap mezelf er ook vaak op dat ik spullen makkelijker van me af gooi als het al een bende is :eek:
     
    Vandaag benadert voor een baan in de zorg. Donderdag aanstaande heb ik een sollicitatie gesprek.
    Demente bejaarden, kwijlende mentaal gehandicapten, minderjarige etters of nog iets anders?
     
    Nog steeds gaatjes vrij :D

    Was eigenlijk wel een keer benieuwd naar een boor
     
    Demente bejaarden, kwijlende mentaal gehandicapten, minderjarige etters of nog iets anders?
    would hit all three of them :D
     
    Vandaag lekker gaan trainen. Kom binnen krachthonk gedeelte een grote puinzooi.......
    Floept mij dus ook er uit .. aha alternatieve warmup.... Dumbells beginnen op te ruimen. Gewichten op de goede plaats hangen. Leuke was waren nog vier man in het krachthonk. Na het afmaken van hun setje kwamen ze alle vier even meehelpen. Geen woord gewisseld. Alleen onderling een goedkeurend knikje nadat we klaar waren. In de kleedkamer kwam ik nog een van die vier tegen daarna. Zei die meteen moeten we vaker doen misschien wordt t dan bijgehouden.

    Wie weet wordt t nog eens een geordende chaos daar.

    Dus je hebt nu een vriend uit de sportschool er bij ?
     
    Back
    Naar boven