Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Niveau 4 swag is aan

    ---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

    Hele dag body en fitshop ijsjes aan het eten
    Hmmmmm
    In een festini ijsje zit zelfs de helft minder suiksr
     
    In een festini ijsje zit zelfs de helft minder suiksr

    Hehe, en ondanks dat zijn die ook niet zo gezond als dat ze ze altijd deden voorkomen. In zo'n peren ijsje zit maar 10 gram peer.
     
    Hehe, en ondanks dat zijn die ook niet zo gezond als dat ze ze altijd deden voorkomen. In zo'n peren ijsje zit maar 10 gram peer.
    Je hoort mij niet zeggen dat het gezond is hoor. Maar bij ijsjes van B&F had ik gewoon meer eiwit of minder suiker verwacht dan een ijsje van de supermarkt :)

    ---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

    Net terug van Freshtival, wat een ziek feest weer, echt een super dag gehad! :D R3hab, Dyro en W&W helden van de dag :)
    Aaahhhrrrgggggggggggggggg. Kan je niet gewoon posten dat het zwaar k*t was ofzo?

    ---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

    Als je een vrouwelijk lid bent dan kan dat gewoon gratis, ook kunnen die zonder elite te zijn hun naam laten wijzigen
    Nooit geweten :o
     
    Je hoort mij niet zeggen dat het gezond is hoor. Maar bij ijsjes van B&F had ik gewoon meer eiwit of minder suiker verwacht dan een ijsje van de supermarkt :)

    ---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------


    Aaahhhrrrgggggggggggggggg. Kan je niet gewoon posten dat het zwaar k*t was ofzo?

    ---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------


    Nooit geweten :o

    Dat komt omdat jij 1 van de jongens bent patriciaa.
     
    Aaahhhrrrgggggggggggggggg. Kan je niet gewoon posten dat het zwaar k*t was ofzo?



    Kan wel, maar dan zou ik hebben gelogen. Je had dus gewoon moeten gaan, was wel aan de warme kant, 12 liter zweet verloren gok ik.
     
    Kan wel, maar dan zou ik hebben gelogen. Je had dus gewoon moeten gaan, was wel aan de warme kant, 12 liter zweet verloren gok ik.
    Was ook eerst de bedoeling om te gaan. Waarom zou ik anders liever horen dat het k*t was? :D
     
    Straks een date, als ze komt opdagen, misschien vang ik vandaag nog wel k*t, haha.
     
    LOl heb je je hengel al uithangen ?
    smug.png


    ---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

    Net even me plantjes wezen bekijken,
    gaan goed , mag ook wel in een kas van 55c ...
     
    LOl heb je je hengel al uithangen ?
    smug.png


    ---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

    Net even me plantjes wezen bekijken,
    gaan goed , mag ook wel in een kas van 55c ...

    doe maar 3 gram van alles wat je hebt :P
     
    Loop even naar de keuken en pak melk. Loop tterug naar de woonkamer waar mn vader zit. Dan zegt hij boos: hoeveel pakken melk drink jij wel niet per dag??

    Ga voor m staan en curl het pak melk :roflol:

    Leuk moment
     
    Loop even naar de keuken en pak melk. Loop tterug naar de woonkamer waar mn vader zit. Dan zegt hij boos: hoeveel pakken melk drink jij wel niet per dag??

    Ga voor m staan en curl het pak melk :roflol:

    Leuk moment

    inb4 "ik verzin dit voor aandacht want ga teveel om met gs chicks":o
     
    Loop even naar de keuken en pak melk. Loop tterug naar de woonkamer waar mn vader zit. Dan zegt hij boos: hoeveel pakken melk drink jij wel niet per dag??

    Ga voor m staan en curl het pak melk :roflol:

    Leuk moment

    Jeetje
     
    Het valt mij op dat ray al weken niet geflipt is... Wtf Ray?
     
    Back
    Naar boven