Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Het valt mij op dat ray al weken niet geflipt is... Wtf Ray?

    Als jij met 'weken' krap aan 4 dagen bedoelt is dat inderdaad het geval :o
     
    Als jij met 'weken' krap aan 4 dagen bedoelt is dat inderdaad het geval :o

    Dat lijkt bij mij al snel weken, ik begrijp het :roflol:
    ja het wordt me even te warm nu om me druk te maken zeker op het (interweb), is best leuk en goed voor e test level,

    maar het mag ook wel een weekje gewoon normaal
    smug.png


    Groet, Reet......
     
    Terug kunnen gaan trainen :D
     
    Dat lijkt bij mij al snel weken, ik begrijp het :roflol:
    ja het wordt me even te warm nu om me druk te maken zeker op het (interweb), is best leuk en goed voor e test level,

    maar het mag ook wel een weekje gewoon normaal
    smug.png


    Groet, Reet......

    Ik mag jou altijd wel hoor Ray :D maar misschien komt dat omdat je nog niet tegen mij bent geflipt :p
     
    Ik was zwemmen in duitsland en mijn vriend mocht niet in het zwembad omdat hij een 'schwimm short mit ein unterhose' aanhad?! Hij kon wel voor 10 euro een mooie strakke zwembroek kopen :roflol: maar dat wilde hij niet
     
    Ik was zwemmen in duitsland en mijn vriend mocht niet in het zwembad omdat hij een 'schwimm short mit ein unterhose' aanhad?! Hij kon wel voor 10 euro een mooie strakke zwembroek kopen :roflol: maar dat wilde hij niet

    Haha ja das mooi klote. In Frankrijk ook vaak een gedoe met gewone zwembroeken vs speedos enzo.
     
    Ik was zwemmen in duitsland en mijn vriend mocht niet in het zwembad omdat hij een 'schwimm short mit ein unterhose' aanhad?! Hij kon wel voor 10 euro een mooie strakke zwembroek kopen :roflol: maar dat wilde hij niet
    hehe valt nog mee dat hij geen badmuts op moest ;)
    (waar was je? merkstein of Ubach Palenberg? misschien heb ik je wel gezien)
     
    Het valt mij op dat ray al weken niet geflipt is... Wtf Ray?

    Ja word een beetje saai nu eigenlijk, mis de board drama :D

    grapje Reeeetje ;)
     
    hehe valt nog mee dat hij geen badmuts op moest ;)
    (waar was je? merkstein of Ubach Palenberg? misschien heb ik je wel gezien)

    Ja we waren eerst in merkstein maar toen begon het te onweren en toen naar ubach palenberg gegaan en daar mocht hij dus niet zwemmen :p waar was jij zwemmen?
     
    Wat jij ook bent je bent in ieder geval een straathoerkind dat is wel duidelijk,en in de buurt waar ik woon kan jij alleen maar van dromen vuile incestkind,jij praat over volkeren maar ik praat alleen tegen jou vuile incestkind je ouders zijn eigenlijk broer en zus, je verdiend het om beledigd te worden,ik hoop dat ze jou kinderen een keer de nek open snijden voor een klein akkefietje dan snap je het misschien wel,maar ik denk dat dat bij jou moeilijk is om te begrijpen omdat er incest bloed door je aderen stroomt, ga je kinderen verkrachtten ofzo vuile FRITZL.

    ---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------



    En als jij jezelf in de groep wilt plaatsen van slimmere nette mensen dan ben je echt ziek in je hoofd jij hoort in de categorie dutroux en fritzl thuis,en als ik me niet vergis begon jij met beledigen vieze heroinejunkie kind.
    Tranen im ogen :') Ooh det dere succesvol troll
     
    Citaat:
    Origineel gepost door Venlo Bekijk Post
    Wat jij ook bent je bent in ieder geval een straathoerkind dat is wel duidelijk,en in de buurt waar ik woon kan jij alleen maar van dromen vuile incestkind,jij praat over volkeren maar ik praat alleen tegen jou vuile incestkind je ouders zijn eigenlijk broer en zus, je verdiend het om beledigd te worden,ik hoop dat ze jou kinderen een keer de nek open snijden voor een klein akkefietje dan snap je het misschien wel,maar ik denk dat dat bij jou moeilijk is om te begrijpen omdat er incest bloed door je aderen stroomt, ga je kinderen verkrachtten ofzo vuile FRITZL.
    En als jij jezelf in de groep wilt plaatsen van slimmere nette mensen dan ben je echt ziek in je hoofd jij hoort in de categorie dutroux en fritzl thuis,en als ik me niet vergis begon jij met beledigen vieze heroinejunkie kind.

    :eek:
     
    Ik mag jou altijd wel hoor Ray :D maar misschien komt dat omdat je nog niet tegen mij bent geflipt :p
    Dat is wederzijds :)
    ik heb ook totaal geen reden om bij jou te flippen, sommigen gebruikers vragen er gewoon om ;)
     
    Ja we waren eerst in merkstein maar toen begon het te onweren en toen naar ubach palenberg gegaan en daar mocht hij dus niet zwemmen :p waar was jij zwemmen?
    Merkstein...na het onweer ;)
    Ik werd aangekeken alsof ik octomom was: had 8 kids tussen 1 en 5 op sleeptouw
     
    Godver wat zijn die ananas stukjes uit de koeling lekker
     
    Merkstein...na het onweer ;)
    Ik werd aangekeken alsof ik octomom was: had 8 kids tussen 1 en 5 op sleeptouw

    Wss dachten ze: wtf 8 kinderen en zo'n figuur! Allemaal jelly :)

    En btw: Pffff 8 kids, ik heb mn handen al vol aan één 4 jarige :roflol:
     
    Wss dachten ze: wtf 8 kinderen en zo'n figuur! Allemaal jelly :)

    En btw: Pffff 8 kids, ik heb mn handen al vol aan één 4 jarige :roflol:

    V 22j




    Uwotm2^3
     
    Voor te eerst weer een fatsoenlijke autorit kunnen rijden! Wat ik al vanaf februari niet meer kon.
     
    Back
    Naar boven