AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kon lekker trainen, hele gym zowat leeg. :D

    ---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

    Perfecte vrije dag. Te vroeg wakker worden, ontbijten als een queen en weer terug naar bed om verder te slapen.

    Of te wel, live like a lazy cunt. :roflol:
     
    dacht dat je een stuk verder voor me stond, ik haal je nog ooit in:roflol:
    Je hebt maanden gehad om me in te halen waarin ik vrij weinig grappigs postte. Daarbij is de kans op een perm bij jou groter :roflol:
    Ook ben ik geen karmahoer maar kweek ik enkel eerlijk verkregen karma.
     
    Kon lekker trainen, hele gym zowat leeg. :D

    ---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------



    Of te wel, live like a lazy cunt. :roflol:

    Jep :( ik ben zo lui het is vreselijk. Maar ik hou gewoon heel erg van slapen.
     
    Je hebt maanden gehad om me in te halen waarin ik vrij weinig grappigs postte. Daarbij is de kans op een perm bij jou groter :roflol:
    Ook ben ik geen karmahoer meer maar kweek ik enkel eerlijk verkregen karma.

    fixed, jij was bij de reset ook een vd grootste nachtcafe kvk hoeren:roflol:
     
    Jep :( ik ben zo lui het is vreselijk. Maar ik hou gewoon heel erg van slapen.

    Ik hou er ook wel van.

    tenminste... als ik samen met een meid in een bed slaap :o
     
    fixed, jij was bij de reset ook een vd grootste nachtcafe kvk hoeren:roflol:

    Nope, echt nooit geweest als ik het me kan herinneren. Iedereen gaf mij "kvk" en gaf nooit wat terug uit principe. Enkel als ik iemand karma wou geven en moest verdelen
     
    Nope, echt nooit geweest als ik het me kan herinneren. Iedereen gaf mij "kvk" en gaf nooit wat terug uit principe. Enkel als ik iemand karma wou geven en moest verdelen

    printscreen vd laatste 4 paginas van je laatst gegeven karma?
     
    enhanced karma no thx jef

    natty karma crew
    I+say+we+don+t+put+blame+and+fight+this++_e8a43dda94d4c41f7b129ee338adee40.jpg

    printscreen vd laatste 4 paginas van je laatst gegeven karma?
    2vv6gpi.png
     
    Laatst bewerkt:
    ik zei de laatste, niet de eerste:roflol:
     
    lol @Kimmona karma 'rondgegooid in de kamer'

    Karma aan iwj dat je 17 was bij je 1ste test kuur op 500 mg?
     
    Back
    Naar boven