Fitness Seller

Sixpack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

timph

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2014
Berichten
48
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
65kg
Hallo
Ik doe nu toch al een andeehalf jaar fitness meer gezegd sixpack oef biceps en borstkast heeft iemand tips om mijn sixpack beter te zien?

20140616_154311.jpg
 
Wacht effe... Train jij alleen je borst, buik en biceps?
 
Laatst bewerkt:
Ja? :D
 
Anderhalf jaar fitness en dan dit? Wat heb je uitgespookt in de gym...
 
Zwaar squatten :)

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Anderhalf jaar fitness en dan dit? Wat heb je uitgespookt in de gym...

Only curlsz for the girlsz
 
Ja je gaat geen meisjes versieren met je benen he !!!!!!!!!1!
 
Timph, Calvé pindakaas heeft een vetverbrandende reactie. Smeer dat de komende 2 weken op je buik en kijk of je verschil ziet.



Zegt ie toch... Borst, buik en biceps only.

:roflol:

Xd dit meen je toch niet he xd tijdens fitnessen en hoeveel soeplepels?.
 
Xd dit meen je toch niet he xd tijdens fitnessen en hoeveel soeplepels?.

Nee, voordat je gaat slapen of overdag mag ook. Gewoon een beetje smeren en dan met folie om je middel heen.

In Calvé pindakaas zit zo'n stofje die vet verbrand, geloof het of geloof het niet, maar zo is het...
 
Nee, voordat je gaat slapen of overdag mag ook. Gewoon een beetje smeren en dan met folie om je middel heen.

In Calvé pindakaas zit zo'n stofje die vet verbrand, geloof het of geloof het niet, maar zo is het...

Zit dat alleen in Calvé pindakaas ??? ik nam altijd gewoon de goedkope namelijk.
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Nee, voordat je gaat slapen of overdag mag ook. Gewoon een beetje smeren en dan met folie om je middel heen.

In Calvé pindakaas zit zo'n stofje die vet verbrand, geloof het of geloof het niet, maar zo is het...

Als ik dat elke dag doe merk ik dan veel verschil & is da ni irritant?
 
Zit dat alleen in Calvé pindakaas ??? ik nam altijd gewoon de goedkope namelijk.

Procentueel gezien zit er in die van Calvé meer van dat stofje erin, dan die van een goedkope merk pindakaas.
 
wat zuijn dit voor trols vandaag XD
 
Goed lichaam al bro, ik zou wel iets meer benen trainen, die ogen wat soft.
Maar goede Zomershape al, denk dat jij veel plezier gaat krijgen op het strand ;)
 
Als ik dat elke dag doe merk ik dan veel verschil & is da ni irritant?

Vet verbranden is een gecompliceerde proces zoals je zelf waarschijnlijk ook weet, maar je zou na 2 á 3 weken zeker wel wat verschil moeten zien.
 
Goed lichaam al bro, ik zou wel iets meer benen trainen, die ogen wat soft.
Maar goede Zomershape al, denk dat jij veel plezier gaat krijgen op het strand ;)
wil alleen de blokjes nog zien :D
 
Back
Naar boven