Fitness Seller

Sixpack

Bezoekers in dit topic

leg eens uit wat het verschil is? (op dosering daar gelaten)

Ten eerste kreeg hij ongelooflijke psp (post smeer pijn), heb dit nog nooit gehoord van iemand die real calve gebruikte. Ten tweede, zoals ik al zei, kreeg hij ongelooflijke gyno, bloat en ook nog acne. Misschien was die UGL pindakaas eigenlijk wel dbol? Je weet het nooit met UGLs eh.
 
Sinds ik pindakaas op mijn buik smeer maak ik de gains van mijn leven.
 
Weet iemand wat mijn vetpercentage is xd ongeveer

20140616_180430.jpg
 
En bij hoeveel % zie je de blokjes?
 
Die 5% gaat nie weg me pindakaas zeker XD
 
Jawel geen probleem zelfs
 
Een vriend van mij heeft circa 5 maanden geleden een kuur gedaan met UGL pindakaas (merken mogen niet besproken worden maar is van dat lab met die hamstereeeeh reclames) en kreeg ontzettende gyno en bloat, gains vielen tegen.

Ik zou alleen maar the real deal calve doen idd.

Pffffff, sounds ****ed...
Is hij beetje bovenop gekomen?

als er geen geharde palmvetten in de potje zouden zitten, zou het stuk vloeibaarder zijn... vlgns mij is calve niet vloeibaar (eerder smeuig)... dus wat is je punt?

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

was chikki lekker btw?

Ow gvd wat een faal van mij zeg... :o
Bedoelde gehydrolyseerd palm olie!

Chickie alleen gehoord aan de telefoon, klonk wel geil ja!

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Die 5% gaat nie weg me pindakaas zeker XD

Lijkt me geen probleem.
Maar niet te lang wachten dan natuurlijk!
 
Als ik elke avond dat smeer en in de ochtend fitnedd of in de avond en ook nog voetballen gaat die 5% dan snel?

Zolang je goed gaat loggen hier met foto's en hoe je de pindakaas aanbrengt etc kunnen we je denk ik goed helpen gaandeweg! Fitness en voetbal zal zeker helpen ja!
 
Als ik elke avond dat smeer en in de ochtend fitnedd of in de avond en ook nog voetballen gaat die 5% dan snel?

jawel, heb het zelf 3 weken volgehouden, toen kwam ik op 7% werkt super.
 
Na hoeveel weken is die 5% dan weg, en die pindakaas trekt er dan niet net vet IN me huid?
 
Kan je niet zo zeggen, verschilt per persoon (genetics). Maar paar weken ben je wel kwijt.
 
Kan ik eig. Wel een sixpack krijgen want ik heb ergens gelezen dat niet iedereen een sixpack kan hebbe.
 
Kan je niet zo zeggen, verschilt per persoon (genetics). Maar paar weken ben je wel kwijt.

+1

Denk wel dat als je maandje structureel doet je heel eind bent (wellicht zelfs er al voorbij!)

Maar hou ons op de hoogte zou ik zeggen!
 
Kan ik eig. Wel een sixpack krijgen want ik heb ergens gelezen dat niet iedereen een sixpack kan hebbe.

Jawel, alleen verschilt het aantal 'zichtbare blokjes' per persoon (genetics).
 
Kan ik eig. Wel een sixpack krijgen want ik heb ergens gelezen dat niet iedereen een sixpack kan hebbe.

Jawel, iedereen kan pindakaas kopen.
Alleen in Afrika niet, maar die hebben gewoon goede genen, de mazzelaars !
 
Hopen dat ik goede genetics heb. Vanavond maak ik foto van me pindakaadbuik ; D
 
Goed lichaam al bro, ik zou wel iets meer benen trainen, die ogen wat soft.
Maar goede Zomershape al, denk dat jij veel plezier gaat krijgen op het strand ;)

Whahahahaa :roflol:
 
Back
Naar boven