AndroidHealthClinic

Sixpack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hopen dat ik goede genetics heb. Vanavond maak ik foto van me pindakaadbuik ; D

weetje ook al wat de insmeer frequentie gaat zijn? ik doe twee maal perdag. hierdoor zou je stabielere bliedwaardes krijgen en zo minder last van gyno...

pleurklaat, dat jij aan HG calve kan komen ****ing lekker voir jou. of deel bron, of geef TS geen valse hoop. beter blijft hij bij de geaccepteerde pindakaas merken..
 
weetje ook al wat de insmeer frequentie gaat zijn? ik doe twee maal perdag. hierdoor zou je stabielere bliedwaardes krijgen en zo minder last van gyno...

pleurklaat, dat jij aan HG calve kan komen ****ing lekker voir jou. of deel bron, of geef TS geen valse hoop. beter blijft hij bij de geaccepteerde pindakaas merken..
Alleen als ik ga slapen.
 
Eventueel kan je overwegen om het voor het slapen te doen, bijvoorbeeld als je een film kijkt. Als je de pindakaas goed over je torso smeert en inpakt kan je het nogal warm krijgen 's nachts. Persoonlijk vind ik dat niet erg prettig. Meestal kijk ik een serietje ofzo en voor het slapen gaan dan weer af.
 
Eventueel kan je overwegen om het voor het slapen te doen, bijvoorbeeld als je een film kijkt. Als je de pindakaas goed over je torso smeert en inpakt kan je het nogal warm krijgen 's nachts. Persoonlijk vind ik dat niet erg prettig. Meestal kijk ik een serietje ofzo en voor het slapen gaan dan weer af.

Heb je dan niet het idee dat het te kort z'n werk kan doen?
Had juist idee dat gedurende het slapen gaan doen extra effectief was omdat het dan toch 8 uur erop zit...
 
Heb je al foto's gemaakt ?
Ik zit er ook over te denken namelijk... Wel calve gebruiken he?
Ik had die aldi shit.. maar dit werkte niet :(
 
Staat toch ook in de sticky's dit....
 
Het werkt echt mijn vetpercentage is ook verlaagd! Ik gebruikte de extra smeuïge voor het beste resultaat
 
Heb je dan niet het idee dat het te kort z'n werk kan doen?
Had juist idee dat gedurende het slapen gaan doen extra effectief was omdat het dan toch 8 uur erop zit...
Ik heb het een periode 's nachts gedaan, maar in de zomer is het gewoon te benauwd voor me. Dat is het me niet waard. Ik doe nu 2 maal daags 2 uur. Duurt wel langer ja..
 
Oh god

20140616_220009.jpg
 
Ik heb het een periode 's nachts gedaan, maar in de zomer is het gewoon te benauwd voor me. Dat is het me niet waard. Ik doe nu 2 maal daags 2 uur. Duurt wel langer ja..

Je moet er iets voor over hebben he.

Verder kan ik zeggen dat ik bij gebruik al snel resultaat merkte.
Veel succes OP, ik zou wel even afwachten voor je aan je tweede
Pindakaas kuur gaat beginnen.
Mensen hier zullen je goed helpen via de fotos.
 
Prima zo toch?
Is nu ff raar maar je raakt er snel aan gewend
Volgende keer wel nog iets hoger doorsmeren ivm vochtafdrijving naar de borst
Androgeen receptoren zullen dan voor het overtollige vocht zorgen.
 
Op je armen werkt ook
 
wel houden bij 2 keer per dag anders kan je hormoonlevel uit balans raken waardoor je kleine teelballen en vrouwenborsten krijgt

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

want met pindakaas moet je secuur te werk gaan
 
Jongens bij hem morgen in de klas: wie heeft er pindakaas op zijn brood? Antwoord TS..

Nee! Trekt zijn shirt daarna snel omhoog, ik heb wel een winter voorraad op mijn buik.
 
Jongens bij hem morgen in de klas: wie heeft er pindakaas op zijn brood? Antwoord TS..

Nee! Trekt zijn shirt daarna snel omhoog, ik heb wel een winter voorraad op mijn buik.

Ik hoop niet dat jij de grappigste thuis bent..
 
Back
Naar boven