MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kwam mijn toekomstige vrouwen in de lift tegen, heb niets gezegd :(, ze woont op dezelfde etage als ik....
    Not sure what the next move is

    Aan der haar ruiken de volgende keer :D

    Mocht je toch een andere wending willen kun je der gewoon een keer vragen voor een bakkie pleur of een lunch een keertje.
     
    Kwam mijn toekomstige vrouwen in de lift tegen, heb niets gezegd :(, ze woont op dezelfde etage als ik....
    Not sure what the next move is

    Vrouwen? Vrouw zal je zeker bedoelen... En man up man, wees geen pussy vraag d'r gewoon mee uit ofzo :P
     
    Kwam mijn toekomstige vrouwen in de lift tegen, heb niets gezegd :(, ze woont op dezelfde etage als ik....
    Not sure what the next move is

    volgende keer doe je een witte strakke broekje aan zorg dat je lul goed stijf is, als ze dan weer de lift neemt kom je er ook net toevallig aan ;)
     
    Kwam mijn toekomstige vrouwen in de lift tegen, heb niets gezegd :(, ze woont op dezelfde etage als ik....
    Not sure what the next move is

    mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen :(
     
    Vrouwen? Vrouw zal je zeker bedoelen... En man up man, wees geen pussy vraag d'r gewoon mee uit ofzo :P
    Vrouw ja, maar ik woon in een woontoren met meer dan 300 woningen. Woon er nou een half jaar en heb haar nog nooit gezien, heb overigens de helft van mijn buren nog nooit gezien.
    Maar als ik haar weer zie ga ik er voor :D

    ---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

    Iedereen bedankt voor het top advies. Herkuul, dat witte strakke broekje ga ik morgen aanschaffen. :roflol:
     
    Laatst bewerkt:
    pffffffff heb mijn net even heerlijk laten gaan in het topic van die mongool ,, wiskunde,, over kleine body builders
    kon het niet laten wat een rand debiel is die gozer irl had ik hem al in z.n kloten geschopt

    opa
     
    pffffffff heb mijn net even heerlijk laten gaan in het topic van die mongool ,, wiskunde,, over kleine body builders
    kon het niet laten wat een rand debiel is die gozer irl had ik hem al in z.n kloten geschopt

    opa

    Huh link?
     
    pffffffff heb mijn net even heerlijk laten gaan in het topic van die mongool ,, wiskunde,, over kleine body builders
    kon het niet laten wat een rand debiel is die gozer irl had ik hem al in z.n kloten geschopt

    opa

    waaaaaaaaaaaaaaar

    ---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=ofZk049maqw
     
    Kwam mijn toekomstige vrouwen in de lift tegen, heb niets gezegd :(, ze woont op dezelfde etage als ik....
    Not sure what the next move is

    Ik zou iets leuks zeggen over d´r haar/schoenen/ogen/kleding
     
    Kwam mijn toekomstige vrouwen in de lift tegen, heb niets gezegd :(, ze woont op dezelfde etage als ik....
    Not sure what the next move is
    Van de ene oneitis naar de volgende :roflol:
     
    Ik zou haar vragen wat haar in godsnaam bezielde om buiten de keuken te treden.
     
    Ik zou iets leuks zeggen over d´r haar/schoenen/ogen/kleding

    Iets in de zin als: "mooie schoenen, nken?"

    Zoiets?

    ---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

    Ik zou haar vragen wat haar in godsnaam bezielde om buiten de keuken te treden.

    Ze had een nieuwe keuken nodig. :roflol:
     
    Ik heb echt een mega rug training , gaat als een speer !!!!!!!!!!!!!
     
    Afstudeerpresentatie en dus afstudeerperiode afgerond. Niet helemaal tevreden met m'n cijfer (en met mij een aantal anderen), maar goed, weer iets afgerond. Nu echt eens naarstig gaan nadenken over welke vervolgopleiding ik ga doen.
     
    Afstudeerpresentatie en dus afstudeerperiode afgerond. Niet helemaal tevreden met m'n cijfer (en met mij een aantal anderen), maar goed, weer iets afgerond. Nu echt eens naarstig gaan nadenken over welke vervolgopleiding ik ga doen.

    Vervolgopleiding? dies gek!
     
    Afstudeerpresentatie en dus afstudeerperiode afgerond. Niet helemaal tevreden met m'n cijfer (en met mij een aantal anderen), maar goed, weer iets afgerond. Nu echt eens naarstig gaan nadenken over welke vervolgopleiding ik ga doen.

    Gefeliciteerd en succes met nadenken over de vervolgopleiding.
    Welke richting denk je aan?
     
    Back
    Naar boven