Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Diploma gehaald voor mijn opleiding. :D
 
Diploma gehaald voor mijn opleiding. :D

Gefeliciteerd :thumb:

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Hoeveel kcal is 100 gr hamster döner vlees?
 
M'n zus, zelfbenoemd feminist, ging net weer flink los bij het avondeten. Ze vertelde over een vriendin die blijkbaar meegedaan heeft aan Holland's Got Talent, maar afgezeken werd omdat ze er niet mooi uitziet. Toen mijn vader en ik zeiden dat iedereen tegenwoordig toch wel snapt dat dat programma geen reedt met talent te maken heeft ging ze woest van tafel en schreeuwde ze hoe 'wij echt van die victim blaimende typische mannen zijn'.

:roflol:
 
Slechte humor blijft slechte humor, ongeacht of ik een hamster heb of niet.
 
M'n zus, zelfbenoemd feminist, ging net weer flink los bij het avondeten. Ze vertelde over een vriendin die blijkbaar meegedaan heeft aan Holland's Got Talent, maar afgezeken werd omdat ze er niet mooi uitziet. Toen mijn vader en ik zeiden dat iedereen tegenwoordig toch wel snapt dat dat programma geen reedt met talent te maken heeft ging ze woest van tafel en schreeuwde ze hoe 'wij echt van die victim blaimende typische mannen zijn'.

:roflol:

Leuke zus heb je. :roflol:
 
M'n zus, zelfbenoemd feminist, ging net weer flink los bij het avondeten. Ze vertelde over een vriendin die blijkbaar meegedaan heeft aan Holland's Got Talent, maar afgezeken werd omdat ze er niet mooi uitziet. Toen mijn vader en ik zeiden dat iedereen tegenwoordig toch wel snapt dat dat programma geen reedt met talent te maken heeft ging ze woest van tafel en schreeuwde ze hoe 'wij echt van die victim blaimende typische mannen zijn'.

:roflol:

Grammar_nazi_cryong.gif
 
Hey sayer goed man, dat je weer wat anders heb gevonden...
 
M'n zus, zelfbenoemd feminist, ging net weer flink los bij het avondeten. Ze vertelde over een vriendin die blijkbaar meegedaan heeft aan Holland's Got Talent, maar afgezeken werd omdat ze er niet mooi uitziet. Toen mijn vader en ik zeiden dat iedereen tegenwoordig toch wel snapt dat dat programma geen reedt met talent te maken heeft ging ze woest van tafel en schreeuwde ze hoe 'wij echt van die victim blaimende typische mannen zijn'.

:roflol:

waarom werd ze boos en wat bedoelt ze daar nou eigenlijk mee ???
 
Vandaag mijn nieuw arbeidscontract bij een nieuwe werkgever getekend.
Aangenaam verrast met een aantal zaken die nog beter uitvielen dan eerder afgesproken aan de telefoon:
1) firmawagen met ongelimiteerde tankkaart, te gebruiken ook buiten de werkuren en ook tijdens vakanties. Tankkaart geldig in heel Europa. de car policy stelt duidelijk dat ik dus ook tijdens mijn verlof bijv naar het zuiden van Frankrijk kan reizen, zonder 1 euro benzine te moeten betalen.
2) Brutto-loon 1000 euro hoger dan bij vorige werkgever en 500 euro hoger dan afgesproken tijdens rekruteringsgesprek.
3) niet 1 maar vier premies (waarvan 1 ieder kwartaal en de andere drie 1 maal per jaar
4) forfaitaire onkostenvergoeding van 150 euro netto
5)1500 euro per maand waarover ik zelf beslis om het kantoor beter te laten functioneren:" de goedkeuring dient niet gevraagd te worden, er moet gewoon een factuur van zijn. (het gaat dan om een betere bureaustoel,...)
 
Vandaag mijn nieuw arbeidscontract bij een nieuwe werkgever getekend.
Aangenaam verrast met een aantal zaken die nog beter uitvielen dan eerder afgesproken aan de telefoon:
1) firmawagen met ongelimiteerde tankkaart, te gebruiken ook buiten de werkuren en ook tijdens vakanties. Tankkaart geldig in heel Europa. de car policy stelt duidelijk dat ik dus ook tijdens mijn verlof bijv naar het zuiden van Frankrijk kan reizen, zonder 1 euro benzine te moeten betalen.
2) Brutto-loon 1000 euro hoger dan bij vorige werkgever en 500 euro hoger dan afgesproken tijdens rekruteringsgesprek.
3) niet 1 maar vier premies (waarvan 1 ieder kwartaal en de andere drie 1 maal per jaar
4) forfaitaire onkostenvergoeding van 150 euro netto
5)1500 euro per maand waarover ik zelf beslis om het kantoor beter te laten functioneren:" de goedkeuring dient niet gevraagd te worden, er moet gewoon een factuur van zijn. (het gaat dan om een betere bureaustoel,...)

Hoef je geen bijtelling te betalen dan?
 
Vandaag mijn nieuw arbeidscontract bij een nieuwe werkgever getekend.
Aangenaam verrast met een aantal zaken die nog beter uitvielen dan eerder afgesproken aan de telefoon:
1) firmawagen met ongelimiteerde tankkaart, te gebruiken ook buiten de werkuren en ook tijdens vakanties. Tankkaart geldig in heel Europa. de car policy stelt duidelijk dat ik dus ook tijdens mijn verlof bijv naar het zuiden van Frankrijk kan reizen, zonder 1 euro benzine te moeten betalen.
2) Brutto-loon 1000 euro hoger dan bij vorige werkgever en 500 euro hoger dan afgesproken tijdens rekruteringsgesprek.
3) niet 1 maar vier premies (waarvan 1 ieder kwartaal en de andere drie 1 maal per jaar
4) forfaitaire onkostenvergoeding van 150 euro netto
5)1500 euro per maand waarover ik zelf beslis om het kantoor beter te laten functioneren:" de goedkeuring dient niet gevraagd te worden, er moet gewoon een factuur van zijn. (het gaat dan om een betere bureaustoel,...)

van harte gefeliciteerd mooie arbeidsvoorwaarden hoor

opa
 
Hoef je geen bijtelling te betalen dan?

Bijtelling ken ik niet dus dat zal iets typisch Nederlands zijn.
Ik meen te weten dat dit slaat op een soort extra belasting op de wagen, niet?
Nou, ik dien slechts een kleine 60 euro bij te dragen bij de wagen daar ik deze ook privé mag gebruiken;
Dus 60 euro per maand voor een mooie bedrijfswagen met ongelimiteerde tankkaart in heel Europa, daar kan ik mee leven :)

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:05 ----------

van harte gefeliciteerd mooie arbeidsvoorwaarden hoor

opa

Hahah thanks opa :)


En ik heb in totaal 32 vakantiedagen; Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.
En ik heb glijdende werkuren dus ik mag starten wanneer ik wil, al moet gezegd dat in de praktijk dit wil zeggen: starten tussen 8u00 en 9u00, en stoppen tussen 17u00 en 18u00.
 
Back
Naar boven