MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Koop wijd model broeken dan?

    Toen ik nog een fat phuck (ben ik eigenlijk nu nog maar goed...) van 113-117kg was, droeg ik maat 38 wijd.
    Nu draag ik 36 recht :(

    Ff in de stad gekeken maar geen 38 te vinden en 36 zit met lopen wel oke maar kan ik niet mee fietsen of zitten :') Via internet bestellen dan maar.
     
    Yeah, net te horen gekregen dat ik door ben naar laatste selectieronde voor bijbaan als nachtreceptionist bij Ibis hotels :D
     
    De fucking censuur is opgeheven :D
     
    Ff in de stad gekeken maar geen 38 te vinden en 36 zit met lopen wel oke maar kan ik niet mee fietsen of zitten :') Via internet bestellen dan maar.

    Die maten kom je helaas bijna niet tegen. Ik had toen der tijd ook erg moeite met het vinden van broeken die me pasten.

    Idd via internet bestellen, daar is altijd wel wat te vinden.
     
    Yeah, net te horen gekregen dat ik door ben naar laatste selectieronde voor bijbaan als nachtreceptionist bij Ibis hotels :D

    dan kun je mooi 's nachts de weerwolf games hosten :cool:
     
    Op TLC bij het programma 'Secret Eaters' :roflol:
    Kerel met overgewicht schatte zijn voeding per dag op 3000 kcal (hij volgde dit patroon al jaren).
    Knalt 1500 kcal aan room bij zijn ontbijt waardoor het ontbijt al op 2500 kcal zat, daar kwamen nog 4 flinke maaltijden bovenop, totaal van 8000 kcal per dag.
    Z'n dikke bish schatte dat ze op 1700 kcal zat met 3 meals en een zak chips + bak koekjes per dag,terwijl ze op de 4000 uitkwam.
    En maar huilie huilie doen dat ze niet weten hoe ze zo dik worden omdat ze niet veel eten, walgelijk gewoon.

    Hoe de FUCK kunnen mensen serieus zoveel ernaast zitten, lijkt me toch dat er na constante weightgains een lampje moet gaan branden.
    Je moet natuurlijk wel een genie zijn om je calorieën te kunnen tellen..

    Inb4 fake programma
     
    Op TLC bij het programma 'Secret Eaters' :roflol:
    Kerel met overgewicht schatte zijn voeding per dag op 3000 kcal (hij volgde dit patroon al jaren).
    Knalt 1500 kcal aan room bij zijn ontbijt waardoor het ontbijt al op 2500 kcal zat, daar kwamen nog 4 flinke maaltijden bovenop, totaal van 8000 kcal per dag.
    Z'n dikke bish schatte dat ze op 1700 kcal zat met 3 meals en een zak chips + bak koekjes per dag,terwijl ze op de 4000 uitkwam.
    En maar huilie huilie doen dat ze niet weten hoe ze zo dik worden omdat ze niet veel eten, walgelijk gewoon.

    Hoe de FUCK kunnen mensen serieus zoveel ernaast zitten, lijkt me toch dat er na constante weightgains een lampje moet gaan branden.
    Je moet natuurlijk wel een genie zijn om je calorieën te kunnen tellen..

    Inb4 fake programma

    Ik kijk dat programma wel vaker ja, mensen hebben echt geen flauw idee hoeveel kcal ergens in zit, ik wist dat vroeger ook niet..Als je je bedenkt dat er nog heel veel mensen zijn die niet weten dat het gaat om kcal in/kcal uit, dan zien zij ook geen reden om ze kcal te tellen natuurlijk. Ze denken: gezond eten! Eieren, bruin brood, muesli, melk, pasta's en dergelijke, maar hebben daarbij dus geen flauw idee dat daar wel een limiet aan zit op een gegeven moment :o .
    De stukken ertussen met de ''onderzoeken'' zijn wel grappig, zo leer je eens wat over mensen in het algemeen.
     
    'Papa?' (4 jarig dochtertje)
    'Ja meis'
    'Kan het niet elke dag papadag zijn dat is zo gezellig?'

    Loop nu al een half uur met een big smile rond! Ps papadag is als ik doordeweek eens geen dienst heb en haar dus naar school kan brengen en ophalen, en vaker dus ook alleen met de meiden eten ivm werkende mama. Toch wel fijn om zoiets te horen zonder ze om te kopen met koekies en chips!
     
    Heerlijke pr's gezet op squat en dl. Geweldige pwo dat unstoppable :d
     
    Ik kijk dat programma wel vaker ja, mensen hebben echt geen flauw idee hoeveel kcal ergens in zit, ik wist dat vroeger ook niet..Als je je bedenkt dat er nog heel veel mensen zijn die niet weten dat het gaat om kcal in/kcal uit, dan zien zij ook geen reden om ze kcal te tellen natuurlijk. Ze denken: gezond eten! Eieren, bruin brood, muesli, melk, pasta's en dergelijke, maar hebben daarbij dus geen flauw idee dat daar wel een limiet aan zit op een gegeven moment :o .
    De stukken ertussen met de ''onderzoeken'' zijn wel grappig, zo leer je eens wat over mensen in het algemeen.

    Kijk je ook Obese?

    Was echt ziek, zo'n kerel van 270 kg (at 9% u jelly? :trollface:) was 140 kg afgevallen, maar na een jaar weer 100 kg aangekomen

    Dat vel ook dat overblijft :o
     
    Kijk je ook Obese?

    Was echt ziek, zo'n kerel van 270 kg (at 9% u jelly? :trollface:) was 140 kg afgevallen, maar na een jaar weer 100 kg aangekomen

    Dat vel ook dat overblijft :o

    Obese Nederlandse versie of de Amerikaanse?
    Volgens mij ken ik die wel, dat is echt zo zonde he. Met operaties kunnen ze dat vel wel eraf halen, maar dan moet hij het wel na een jaar nog als ''vel'' zien te houden, dus niet weer 100 kg eraan eten.

    Ik vind de Amerikaanse versie altijd mooier, daar worden ze ook eerst geopereerd voor ze hun nieuwe ''ik'' laten zien aan iedereen.
     
    120 kg bench op 86 kg BW in de cut, maakt me wel blij ondanks dat het niet echt heel indrukwekkend is.
     
    Back
    Naar boven