MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hoppa planbureau belde net, ivm met een ziekte 2 extra nachtdiensten, en daar staan dan ff fijne toeslagen tegenover... Ik word nog eens rijk hier! Lol!
     
    Hoppa planbureau belde net, ivm met een ziekte 2 extra nachtdiensten, en daar staan dan ff fijne toeslagen tegenover... Ik word nog eens rijk hier! Lol!
    hoeveel extra krijg je voor nacht? hier 40%
     
    hoeveel extra krijg je voor nacht? hier 40%
    Nachtelijke uren sowieso 140% en omdat t minder dan 72u van te voren gevraagd werd 45% extra ps eentje is de vrijdagnacht en dan geldt vanaf 24u 170% ivm met weekendtoeslag! Donderdag had ik al nacht!

    Dus 10 uurtjes a 185% extra en 6 uurtjes a 215% extra hoppa!
     
    3e balkje karma


    internet terug
     
    net te horen dat ik een 8 voor me verslag heb, en nu het vak met een 8 gemiddeld afsluit. morgen nog een presentatie en dan waarschijnlijk me p behaald :D
     
    net te horen dat ik een 8 voor me verslag heb, en nu het vak met een 8 gemiddeld afsluit. morgen nog een presentatie en dan waarschijnlijk me p behaald :D

    Nice goed bezig :thumb:
     
    Nou ik begon met de nieuwste mixtape van fransbouer en ik eindigde met het filmpje wat ik hier plaatste.

    Het is maar goed dat je toen stopte met zoeken, stel je eens voor wat je nog meer tegen zou kunnen komen. :roflol:

    Of stopte je niet met zoeken?
     
    Na 5 verzoeken nog steeds geen foto gekregen terwijl op proces verbaal duidelijk staat dat er foto beschikbaar is :roflol:
     
    Na 5 verzoeken nog steeds geen foto gekregen terwijl op proces verbaal duidelijk staat dat er foto beschikbaar is :roflol:

    Op een gegeven moment zou ik een brief schrijven dat ik het niet meer ga betalen, omdat ze het niet kunnen bewijzen. :D
     
    Op een gegeven moment zou ik een brief schrijven dat ik het niet meer ga betalen, omdat ze het niet kunnen bewijzen. :D

    Het moet voor de kanton rechter komen, ga gewoon aandragen dat de politie het nalaat de foto te sturen.

    Moet eigenlijk een aangetekend wob verzoek sturen en als ze weigeren naar de rechter stappen en dwangsom afdwingen :o
     
    Het moet voor de kanton rechter komen, ga gewoon aandragen dat de politie het nalaat de foto te sturen.

    Moet eigenlijk een aangetekend wob verzoek sturen en als ze weigeren naar de rechter stappen en dwangsom afdwingen :o

    Hey ik heb je gemist xx
     
    Het moet voor de kanton rechter komen, ga gewoon aandragen dat de politie het nalaat de foto te sturen.

    Moet eigenlijk een aangetekend wob verzoek sturen en als ze weigeren naar de rechter stappen en dwangsom afdwingen :o

    Trouwens waarvoor kreeg je een proces verbaal, als ik het vragen mag.
     
    Trouwens waarvoor kreeg je een proces verbaal, als ik het vragen mag.

    Geen richting aangeven, uitgeschreven door een agent die niet aan het werk was.

    Moet niet gekker worden :roflol:

    Reed ook met hoge snelheid volgens proces verbaal terwijl gps snelheid van 125 km/h geregistreerd had
     
    Geen richting aangeven, uitgeschreven door een agent die niet aan het werk was.

    Moet niet gekker worden :roflol:

    Reed ook met hoge snelheid volgens proces verbaal terwijl gps snelheid van 125 km/h geregistreerd had

    Je wordt nog steeds niet moe van jezelf?
     
    Back
    Naar boven