MuscleMeat

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

Ik: Hey
Collega: Hey
Ik: alles goed?
Collega: Ja, met jou?
Ik: Ook, en met jou?

Deze heb ik vrij vaak laatste tijd op't werk.

:roflol: beter plaats je gewoon

Collega: Hey
Jij: Ja met jou
 
de pc winkel is daar en daar, als je over een uur terugkomt krijg je je dochter uitgehoond en klaar voor een vierling terug.

mvg.

Verdorie dat ik daar niet aan gedacht had... :mad:
zoals ik al zei: nadenken lukte niet meer
 
Haha, ook vaak gehad dat ik iemand de weg wees en daarna erachter komen dat er niks van klopt. Ben dan ook gelijk weg.
 
Haha, ook vaak gehad dat ik iemand de weg wees en daarna erachter komen dat er niks van klopt. Ben dan ook gelijk weg.

ik reed een keer naar duitsland om alcolol te halen met een maat van mij, zagen we 2 lekkere deutsche madchen laufen dus wij vragen in gebrekkig duits waar we nou heen moesten. ze wezen ons helemaal de verkeerde kant op, maar wij wisten de weg gelukkig wel.

hun dus lachen toen we weg reden stonden ze daar op straat een beetje afwachtend te kijken of we echt naar links reden maar toen gingen we naar rechts.

kei grappig toch, ik weet niet waarom ik dit vertelde.


ahhahahahaahhhahahahapenis.
 
ik reed een keer naar duitsland om alcolol te halen met een maat van mij, zagen we 2 lekkere deutsche madchen laufen dus wij vragen in gebrekkig duits waar we nou heen moesten. ze wezen ons helemaal de verkeerde kant op, maar wij wisten de weg gelukkig wel.

hun dus lachen toen we weg reden stonden ze daar op straat een beetje afwachtend te kijken of we echt naar links reden maar toen gingen we naar rechts.

kei grappig toch, ik weet niet waarom ik dit vertelde.


ahhahahahaahhhahahahapenis.
Zei er iemand pik??
 
Om niet meer awkward te zijn met begroeten en weggaan heb ik de "Hoi!" gemasterd, je weet wel die ene "Hoi!" die je kan gebruiken als je binnenkomt of weer weggaat.

Eindelijk niet meer retarded "Hey" zeggen als ik wegga :o

Of doei zeggen als je binnenkomt :roflol:
 
Om niet meer awkward te zijn met begroeten en weggaan heb ik de "Hoi!" gemasterd, je weet wel die ene "Hoi!" die je kan gebruiken als je binnenkomt of weer weggaat.

Eindelijk niet meer retarded "Hey" zeggen als ik wegga :o

Of doei zeggen als je binnenkomt :roflol:
heb wellis werkse gezegd tegen een collega terwijl ze naar huis ging, omdat het een standaard iets is wat je zegt :roflol:
 
Laatste echt awkward moment van mij was dat ik laatst schoonfamilie heb leren kennen; uiteten met ouders van vriendin, helemaal leuk enzo.

Week later verjaardag van dr oma, ik ook uitgenodigd.
Ik doe netjes voorstelrondje, kom bij dr vader aan, herken m niet, en zeg mn naam. Kerel kijkt me aan van.. gast. ''ja jou ken ik al'. Dus ik denk al fuckkkk. Nog 4 5 man af.. kom ik bij dr moeder aan..
Exact tzelfde :o
en dr vader zag/hoorde dat. Die keek me echt aan van.. mongool.
 
Twee dagen geleden uit verveling pokemon gaan spellen en heb er al 12uur op zitten. :(
 
Laatste echt awkward moment van mij was dat ik laatst schoonfamilie heb leren kennen; uiteten met ouders van vriendin, helemaal leuk enzo.

Week later verjaardag van dr oma, ik ook uitgenodigd.
Ik doe netjes voorstelrondje, kom bij dr vader aan, herken m niet, en zeg mn naam. Kerel kijkt me aan van.. gast. ''ja jou ken ik al'. Dus ik denk al fuckkkk. Nog 4 5 man af.. kom ik bij dr moeder aan..
Exact tzelfde :o
en dr vader zag/hoorde dat. Die keek me echt aan van.. mongool.
:roflol: monster fail
 
Laatste echt awkward moment van mij was dat ik laatst schoonfamilie heb leren kennen; uiteten met ouders van vriendin, helemaal leuk enzo.

Week later verjaardag van dr oma, ik ook uitgenodigd.
Ik doe netjes voorstelrondje, kom bij dr vader aan, herken m niet, en zeg mn naam. Kerel kijkt me aan van.. gast. ''ja jou ken ik al'. Dus ik denk al fuckkkk. Nog 4 5 man af.. kom ik bij dr moeder aan..
Exact tzelfde :o
en dr vader zag/hoorde dat. Die keek me echt aan van.. mongool.
Hoe krijg je dat voor elkaar :roflol:
 
Laatste echt awkward moment van mij was dat ik laatst schoonfamilie heb leren kennen; uiteten met ouders van vriendin, helemaal leuk enzo.

Week later verjaardag van dr oma, ik ook uitgenodigd.
Ik doe netjes voorstelrondje, kom bij dr vader aan, herken m niet, en zeg mn naam. Kerel kijkt me aan van.. gast. ''ja jou ken ik al'. Dus ik denk al fuckkkk. Nog 4 5 man af.. kom ik bij dr moeder aan..
Exact tzelfde :o
en dr vader zag/hoorde dat. Die keek me echt aan van.. mongool.
Wij Marokkanen kennen dat niet (voorstellen).
Vooraf zijn ze al ingelicht wie je bent, en jij leert ze ondertussen zelf kennen.
Wij groeten alleen. (zo kan je die fout niet maken :D)
 
Laatste echt awkward moment van mij was dat ik laatst schoonfamilie heb leren kennen; uiteten met ouders van vriendin, helemaal leuk enzo.

Week later verjaardag van dr oma, ik ook uitgenodigd.
Ik doe netjes voorstelrondje, kom bij dr vader aan, herken m niet, en zeg mn naam. Kerel kijkt me aan van.. gast. ''ja jou ken ik al'. Dus ik denk al fuckkkk. Nog 4 5 man af.. kom ik bij dr moeder aan..
Exact tzelfde :o
en dr vader zag/hoorde dat. Die keek me echt aan van.. mongool.

Aah doe ik zovaak, maar dan als obvious grapje :') Jij zult geen pluspunten hebben gescoord.
 
Laatste echt awkward moment van mij was dat ik laatst schoonfamilie heb leren kennen; uiteten met ouders van vriendin, helemaal leuk enzo.

Week later verjaardag van dr oma, ik ook uitgenodigd.
Ik doe netjes voorstelrondje, kom bij dr vader aan, herken m niet, en zeg mn naam. Kerel kijkt me aan van.. gast. ''ja jou ken ik al'. Dus ik denk al fuckkkk. Nog 4 5 man af.. kom ik bij dr moeder aan..
Exact tzelfde :o
en dr vader zag/hoorde dat. Die keek me echt aan van.. mongool.

:roflol: :roflol: Lekker JW!
 
Laatste echt awkward moment van mij was dat ik laatst schoonfamilie heb leren kennen; uiteten met ouders van vriendin, helemaal leuk enzo.

Week later verjaardag van dr oma, ik ook uitgenodigd.
Ik doe netjes voorstelrondje, kom bij dr vader aan, herken m niet, en zeg mn naam. Kerel kijkt me aan van.. gast. ''ja jou ken ik al'. Dus ik denk al fuckkkk. Nog 4 5 man af.. kom ik bij dr moeder aan..
Exact tzelfde :o
en dr vader zag/hoorde dat. Die keek me echt aan van.. mongool.

ik had dit laatst op de verjaardag van schoonmoeke, ik kom daar allemaal familie van me gf die ik niet kende.

ik denk moet ik nou iedereen feliciteren of moet ik me voorstellen dus ik denk nou dat wordt voorstellen en daarna zeg ik awkward "gefeliciteerd allemaal" maargoed ik kom dus bij zo een dikke teringlijer die dus de grappenmaker schijnt te zijn daar dus ik zeg : hallo, ik ben anabolenteler54 ( me naam dus) waarop hij antwoord ; nou dankjewel zeg, geen felicitatie?

god wat een kutreactie zeg.
 
ik had dit laatst op de verjaardag van schoonmoeke, ik kom daar allemaal familie van me gf die ik niet kende.

ik denk moet ik nou iedereen feliciteren of moet ik me voorstellen dus ik denk nou dat wordt voorstellen en daarna zeg ik awkward "gefeliciteerd allemaal" maargoed ik kom dus bij zo een dikke teringlijer die dus de grappenmaker schijnt te zijn daar dus ik zeg : hallo, ik ben anabolenteler54 ( me naam dus) waarop hij antwoord ; nou dankjewel zeg, geen felicitatie?

god wat een kutreactie zeg.
voor de volgende keer: feliciteer alleen haar man en vergeet de rest :roflol:

gefeliciteerd allemaal... :roflol:
 
de pc winkel is daar en daar, als je over een uur terugkomt krijg je je dochter uitgehoond en klaar voor een vierling terug.

mvg.

Laatste echt awkward moment van mij was dat ik laatst schoonfamilie heb leren kennen; uiteten met ouders van vriendin, helemaal leuk enzo.

Week later verjaardag van dr oma, ik ook uitgenodigd.
Ik doe netjes voorstelrondje, kom bij dr vader aan, herken m niet, en zeg mn naam. Kerel kijkt me aan van.. gast. ''ja jou ken ik al'. Dus ik denk al fuckkkk. Nog 4 5 man af.. kom ik bij dr moeder aan..
Exact tzelfde :o
en dr vader zag/hoorde dat. Die keek me echt aan van.. mongool.

:roflol: fucking goed hahahah

Niet zo heel veel awkward situaties meegemaakt, maar een van de betere was deze;

>ben 16 jaar oud, net nieuw vriendinnetje
>tegen elkaar aanliggen op kamertje
>tv/film kijken
>twee gasten zoenen op tv
>in al mijn bekrompenheid (op dat moment) "ah vies, beter zet je iets anders op, faggots"
>vriendinnetje be like; "dat kan toch gewoon?"
>"Nee, fucking faggots, ik wil het niet zien, niet van zo dichtbij"
>Awkward silence rest van de avond
>Vraag volgende morgen per sms; "was er wat gister?"
>"Ja, mijn biologische vader is homo"


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:roflol: fucking goed hahahah

Niet zo heel veel awkward situaties meegemaakt, maar een van de betere was deze;

>ben 16 jaar oud, net nieuw vriendinnetje
>tegen elkaar aanliggen op kamertje
>tv/film kijken
>twee gasten zoenen op tv
>in al mijn bekrompenheid (op dat moment) "ah vies, beter zet je iets anders op, faggots"
>vriendinnetje be like; "dat kan toch gewoon?"
>"Nee, fucking faggots, ik wil het niet zien, niet van zo dichtbij"
>Awkward silence rest van de avond
>Vraag volgende morgen per sms; "was er wat gister?"
>"Ja, mijn biologische vader is homo"


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

b4kQebL.gif
 
ben zelf ook vrij bekrompen en maar kankeren op alles wat op tv komt :p
 
Back
Naar boven