XXL Nutrition

real madrid topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rip Mr. 5 Europacup 1's.

Al bekend wie nu nieuwe spelers mag verwelkomen?
 
Wandelgangen:
Aankopen -> Kroos, Falcao
Verlenging contract -> Benzema, Nacho, Khedira
Verkoop -> Di Maria, Casemiro
 
Wandelgangen:
Aankopen -> Kroos, Falcao
Verlenging contract -> Benzema, Nacho, Khedira
Verkoop -> Di Maria, Casemiro

Falcao vind het toch niet zo leuk in Monaco voor 5000 mensen spelen? :lol: Ik dacht dat er altijd veel kritiek was op Benzema. En Di Maria is toch niet zo slecht?
 
Falcao vind het toch niet zo leuk in Monaco voor 5000 mensen spelen? :lol: Ik dacht dat er altijd veel kritiek was op Benzema. En Di Maria is toch niet zo slecht?

Daar wilden ze vorig jaar al vanaf. Van mij mogen ze benzema ook verkopen btw.

En ze willen toch ook James Rodriquez van Colombia? Commentator zij dat die naar alle waarschijnlijkheid naar Madrid ging. Zou wel zonde zijn voor Isco, die vind ik persoonlijk ook gewoon klasse.
 
Daar wilden ze vorig jaar al vanaf. Van mij mogen ze benzema ook verkopen btw.

En ze willen toch ook James Rodriquez van Colombia? Commentator zij dat die naar alle waarschijnlijkheid naar Madrid ging. Zou wel zonde zijn voor Isco, die vind ik persoonlijk ook gewoon klasse.
Het spel van Madrid excelleert met Benzema in de spits. Geen egoïst en technisch top. Falcao is in mijn ogen ook niet nodig. Dit geldt ook voor James. Toppertje, maar Monaco wil 75 milj.
Teveel als je al een Isco hebt.
 
Ik hoop idd ook dat Isco volgend seizoen meer speeltijd maakt . Die gast is gewoon top en nu al .
Las net dat Morata voor 22miljoen naar Juve verhuist . Spijtige zaak . Hopen dat ze Jesé bijhouden .
 
Ik hoop idd ook dat Isco volgend seizoen meer speeltijd maakt . Die gast is gewoon top en nu al .
Las net dat Morata voor 22miljoen naar Juve verhuist . Spijtige zaak . Hopen dat ze Jesé bijhouden .

Met terugkoopclausule van 30 milj. Prima deal.
Nu De Tomas/Rozzi doorschuiven naar het eerste en je hebt een prima back-up voor de wedstrijden die Benzema niet kan/mag spelen.
Ook CR kan in de spits spelen als de nood aan de man is.
 
Vrees toch dat ze Falcao gaan kopen . Ze moeten elk.jaar weer een toptransfer dozn of dat nu nodig is of niet .
 
Vrees toch dat ze Falcao gaan kopen . Ze moeten elk.jaar weer een toptransfer dozn of dat nu nodig is of niet .

Dan krijgen we 'm in ieder geval vaker te zien dan afgelopen seizoen bij AS Monaco
 
[Link niet meer beschikbaar]

Top !
 
Nice. Sluipschutter kroos
 
Hoe kan zo'n spits die 10 goals maakt in 2 seizoenen nou 22 miljoen opleveren?
 
Mandzukic heeft zojuist getekend bij Atletico.
3 clubs die meedoen om de titel maakt het toch leuker/spannender.
Tevens geeft het meer voldoening als we de stink matrassen een pakslaag geven voor de Supercup.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Real Madrid wil met de verkoop van Morata (22milj.) en Di Maria (50 milj.) de aankoop van James Rodriguez financieren.
Wat denken jullie hiervan? Persoonlijk zou ik Di Maria niet verkopen..
Als hij deze lijn doortrekt dan kan hij nog heel belangrijk worden aankomend seizoen.

Als je dan toch iemand móét kopen, is Cerci van Torino dan niet wat?
Clausule is 20 milj..
 
Liever geen james. Isco is talentvol genoeg imo
 
Kroos heeft inmiddels in een interview van ZDF aangegeven dat 'zijn twee dromen uit zijn gekomen; het WK en Real Madrid'.

Volgens SPORT (een catalaanse getinte krant) heeft Khedira het ja-woord gegeven aan Arsenal en Di Maria United afgewezen omdat ze geen CL spelen.
De kans blijft groot dat Di Maria vertrekt, maar naar Parijs.
Zodra El Fideo verkocht is zal Real James Rodriguez bij Monaco los toveren.

Win-win voor iedereen al hoop ik wel dat Perez minimaal 40 milj voor Khedira gaat ontvangen indien hij daadwerkelijk vertrekt.
 
Khedira moeten ze imo niet weg doen.

Di Maria mag mits ze wel flink betalen, gewoon een klasse speler maar door de komst van Bale helaas niet meer voor de basis.
 
Ik verwacht wel veel van bale dit jaar ondanks dat hij het al aardig gedaan heeft (wel wat belangrijke goals gemaakt).
 
Back
Naar boven