AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gast gedraag je een beetje naar je leeftijd man, tering.
Helemaal mee eens.




























smug.png
:roflol:
 
25 kuren? Max 4 kuren in een jaar zou dan al 6 jaar non stop kuren betekenen. Rekenen is dus overduidelijk ook al niet je sterkste punt.
Ik wil best een foto van m'n abs schieten hoor, je ziet ze alle 6 nog duidelijk. Maar then again kan iedereen dat met 25 kuren dus tja.

Dat het een knap vrouwtje is no problem maar je probeert je kop zowat in d'r reet te schuiven man, beetje als 51-jarige gedragen mag best.

Helemaal mee eens.


smug.png
:roflol:

Ik vind zelfs jou normaler dan die pipo :P
 
25 kuren? Max 4 kuren in een jaar zou dan al 6 jaar non stop kuren betekenen. Rekenen is dus overduidelijk ook al niet je sterkste punt.
Ik wil best een foto van m'n abs schieten hoor, je ziet ze alle 6 nog duidelijk. Maar then again kan iedereen dat met 25 kuren dus tja.

Dat het een knap vrouwtje is no problem maar je probeert je kop zowat in d'r reet te schuiven man, beetje als 51-jarige gedragen mag best.



Ik vind zelfs jou normaler dan die pipo :P

weet je het gaat bij ons altijd over hetzelfde he jij zeikt over mijn topics en leeftijd en ik over jou aas gebruik en dat jou abs beter als de mijne zijn weet ik ook wel

en over jou kuren overdrijf ik speciaal maar over jou kennis erover heb ik wel respect

wbt de dame in kwestie ik ken haar irl en heb al een leuke reactie terug gehad geef haar alleen een compliment doe ik met meerderen hier meer is het niet als dat niet meer mag weet ik het niet meer

kijk in de log bij de dames zitten er nog een paar van mijn leeftijd die zijn nog erger dan ik

voor de rest ben ik er klaar mee

opa
 
Opa gedraagt zich precies zoals de rest hier en de haatpolitie springt er meteen op vanwege zijn leeftijd :roflol:
 
Wordt die foto nou nog eens geplaatst of wat?
 
Grappig hoe de jonge generatie zich schijnbaar bedreigd voelen als een man op ietwat hogere leeftijd een compliment geeft aan een jonger meidje :D

Zolang zij zich niet ongemakkelijk voelt is alles prima lijkt mij?
 
Grappig hoe de jonge generatie zich schijnbaar bedreigd voelen als een man op ietwat hogere leeftijd een compliment geeft aan een jonger meidje :D

Zolang zij zich niet ongemakkelijk voelt is alles prima lijkt mij?
Wat ben je ook een idioot... kijk hoe hij een compliment geeft..:bang:

heb net de foto gezien van ,, daphne 92 ,, op haar fb ongelooflijk wat een mooie foto -mooi fysiek mooie dame

persoonlijk voor mij het beste fysiek bij de dames op dbb heb al gevraagd of ze hem hier plaatst hoop het wel

opa

heb het gevraagd op fb en in pm je weet niet wat je ziet zo geil
 
Oh, jaah ik ben de idioot die overal met volledige roid rage op ingaat, sure thing bob!

Jij voelt je zo snel aangevallen dat het lijkt of internet misschien niet helemaal jouw plek is.

Ik heb gelezen wat hij zei, niets ongepast. Jij bent in de veronderstelling dat mensen boven de 40 geen sex meer hebben en niet een mening hebben over mooie mensen. Welkom in de echte wereld man! Je opa en oma nken ook nog, succes met je mentale plaatje daarvan!
 
weet je het gaat bij ons altijd over hetzelfde he jij zeikt over mijn topics en leeftijd en ik over jou aas gebruik en dat jou abs beter als de mijne zijn weet ik ook wel

en over jou kuren overdrijf ik speciaal maar over jou kennis erover heb ik wel respect

wbt de dame in kwestie ik ken haar irl en heb al een leuke reactie terug gehad geef haar alleen een compliment doe ik met meerderen hier meer is het niet als dat niet meer mag weet ik het niet meer

kijk in de log bij de dames zitten er nog een paar van mijn leeftijd die zijn nog erger dan ik

voor de rest ben ik er klaar mee

opa

Ja leuk maar post nou eens een leuke pic van je dochters!!
 
Opa gedraagt zich precies zoals de rest hier en de haatpolitie springt er meteen op vanwege zijn leeftijd :roflol:
Iedereen voelt zich blijkbaar behoorlijk getrigerd :roflol:
 
Grappig hoe de jonge generatie zich schijnbaar bedreigd voelen als een man op ietwat hogere leeftijd een compliment geeft aan een jonger meidje :D

Zolang zij zich niet ongemakkelijk voelt is alles prima lijkt mij?

dank je en doet ze ook niet
 
Stoor me niet aan opa's geile opmerkingen, hij is wel snel uit zen tent gelokt dat wel

komen er nu nog foto's dan? :P
 
Wat ben je ook een idioot... kijk hoe hij een compliment geeft..:bang:

ging om de foto lul hebben jullie je eigen reacties weleens gelezen als een meid een foto in haar log plaats

o lekker- o die doe ik wel - o ik ga fappen - etc etc etc en dat is allemaal maar normaal als je 20-25 jaar bent ????? is nog zieliger imo

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Stoor me niet aan opa's geile opmerkingen, hij is wel snel uit zen tent gelokt dat wel

komen er nu nog foto's dan? :P

tja dat ben ik uit mijn tent gelokt maar dat moet wel hier na 5 jaar dbb met een hoop ecto.s die meer verstand hebben van internet en stats hebben van een biafra
 
Hardoplachs om dit topic.. Goh waarom heb ik ook alweer geen log..
 
Back
Naar boven