XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben wel een beetje jaloers, had ik maar allemaal comments over hoe sexy en geil ik wel niet ben in mijn log.

    het is niet makkelijk om een man te zijn in deze tijd
     
    Ben wel een beetje jaloers, had ik maar allemaal comments over hoe sexy en geil ik wel niet ben in mijn log.

    het is niet makkelijk om een man te zijn in deze tijd

    het is niet makkelijk om een man te zijn in deze tijd zeker niet met mijn leeftijd ???????????????
     
    en het verschil tussen ken en kan dat kunnen we niet .... hahaha dit hele topic maakte MN dag helemaal goed
     
    Vandaag is het mijn eerste dag bij de thuiszorg.

    Ik heb hierbij twee doelen voor me zelf opgesteld
    Doel 1: niemand dood maken.
    Doel 2: zorg ervoor dat ik niet voor de tuchtcommissie verschijn :D.

    Dat laatste lijkt me vrij moeilijk :roflol:

    EDIT: dit hoort eigenlijk in het 'wat maakt je dag slecht topic' : had verkeerd gekeken en was om 7:30 daar ipv 7 uur. ik kon niemand bereiken en ben daarom terug naar huis gegaan. Eindelijk om iets na 8 had ik iemand van het uitzendbureau te pakken en deed ik mijn verhaal. zei heeft jammer genoeg niet direct met mij te maken, dus wordt straks weer door iemand anders gebeld. Straks krijg ik waarschijnlijk een flinke uitbrander..
     
    Laatst bewerkt:
    Vandaag is het mijn eerste dag bij de thuiszorg.

    Ik heb hierbij twee doelen voor me zelf opgesteld
    Doel 1: niemand dood maken.
    Doel 2: zorg ervoor dat ik niet voor de tuchtcommissie verschijn :D.

    Dat laatste lijkt me vrij moeilijk :roflol:

    EDIT: dit hoort eigenlijk in het 'wat maakt je dag slecht topic' : had verkeerd gekeken en was om 7:30 daar ipv 7 uur. ik kon niemand bereiken en ben daarom terug naar huis gegaan. Eindelijk om iets na 8 had ik iemand van het uitzendbureau te pakken en deed ik mijn verhaal. zei heeft jammer genoeg niet direct met mij te maken, dus wordt straks weer door iemand anders gebeld. Straks krijg ik waarschijnlijk een flinke uitbrander..

    Lijken mij redelijk haalbare doelen! Succes ermee ;):D
     
    Oh, jaah ik ben de idioot die overal met volledige roid rage op ingaat, sure thing bob!

    Jij voelt je zo snel aangevallen dat het lijkt of internet misschien niet helemaal jouw plek is.

    Ik heb gelezen wat hij zei, niets ongepast. Jij bent in de veronderstelling dat mensen boven de 40 geen sex meer hebben en niet een mening hebben over mooie mensen. Welkom in de echte wereld man! Je opa en oma nken ook nog, succes met je mentale plaatje daarvan!

    Volgens mij verwar je mij met mikieB, niet erg hoor, je maakt tot nu toe constant fouten.
    Het creep gehalte op dit forum is hoog, maar het verschil tussen de 16 jarige die geilen en een volwassen vent van 51 die zegt dat die geil wordt van een fysiek, is een wereld van verschil. Daarbij brengen de 16 jarige het nog grappig, maar dit is gewoon die hard cummen op foto. Zijn andere reacties op dit forum zijn minstens net zo eng en daarom benoemen we het beestje bij zijn naam.

    Maakt niet uit dat je het niet begrijpt, blijkbaar ben je zelf ook zo een vies mannetje. Veel plezier met de seks met je oma, of is dat wel vies?:rolleyes:

    IK bedoelde die laatste reacties sarcastisch voordat je gaat huilen.:roflol:
     
    Het boek ‘Het turbo low-carb dieet (het blitsdieet om snel af te vallen!)’ bevat informatie om binnen 1 week 3 kilogram af te vallen. Het dieetboek biedt en gebiedt:

    • “Vet-weg-garantie”
    • Drie hoofdmaaltijden per dag (totaal: 900 kilocalorieën)
    • Tussenmaaltijden of tussendoortjes zijn niet toegestaan
    • Dagelijks drie flessen mineraalwater drinken
    • Turborecepten
    • Oefeningen om ‘actief te werken aan een droomlichaam’
    • Fatburners (afslankpillen)

    :roflol:
     
    volgens mij werkt een week niet eten sneller en goedkoper!
     
    Junkdag vandaag
    emoji4.png
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    volgens mij werkt een week niet eten sneller en goedkoper!

    Nee, dat werkt overrechts joh. Als je lichaam geen voeding meer krijgt gaat ie in survivalmodus en houdt het alles vast, elk dingetje wat je dan eet wordt juist vast gehouden.

    Natuurlijk wint uithongering wel, maar das niet bevoordelijk voor de gains die de afgelopen jaren zijn gemaakt zeg maar :o
     
    Nee, dat werkt overrechts joh. Als je lichaam geen voeding meer krijgt gaat ie in survivalmodus en houdt het alles vast, elk dingetje wat je dan eet wordt juist vast gehouden.

    Natuurlijk wint uithongering wel, maar das niet bevoordelijk voor de gains die de afgelopen jaren zijn gemaakt zeg maar :o

    dan werkt het toch sneller en goedkoper?
     
    Nee, dat werkt overrechts joh. Als je lichaam geen voeding meer krijgt gaat ie in survivalmodus en houdt het alles vast, elk dingetje wat je dan eet wordt juist vast gehouden.

    Natuurlijk wint uithongering wel, maar das niet bevoordelijk voor de gains die de afgelopen jaren zijn gemaakt zeg maar :o
    Ja maaruh 900kcal op een dag zoals in het voorbeeld doet toch exact hetzelfde vandaar dat mijn optie goedkoper is.

    Beide opties zijn erg ongezond en niet echt aan te raden is mijn idee!
     
    Ja maaruh 900kcal op een dag zoals in het voorbeeld doet toch exact hetzelfde vandaar dat mijn optie goedkoper is.

    Beide opties zijn erg ongezond en niet echt aan te raden is mijn idee!

    jawel jonge, ik leef op sla en water, dan eet ik wel heel de dag door zodat me metabolisme in pijl blijft.
     
    Vrijgesproken voor doorrijden na ongeluk en bezit van verkeersbord :roflol:

    Ze waren foto's van schade van andere auto vergeten er bij te voegen en foto's van mijn auto waren dermate onduidelijk dat niet eens schade te zien was (hadden foto van hele auto gemaakt terwijl het een 2 cm lang krasje was) dus was niet eens nodig om getuigen op te roepen en bord kon niet worden vastgesteld dat het van misdrijf afkomstig was :o

    Zat ook niet eens schadevordering bij van andere partij dus die autisten kunnen mooi zelf alles betalen
     
    Back
    Naar boven