XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja 1.3, 1.4 ook wel..
    Them hardcore gaming feels.. :(

    shiiiiiiit.

    100 fps en in smokes 33 fps wat een tijd wat een tijd.

    dikke ace poppen alles jwz : record ikben1337vandaag.dem

    nosmoke.spr
     
    counter strike, good ol memories
     
    Vandaag bevorderd tot hoofd dolfijnentrainer. Nog weekje werken en dan vakantie, na de vakantie beginnen met deeltijd HBO :)
     
    vandaag met een paar vrienden bij mij thuis chillen. Ik ben echt al 6 jaar met ze bevriend en goeie vrienden, ook mee op vakantie geweest. Maar nog nooit bij mij thuis geweest :roflol:


    http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162964041
    en dit thread. Das it mane, een klein gebaar, iemands hele leven verbeterd.
     
    Laatst bewerkt:
    zat dus ook gewoon heel lang in een clan met alleen maar christelijk gereformeerde... kreeg je op je dak als je schold over TS hahahaha omg good days
     
    liefmans fruitesse na een killing workweek....
    oef the taste
     
    goede training vandaag zomershape komt eraan nog drie weken dan vakantie wel nog elke zaterdag werken en overuren maken volgend jaar drie verre en dure vakanties gepland moet wel genoeg opzij zetten

    opa
     
    ook wel lekker getrent vandaag, had best veel energie
     
    zat dus ook gewoon heel lang in een clan met alleen maar christelijk gereformeerde... kreeg je op je dak als je schold over TS hahahaha omg good days

    :roflol:

    Dunno of je ook in de competitive scene zat. Wij hadden een keer een "scrim" tegen een andere clan en toen gingen we pizza's naar het huis van iemand sturen, zodat hij onder de scrims verhindert werd :o Vervolgens moest hij huilen omdat zijn ouders boos op hem waren vanwege de pizza's :roflol:

    En uiteraard de thrills als je weer een clutch/ace maakt :o
     
    :roflol:

    Dunno of je ook in de competitive scene zat. Wij hadden een keer een "scrim" tegen een andere clan en toen gingen we pizza's naar het huis van iemand sturen, zodat hij onder de scrims verhindert werd :o Vervolgens moest hij huilen omdat zijn ouders boos op hem waren vanwege de pizza's :roflol:

    En uiteraard de thrills als je weer een clutch/ace maakt :o

    can relate to video gimming thrills als je server first iets klaarde op WoW

    dat was de leef
     
    ook wel lekker getrent vandaag, had best veel energie

    ben er nu wel achter dat ik m.n pre work unstoppable beter in het weekend kan nemen als ik hem door
    de week neem slaap ik echt beroerd s.nachts kan echt heel moeilijk in slaap komen werkt echt lang

    opa
     
    unstoppable he..:P
    ik zou nog een paar potjes bestellen...
     
    Back
    Naar boven