Fitness Seller

Sticky Het grote hardcore sportscholen topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waar: Uden, Noord brabant
Wie: Hardcore Gym.
Beoordeling:
Veel free weights, Hammer strength apparaten, wedstrijd begeleiding mogelijk.
Een no-nonsense sportschool, met muren vol met foto's van wedstrijd jongens en pro's.
Geen groepslessen, geen begeleiding voor beginners, alleen bodybuilding/krachtsport.
Pardon, ik woon zelf in Uden en wist niet eens dat we een hardcore gym hadden?!
 
Waar? 't Harde Gelderland, achter zwolle. (nederland)
Wie? Derks Gym
Beoordeling?

50 kg dumbbells, 2 benches, 3 losse bankjes los squatrek genoeg schijven. 75 toestellen.
uitbreiding medio 2011 word verdieping er boven op met balkon en nog 2 zalen voor vechtsporten. van 75 naar 150 toestellen. krachthonk word uitgebreid met nog meer benches en shit en oa. dumbbells tot 60kg.

goeie begeleiding, trainen bijna alleen maar grote jongens. setjes van 150kg bench is gewoonte.

onbeperkt 30eur in de maand, volgend jaar 32 euro

ma: 9:00 12:00/ 16.00 20.00
di: 9:00 12:00/ 16.00 21.00
wo: 9:00 12:00/ 16.00 20.00
do: 9:00 12:00/ 16.00 21.00
vr: 9:00 12:00/ 16.00 20.00
za: 9:00 12:00
zo: gesloten

nadelen: geen airco/zonnescherm bij krachthonk.
openingstijden, maar word aangepast.
geen douches(hoeft van mij ook niet)

Een beetje late reactie hierop, maar zit te denken om hier te gaan trainen, zijn er nog mensen die bij deze sportschool trainen, en is het nog wat? Is er oa ook nog steeds een squatrek? En een goeie mogelijkheid om je benen te trainen?
 
Waar: Koestraat, Merelbeke (Gent Zuid)
Wie: S&S Fitness
Beoordeling: 1000kg schijven, goed powerrack, houten deadlift platform, houten gewichtheffersplatform, magnesium, verschillende soorten barbells (zwarte stugge 'power-bars' en soepele eleiko baren voor olympic lifting, bumper plates), als alle barbells bezet zijn heeft Luc er nog wel een paar achter zijn toog liggen.

Ideaal voor PL en gewichtheffen, er zijn ook genoeg vrouw-gerichte toestellen aanwezig.

Nadeel : dumbbells zijn niet zo goed - is bij ons ook geen prioriteit aangezien we vooral met barbells trainen.

Oude quote, maar weet iemand toevallig of deze nog open is? En of er eventueel een andere gym is in de buurt van Melle/Merelbeke.

Dankjewel :)
 
Waar: Utrecht, Zuilen.
Wie: All-in fitness
Beoordeling: Prima gym, voor relatief weinig geld kan je er lekker trainen. Veel free weight spul, ook prima apparaten, Squat kooi en Squat rek.
Eigendom van een Ex-pro BB-er (emiel de jong) er trainen een aantal semi-pro jongens (Joel onderandere) over het algemeen serieus getrained.

nadeel : verder geen extra's zoals sauna's etc. en dumbbells gaan tot 40kg (word wel al veel geroepen dat ze tot 50 gaan aanschaffen) wel mogelijkheid oly DB bar dumbbells tot 80Kg te maken.

Ben hier lid geworden en inmiddels gaan de dumbbells tot 70kg.
 
Bij mij in de buurt start er in juni een extra sportschool. Dezelfde eigenaar richt zijn huidige sportschool nu voortaan op de huisvrouwen/oudere mensen en start met een nieuwe locatie (100meter verder). Deze is 24/7 open dmv vingerafdrukscanner bij de ingang.

Voornamelijk gericht op de fanatiekere sporters. Incl cardio, kracht, crossfitbaan etc op 1200m2 oppervlakte. Daarnaast komen er ook 2 trainingskooien. Prijs is 34.50 p/m voor alles incl. Is dit een aardige prijs voor een 24/7 gym met alle faciliteiten (geen sauna, zonnebank of zumba maar daarvoor komen we ook niet he)
 
Ik ken special sports ja ;) Hoop mogelijkheden voor een hoop geld :D

De laatste keer dat ik er ben geweest, was het superdude gehalte wel vrij hoog..

Dat is alweer voorbij hoor, nu Health City.
 
Meer mensen ervaring met deze gym? Mijne gaat waarschijnlijk dicht, dus zoek iets nieuws...
Met deze geen ervaring. Maar ik heb een paar keer gesport bij First Class Gym Diemen, toen ik in Amsterdam werkte, die is wel echt lekker hardcore. Niet zo recreanten achtig als Health City ;) Hmm lees nu dat ze hun locatie tijdelijk hebben moet sluiten..

Heb ook wel is goede verhalen gehoord over Ultimate Fitness Amsterdam.
 
Laatst bewerkt:
Met deze geen ervaring. Maar ik heb een paar keer gesport bij First Class Gym Diemen, toen ik in Amsterdam werkte, die is wel echt lekker hardcore. Niet zo recreanten achtig als Health City ;) Hmm lees nu dat ze hun locatie tijdelijk hebben moet sluiten..

Heb ook wel is goede verhalen gehoord over Ultimate Fitness Amsterdam.

Train ik bij Health City dan? :P :P Was wel oude post trouwens van me haha
 
Voor wie geinteresseerd is, update over Amsterdam, lees normaal bijna alleen maar mee, maar kan hierover misschien wat nuttigs bijdragen:
-Professional fitness is recentelijk weer geopend op nieuwe locatie in amsterdam zuidoost. Wel duurder dan andere gyms (50pm), en je moet met de eigenaar door 1 deur kunnen zeg maar :( is wat ik er het meest over hoor.
-First Class Gym is vorige week gesloten. Zouden op zoek zijn naar nieuwe locatie maar er is nog niks concreets.
Degenen die daar trainden stonden van de ene op de andere dag op straat.
-Fitness750 is net geopend en heeft door deze samenloop van omstandigheden wat van de klanten van First Class gekregen. Mede door hun 7,50 pm aanbieding. De gym is echter nog niet helemaal af (kleedlamers niet af etc) wel ruim van opzet.
 
Waar: Venray, (Noord-)Limburg, Nederland

Wie: DioFit

Beoordeling: Ruim opgezet pand/loods, dumbbells tot 50kg, 2 squatracks, 1 powerrack, 3 lifting platforms, 2 benchpress en ook incline bench press, genoeg olympische stangen, bumper plates en gietijzeren schijven, trap bar en swiss-bar aanwezig, Prowler sled aanwezig, TechnoGym Isotonic line en sterling apparaten, rubbere vloertegels, foamroller en een topsfeer. 5 euro voor een losse training, 25 euro abbonnement

Trainen genoeg mensen die serieus met hun sport bezig zijn en de eigenaar heeft een supplementenwinkel in de gym van waaruit hij ook z'n webshop faciliteert.

Openingstijden:
Doordeweeks: 09u-22u
Weekend:09-16u

Gesloten: Koningsdag, Nieuwjaarsdag, 1e Paasdag, Eerste kerstdag
http://www.diofit.nl/
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven