Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Mooi hoody. Goed gedaan kerel. Nooit pl ambities? Zon sterke gast die jij bent zou hoge ogen gooien
     
    Ik mag toch posten wat mijn dag goed maakt? Daarnaast zijn de weights ook weer niet zo indrukwekkend.

    Voor e-stats had je t nog wel wat meer kunnen aandikken ja.
    Als je t echt zou doen zou t wel redelijk knap zijn
    Maar iedereen die for real is en dit soort gewichten verzet en er elke dag over praat op een forum heeft uiteindelijk ook gewoon de behoefte om zijn kunnen te bewijzen en het dus te filmen of wedstrijden te doen of whatever. Ergo, fake. Einde discussie
     
    • Like
    Waarderingen: GPRO
    Als je srs bent geloof ik je gewoon hoor, hoe zag die training er uit?

    Mijn training zag er als volgt uit. Ben de gym ingelopen, heb gewichten opgeraapt, gedouched (fap fap) en ben naar huis gegaan.
     
    Mooi hoody. Goed gedaan kerel. Nooit pl ambities? Zon sterke gast die jij bent zou hoge ogen gooien

    Ik train BB gericht, veel volume dus. Nog nooit een volledige PL schema gehad.

    Ik doe bv. bijna nooit 1 RM's.
     
    Want powerlifters doen weinig volume
     
    Voor e-stats had je t nog wel wat meer kunnen aandikken ja.
    Als je t echt zou doen zou t wel redelijk knap zijn
    Maar iedereen die for real is en dit soort gewichten verzet en er elke dag over praat op een forum heeft uiteindelijk ook gewoon de behoefte om zijn kunnen te bewijzen en het dus te filmen of wedstrijden te doen of whatever. Ergo, fake. Einde discussie

    Waar de fuck heb je 't over, lees mijn postgeschiedenis maar door, ik praat bijna nooit over mijn trainingsweights.
     
    Waar de fuck heb je 't over, lees mijn postgeschiedenis maar door, ik praat bijna nooit over mijn trainingsweights.

    Je postgeschiedenis is alleen maar beta gezeik en 20x170 squat en 20x dit en 20x dat en blabla
     
    Je postgeschiedenis is alleen maar beta gezeik en 20x170 squat en 20x dit en 20x dat en blabla

    20 minuten knuffelen ja. Heb echt lange tijd niet over mijn weights gesproken.
     
    Je postgeschiedenis is alleen maar beta gezeik en 20x170 squat en 20x dit en 20x dat en blabla

    Vergeet knuffelen en homo erotische smileys niet
     
    Ik train BB gericht, veel volume dus. Nog nooit een volledige PL schema gehad.

    Ik doe bv. bijna nooit 1 RM's.

    lol het gigantische gebrek aan kennis over trainen waar deze post van getuigt maakt je geclaimde nettie lifts alleen nog maar ongeloofwaardiger

    :roflol:
     
    Meaantje! Zeg er wat van!

    Alleen jij kan mij nu helpen :(
     
    lol het gigantische gebrek aan kennis over trainen waar deze post van getuigt maakt je geclaimde nettie lifts alleen nog maar ongeloofwaardiger

    :roflol:

    but on tren they're not
     
    1600 x 200 Kg bench RAW, rep 1599 en 1600 voelde het wel wat zwaar aan.
     
    • Like
    Waarderingen: GPRO
    Ja jongens tis wel weer genoeg. Die fucking irritante comments maken nog maar eens duidelijke wat een irritante trol die hoody is.
     
    1600 x 200 Kg bench RAW, rep 1599 en 1600 voelde het wel wat zwaar aan.

    Nou nou grote jongen hoor, Eric.

    Wil je nu een lintje?
     
    Ha volgens mij verwar jij kg met lbs Eric!
    1600x200 lbs kan ik nog geloven!
     
    Back
    Naar boven