MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Nice, ziet er een beetje uit zoals die van Strengthshop. Wat heb je ervoor betaald, zie het namelijk niet op de site staan.

klopt. is ook bijna hetzelfde model. oppervlakte van de box is ook hetzelfde.

ik heb er 137,40 voor betaald. inclusief verzenden
 
En hier dan eindelijk ook eens mijn home-gym; de pure basics weliswaar, maar ik kan er toch zeker mee aan de slag!

gym1.jpg


gym2.jpg
 
Pure basics maar wel bowflex dumbells en lekker veel ruimte!
Ik zal dit weekend ook eens foto's maken. Gisteren pull up bar
en lampen opgehangen. Momenteel ben ik even klaar met kopen
of ik moet weer wat leuks op marktplaats vinden;)
 
Laatst bewerkt:
Bowflex is nogal duur. Zijn verstelbare dumbells. Eigenlijk al die verstelbare
dumbells zijn duur, zeker als je tot een kilo of 40 wilt gaan.
 
Bowflex is nogal duur. Zijn verstelbare dumbells. Eigenlijk al die verstelbare
dumbells zijn duur, zeker als je tot een kilo of 40 wilt gaan.
dan zijn die van DKN nog de goedkoopste (nieuw 550 euro)
 
Mijn "hardcore" kelder garage plekje:

P1010237.jpg

P1010238.jpg

P1010239.jpg

P1010236.jpg


Gelukkig woon ik in Belgisch Limburg en heb ik nog een parkeerplaats aan de voorkant van mijn huis, en een doodlopende straat aan de achterkant zodat ik parkeerplaats genoeg heb.

Mijn cardio kamertje... waar ik al ff niet meer in geweest ben...
P1010241.jpg

P1010243.jpg


Rubberen matten omdat het de bedoeling was om daar Insanity te doen... maar da's nogal Insane :) (lees: nog nooit zo hard gezweet in mijn leven)

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:52 ----------


Alles in de kelder komt van bij Fitness-seller (omdat er in BE gewoonweg zoiets niet bestaat), cardio toestellen zijn Tunturi van Fitnessking (BE)
Wow, dat ziet er heftig uit! Zie ik het goed dat je een HD-2 Powercage van Heavy Duty hebt? Ik ben wel benieuwd of je daar (en met name de pulley) tevreden over bent? Zit er zelf ook op te azen namelijk...
 
Kom maar eens testen :)

Heb die nu misschien 3 maanden, dus beetje vroeg om daar al iets over te zeggen.

Pulley gebruiken we ook niet zoveel, enkel staand of zittend op de grond, dus geen lat pulleys (zal morgen eens doen, herinner mij dat daar iets mee was...)

Op die rode afleghaken gaat de verf nogal vlug af door de cnurling van de barbell (but who cares)? En ik heb zo stukjes tuinslang eroverheen gedaan zodat de barbell daar op rust (minder lawaai)

Heb er nog niet naar gezocht, maar weet niet of er veel afleghaken, ... j-hooks, ... spotterbars, compatibel zijn.

Belangrijkste voor mij is dat die stevig is :), dus ben er tevreden over.
Mis enkel nog een leg press in de kelder...

Achteraf gezien misschien toch beter paar honderd euro's gegeven aan een megatec.
 
Kom maar eens testen :)

Heb die nu misschien 3 maanden, dus beetje vroeg om daar al iets over te zeggen.

Pulley gebruiken we ook niet zoveel, enkel staand of zittend op de grond, dus geen lat pulleys (zal morgen eens doen, herinner mij dat daar iets mee was...)

Op die rode afleghaken gaat de verf nogal vlug af door de cnurling van de barbell (but who cares)? En ik heb zo stukjes tuinslang eroverheen gedaan zodat de barbell daar op rust (minder lawaai)

Heb er nog niet naar gezocht, maar weet niet of er veel afleghaken, ... j-hooks, ... spotterbars, compatibel zijn.

Belangrijkste voor mij is dat die stevig is :), dus ben er tevreden over.
Mis enkel nog een leg press in de kelder...

Achteraf gezien misschien toch beter paar honderd euro's gegeven aan een megatec.
Huh, dus je bent er wel tevreden over, maar was achteraf liever voor een megatec cage gegaan? Dat klinkt een beetje tegenstrijdig. Je raadt me dus eigenlijk aan beter wat meer uit te geven voor een betere?
 
Ja is tegenstrijdig... ik ben er tevreden over, prijs/kwaliteit is zeker goed, ik vind het niet zo erg dat er wat verf af gaat etc, zolang het mij maar veilig laat trainen. Pulley gebruiken we ook niet zo heel vaak, maar dacht dat die beenrollen toch niet zo gemakkelijk waren of in de weg zaten, ga ik morgen nog eens testen...

Ik zou als ik jou was zelf eens een kijkje gaan nemen in de showroom en daar testen. Of bij mij de HD-2 eens komen testen.
 
Ja is tegenstrijdig... ik ben er tevreden over, prijs/kwaliteit is zeker goed, ik vind het niet zo erg dat er wat verf af gaat etc, zolang het mij maar veilig laat trainen. Pulley gebruiken we ook niet zo heel vaak, maar dacht dat die beenrollen toch niet zo gemakkelijk waren of in de weg zaten, ga ik morgen nog eens testen...

Ik zou als ik jou was zelf eens een kijkje gaan nemen in de showroom en daar testen. Of bij mij de HD-2 eens komen testen.
Dat ga ik eens doen, ik ben er nu namelijk wel enthousiast over. En als je deze in wil ruilen voor een powertec of barbarian neem ik deze wel van je over hoor, geen probleem ;)
 
Ik heb ook de HD-2 Powercage van Heavy Duty met pulley. Ding doet wat het moet doen en ben er zeer tevreden over.
Link naar post: klik
 
Ik heb ook de HD-2 Powercage van Heavy Duty met pulley. Ding doet wat het moet doen en ben er zeer tevreden over.
Link naar post: klik

Ziet er nice uit :) alles netjes aan de muur bevestigd.
Is bij mij ook niet opgekomen dat je die dips zou zou kunnen steken :) liggen nu ergens op de vloer...
 
Onze homegym, we huren een oude garage

Het was moeilijk een foto te maken waar alles op staat


IMG_1395.jpg


IMG_1396.jpg


IMG_1397.jpg


IMG_1398.jpg


IMG_1399.jpg
 
Wow, dat ziet er heftig uit! Zie ik het goed dat je een HD-2 Powercage van Heavy Duty hebt? Ik ben wel benieuwd of je daar (en met name de pulley) tevreden over bent? Zit er zelf ook op te azen namelijk...
Die matten voor je garageplekje waar heb je die gehaald en hoeveel betaald? En wat is die hun weerstand want ik heb hier parket en zoek iets geods.
 
Nice hoor Bukalo. Ik mis alleen nog een leg press;) (bij mij thuis ook trouwens onder andere...)
 
Die matten voor je garageplekje waar heb je die gehaald en hoeveel betaald? En wat is die hun weerstand want ik heb hier parket en zoek iets geods.

Die in mijn garage komen van fitness seller (sponsor van dit forum), zijn niet zo dik omdat er nog osb houtplaat onder ligt. Heb ook nog zo de platform matten van fitness seller om deadlifts op te doen, die zijn wat steviger.
Boven in de kamer: Als je Retie weet liggen www.sanimat.be je kunt daar zowel stalmatten voor normaal paarden op te zetten 4 cm dik, 1m op 1m weegt 30 kg !, of valmatten (zijn wat zachter, soepeler).

Onlangs de pulley getest, ging goed, moest enkel wel het laagste bankje nemen want met de hogere verstelbare bank kunnen mijn benen er niet meer onder.
 
Bukalo, is dat de drukbank van gorillasports? Bevalt die ?
 
Die in mijn garage komen van fitness seller (sponsor van dit forum), zijn niet zo dik omdat er nog osb houtplaat onder ligt. Heb ook nog zo de platform matten van fitness seller om deadlifts op te doen, die zijn wat steviger.
Boven in de kamer: Als je Retie weet liggen www.sanimat.be je kunt daar zowel stalmatten voor normaal paarden op te zetten 4 cm dik, 1m op 1m weegt 30 kg !, of valmatten (zijn wat zachter, soepeler).

Onlangs de pulley getest, ging goed, moest enkel wel het laagste bankje nemen want met de hogere verstelbare bank kunnen mijn benen er niet meer onder.
Retie is vlak bij de deur. :) zal er eens naar die stalmattten. Die houden dus meer tegen he.
 
Back
Naar boven