XXL Nutrition

omgeving noord (belgisch) limburg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hey Sander,

Heb je een log ergens of wat zijn je stats op de grote 3?

Nope geen log. Niet zo spectaculaire stats: bp 135, sq 170, dl 190. Net geen 500 totaal maar dat duurt niet meer lang. We trainen gewoon door om de PR lat zo hoog mogelijk te leggen.
 
Nope geen log. Niet zo spectaculaire stats: bp 135, sq 170, dl 190. Net geen 500 totaal maar dat duurt niet meer lang. We trainen gewoon door om de PR lat zo hoog mogelijk te leggen.

Ooh nice, train je ook met een paar mensen samen of gewoon alleen thuis?
 
Ooh nice, train je ook met een paar mensen samen of gewoon alleen thuis?

Alleen thuis, spul wat ik heb dat staat op me kamer. En dat was al passen en meten.
 
Topic eens bumpen, na 829 dagen :o
Homegym is 'lichtjes' uitgebreid waardoor we makkelijk(er) met verschillende mensen tegelijk kunnen trainen.
zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/toon-home-gym-71678/index253.html#post8400543

Willem9 trained tegenwoordig zo goed als elk weekend 2x mee. Zaterdag UB, zondag prowler/farmers/beentjes. Dit meestal altijd in voormiddag.

Chris88 is al enkele keren komen meedoen.
Willem85 ook al paar keer

If interested, laat maar weten.


normaal heb ik ook op het einde van de week 150kg bumperplates...
 
Dbb'ers in Overpelt :0 ik kom van Neerpelt :D
 
Collegeganger toevallig? :p
Train je al lang?
 
Wico campus sint- hubertus ja :) train nu ongeveer een half jaar .
 
Goed topic ;)

Ik train bijna niet meer alhoewel het echt wel nodig is. Heb zelf een superdeluxe homegym met een bankje en wat gewichten. Verder train ik (als ik het al doe) in de sportschool in NL net over de grens.

Sommige gewichten stonken een beetje toen ik ze had gekocht maar heb ze goed gewassen :P :D:D:D:D:D
 
Mag ik me ook melden bij jullie?

Ik ben dan wel Nederlandse, maar woon op de grens en heb een tijdje in België gewoond.
Ik woon in Leende en train bij Work-Out in Valkenswaard (net over de grens bij Lommel).
Droom fysiek is dat van Michelle Lewin, doel is bikini competitions (heb er reeds 2 gedaan).

Ooh ik zie nu dat het wel heeeel rustig is in dit topic...
 
Valkenswaard is kwartiertje van hier ja.
En een 'michelle lewin' lichaam is zeker niets mis mee :D

Als je ooit wil meetrainen, altijd welkom ;). Zondag is bijna altijd legs+prowler, en zijn normaal altijd met 3 of meer. Bart (rosta als dbb naam) is ook al eens geweest en komt zondag normaal ook. Rustyzipper idem.

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Goed topic ;)

Ik train bijna niet meer alhoewel het echt wel nodig is. Heb zelf een superdeluxe homegym met een bankje en wat gewichten. Verder train ik (als ik het al doe) in de sportschool in NL net over de grens.

Sommige gewichten stonken een beetje toen ik ze had gekocht maar heb ze goed gewassen :P :D:D:D:D:D

Hoe die gewichten stonken? :o
Heb er niets speciaals mee gedaan anders :roflol:
 
Ja, kom zeker maar eens mee trainen, Michelle. :)
 
Mag ik me ook melden bij jullie?

Ik ben dan wel Nederlandse, maar woon op de grens en heb een tijdje in België gewoond.
Ik woon in Leende en train bij Work-Out in Valkenswaard (net over de grens bij Lommel).
Droom fysiek is dat van Michelle Lewin, doel is bikini competitions (heb er reeds 2 gedaan).

Ooh ik zie nu dat het wel heeeel rustig is in dit topic...

I think I'm in love :heart:
 
Jammer... ben van zuid (belgisch) limburg (?) Tessenderlo :) bestaat daar al een topic van? :)
 
Tessenderlo is toch niet zo zuidelijk of wel? :p
Weet niet of er uit exact die regio veel DBB'ers zijn, pols er eens naar zou ik zeggen ;)
 
Aanwezig deze zondag, ik heb gehoord dat rust belangrijk is. Dus tot straks!
 
Na een paar jaar inactiviteit op het forum, nog eens aangemeld. Hoofdzakelijk omdat ik ook wel af en toe met Rosta train.

On topic:

Een van de volgende weken kom ik zeker eens met Rosta mee ;)!
 
Ja bart zei het vandaag :d
Altijd welkom!
 
Na een paar jaar inactiviteit op het forum, nog eens aangemeld. Hoofdzakelijk omdat ik ook wel af en toe met Rosta train.

On topic:

Een van de volgende weken kom ik zeker eens met Rosta mee ;)!

Wachtwoord dan toch nog teruggevonden? :D
 
hamontenaar hier maar student in Brussel. nice topic

wil ook wel eens langskomen
 
Back
Naar boven