AndroidHealthClinic

omgeving noord (belgisch) limburg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kom maar eens langs ja. Bart (rosta) zei dat steff A. ook wel eens wou langskomen.
Zit wel tot en met 18 juni beetje vast met de ultieme klotecombi herexames-zomerstage :(
 
Kom maar eens langs ja. Bart (rosta) zei dat steff A. ook wel eens wou langskomen.
Zit wel tot en met 18 juni beetje vast met de ultieme klotecombi herexames-zomerstage :(

18 juni? Kruip jij je bed maar in!
18 augustus is het dus.
 
what she said
 
idd zit hier ook vast met tweede zit.
 
normaal heb ik ook op het einde van de week 150kg bumperplates...

Aangezien iemand anders deze deal onder mijn neus vandaan had gejat dus geen bumpers...
Wel iets anders sinds vandaag:
11v2jbc.jpg
 
Ik zal me na 2 jaar ook maar weer eens melden.

Is er nog steeds interesse om de trainingsgroep uit te breiden? Zoja moet er nog rekening gehouden worden met zelf spullen meenemen? (pussypad, straps, etc.?)

Opzich wel interesse om eens langs te komen, laat maar iets weten.
 
Ik zal me na 2 jaar ook maar weer eens melden.

Is er nog steeds interesse om de trainingsgroep uit te breiden? Zoja moet er nog rekening gehouden worden met zelf spullen meenemen? (pussypad, straps, etc.?)

Opzich wel interesse om eens langs te komen, laat maar iets weten.

Denk dat ik ook in de naam van Lars spreek als ik zeg dat extra trainingspartners zeer welkom zijn. Houd er wel rekening mee dat wij daar enkel in het weekend trainen (meestal in de voormiddag).

We hebben voldoende spullen, dus normaal ga je niets zelf moeten meebrengen.

Laatste puntje: iedereen is welkom om keertje komen mee te knallen, maar als je op herhaalde basis komt, wordt er een minimale compensatie gevraagd voor verslijten van bands, elektriciteit, etc. Uiteraard wordt deze enkel gebruik om het materiaal te vervangen en gaat dat in niemand z'n zakken.
 
Altijd welkom ja.
Voor komende tijd:

Morgen: beentjes pour moi, weet nog niet hoelaat. Als iemand mee wil doen laat dit dan maar weten.
Donderdag rust
Vrijdag: upperbody
Zaterdag: lowerbody in voormiddag. (10u a half 11 beginnen)

Dan zowiezo een weekje niks (zit ik aan zee)

Daarna weer anderhalve week trainen aan 4 of 5x /week, daarna even naar Napels met het gezin (11sept - ...) en daarna is het schooljaar weer begonnen.
 
Hej Lars,

Zondag (24'ste) toevallig ook een training?

Anders plannen we gewoon een andere datum, als het wat beter uitkomt.
 
zaterdag vertrek ik in de namiddag naar zee voor een weekje ;p
 
ook even 'nieuwe' pullingblocks in elkaar geflanst
2hhzszo.jpg
 
Lekker aan het uitbreiden of niet?
 
Valt heel goed mee de laatste tijd (behalve die oh zo mooie bench die niet al te ver uit de buurt voor een niet al te gekke prijs te koop stond :p )
Had al pullingblocks maar even opnieuw en tegoei gemaakt.
 
Valt heel goed mee de laatste tijd (behalve die oh zo mooie bench die niet al te ver uit de buurt voor een niet al te gekke prijs te koop stond :p )
Had al pullingblocks maar even opnieuw en tegoei gemaakt.

Ja, viel goed mee qua afstand rijden voor jou, he?
 
:roflol:
 
zowel zaterdag als zondag training in namiddag
diegene die willen: laat maar iets weten
 
bump

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Dbb'ers in Overpelt :0 ik kom van Neerpelt :D

Mag ik me ook melden bij jullie?

Ik ben dan wel Nederlandse, maar woon op de grens en heb een tijdje in België gewoond.
Ik woon in Leende en train bij Work-Out in Valkenswaard (net over de grens bij Lommel).
Droom fysiek is dat van Michelle Lewin, doel is bikini competitions (heb er reeds 2 gedaan).

Ooh ik zie nu dat het wel heeeel rustig is in dit topic...

hamontenaar hier maar student in Brussel. nice topic

wil ook wel eens langskomen

Ik ben van lommel.
Ik train momenteel in Fysiofit.

en idd leuk om te zien dat er nog personen van noord-limburg zijn.

Lekker aan het uitbreiden of niet?

Enne, nog interesse bij sommigen om eens mee te doen?

Best een major update vd 'homegym'. Andere locatie maar binnen hetzelfde gebouw. Nu een dedicated ruimte, samen met een chillhoek.

Evolutie vd homegym:
- september '11
- januari '12
- februari '12 = diy deadliftplatform
- februari '13
- maart '14

En nu:
vqibt3.jpg


1y8xau.jpg


2a4wlr8.jpg


Mijn black beauty:
33wl4yf.jpg


chillhoek, met koelkast, TV+ PS1, PS2. Ook laptop voor muziek
1zzp7x1.jpg


2zdve3c.jpg


The black death:
152g5dt.jpg
 
Damn niiiiice!
 
Back
Naar boven