Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Eindelijk, gepast geweld op die toekomstloze stakkers..
     
    Niet onaardig gedaan van die cops. Zal wel een staartje krijgen uiteraard maar toch. Wel weer apart dat het allemaal Marokjes zijn die buiten 't cafe staan te schreeuwen.
     
    nieuwe ava swa :cool:
    hmm, mijn fovo standje.

    ---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

    Niet onaardig gedaan van die cops. Zal wel een staartje krijgen uiteraard maar toch. Wel weer apart dat het allemaal Marokjes zijn die buiten 't cafe staan te schreeuwen.

    Volgens mij zijn het turken. Tenminste, het is een Turkse cafe.
     
    Vandaag rond de 60 km gefietst. Ben kapootttt
     
    Turken, Marokkanen? Ik hoor alleen maar dat Vlaams taaltje, zelfs schelden klinkt gewoon liefff :roflol:
     
    Vandaag rond de 60 km gefietst. Ben kapootttt

    60 is netjes wel, moet men fiets ook nog is van de haak nemen is weer paar weken geleden

    leuke ontspanning wel vind ik :cool:
     
    60 is netjes wel, moet men fiets ook nog is van de haak nemen is weer paar weken geleden

    leuke ontspanning wel vind ik :cool:

    Ja vooral langs het water is het chill. Wel last van mn reet
     
    Heerlijk dagje uitbrakken na een geweldige dag op Dancevalley!
     
    Tanktop kopen op Amerikaanse website, moet ik dan met mijn stats voor M of L gaan?
     
    Had 2 tanktops uit China besteld, XXL, is gewoon een fucking S ofzo. :roflol:
     
    Had 2 tanktops uit China besteld, XXL, is gewoon een fucking S ofzo. :roflol:
    Jep. In Thailand paste ik ook een XXL toen ik 15 was. In Nederland droeg ik toen een S.
     
    Wat een buitensporig geweld van die mongolen.
    die jongens doen niks.

    Oo errr mijn dag is gemaakt omdat,
    weet ik veel....

    omdat lekker roken...

    Ah ray toch..

    Je kan je toch wel inbeelden dat die tokkies enkel tonen wat ze willen?

    Lees dit artikel:

    Een vechtpartij op de hoek van de Dambruggestraat met de Van Kerckhovenstraat in Antwerpen is zaterdagnacht geëscaleerd tot een gevecht met de politie. Eén agent raakte daarbij gewond. Drie verdachten werden opgepakt.
    Een tiental personen kreeg het rond middernacht met elkaar aan de stok. Op camerabeelden was te zien dat er heel veel volk op straat stond en er werd onmiddellijk een patrouille ter plaatse gestuurd. Daar troffen de agenten een 40-jarige man aan die volledig onder het bloed zat.

    Even later dook de 20-jarige zoon van deze man op. Hij had een houten balk bij waarop een scherpe pin was vastgemaakt. Beide mannen waren vastberaden hun belagers onder handen te nemen, die zich intussen hadden verschanst in café Neco66 in de Van Kerckhovenstraat. De inspecteurs ter plaatse probeerden te voorkomen dat ze het café binnen gingen, maar na wat duw- en trekwerk slaagden de twee toch in hun opzet.

    De vader, die intussen de balk van de zoon had overgenomen, begon hiermee wild in het rond te slaan. Hij wilde zoveel mogelijk aanwezigen in het café raken. Omdat de situatie uit de hand dreigde te lopen, riepen de inspecteurs versterking in. Verschillende ploegen kwamen ter plaatse. Uiteindelijk werden drie verdachten opgepakt. Eén inspecteur raakte bij de arrestatie gewond aan zijn hand. Hij werd verzorgd in het ziekenhuis.

    Op een amateurvideo die op het internet circuleert is te zien dat het er hard aan toe ging tussen de vechtersbazen en de opgetrommelde agenten. Opgelet: de beelden zijn niet voor gevoelige kijkers:
     
    Jep. In Thailand paste ik ook een XXL toen ik 15 was. In Nederland droeg ik toen een S.

    Haha dat is echt toevallig want in Thailand paste ik ook een XXL toen ik 15 was. In Nederland droeg ik toen een S.
     
    Back
    Naar boven