XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb het zelf zichtbaar gemaakt toen ik 21 werd, vanaf die leeftijd mocht ik eigenlijk pas in de AAS sectie posten en post daar al adviezen sinds m'n 19e :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb het zelf zichtbaar gemaakt toen ik 21 werd, vanaf die leeftijd mocht ik eigenlijk pas in de AAS sectie posten en post daar al adviezen sinds m'n 19e :roflol:
Reported!:o
 
house of cards
1372654587606.png
 
WTF Ray ben je nu alweer terug?

...
 
  • Like
Waarderingen: mat
LOL wel een van de leukere en eerlijkere gebruikers..
waarom eigenlijk de naam Galen ? als ik het u vragen mag...:)
Iemand vond het nodig om getxxl.nl te registreren. Uiteraard wil ik niet geassocieerd worden met zo'n gaysite, dus heb ik m'n naam gewijzigd naar Galen.
 
Heb het zelf zichtbaar gemaakt toen ik 21 werd, vanaf die leeftijd mocht ik eigenlijk pas in de AAS sectie posten en post daar al adviezen sinds m'n 19e :roflol:


Zou jij wel willen he. Likken aan m'n knobbeltje.

Ik zal het eerste gedeelte van je post wel verkeerd intepreteren, maar nu komt het net over alsof je er trots op bent dat je zo enorm jong al met drugs en mensen drugs adviseren bezig was.

Ach als je met je knobbeltje me aarshaar kriebelt gil ik het ook uit.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Zit jij de hele dag op F5 te rammen om hier te trollen man? Je bent laatste paar dagen lekker op dreef in ieder geval.

Hahaha nee ik kijk alleen 's ochtens en 's avonds ff in deze topics sinds ik niet meer log :)
 
Ik zal het eerste gedeelte van je post wel verkeerd intepreteren, maar nu komt het net over alsof je er trots op bent dat je zo enorm jong al met drugs en mensen drugs adviseren bezig was.
Trots? Nee, eerder een klein beetje ironie.

En zo enorm jong is 19 nu ook weer niet, en je brengt het een beetje alsof ik ze adviseerde welke AAS ze moesten gebruiken en in welke doseringen. Dat doe ik niet; ik beantwoord alleen vragen m.b.t. werking en bijwerking. Ben niet zo van het uitkauwen.
 
Trots? Nee, eerder een klein beetje ironie.

En zo enorm jong is 19 nu ook weer niet, en je brengt het een beetje alsof ik ze adviseerde welke AAS ze moesten gebruiken en in welke doseringen. Dat doe ik niet; ik beantwoord alleen vragen m.b.t. werking en bijwerking. Ben niet zo van het uitkauwen.

Met welk schema maak ik de meeste gains? Bodypart split of die van kai Greene?
 
Back
Naar boven