Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na je kuur is het vooral de absentie van testosteron die ervoor zorgt dat je je massa moeilijker kan behouden. Cortisol is over het algemeen niet zo verhoogd als men denkt.
Ik zet zelf tussen kuren door 1ml test per week dus heb dit probleem niet.

Anti myostatin zou eigenlijk direct moeten werken.
Ik heb wel een paar logs gelezen dat men 1mg per week neemt voor 4 weken en dan 8 kilo pakt zonder AAS te nemen en zonder ook maar een kcal meer te eten.

Ik heb natuurlijk op het moment dat mijn vochthuishouding verandert, dus in het begin is er geen pijl op te trekken of ik nu kilo's van anti myo pak of niet, maar als ik in 4 weken 8 kilo bij kom is dat voor mijn doen wel vrij bijzonder.

Ik dacht dat cortisol tegelijk stijgt met je hormonen en wanneer je stopt die tijdelijk hoger blijft
Als je toch tussentijds 1ml zet zal je daar wel geen last van hebben
Heb je je eigen test en stuurhormonen wel eens laten meten terwijl je off was de laatste tijd?
Als dat klopt van 8kg in 4 weken zonder AAs dan moet ik dat ook maar eens proberen :p
Trt lijkt me eng om aan te beginnen, het heeft veel mogelijke voordelen.
Compenseert je lichaam, omdat het alles compenseert straks ook niet die 8kg door ineens meer myo aan te gaan maken?
Tot nu lijkt het lichaam elk voorschotje dat je neemt weer te kunnen compenseren later
 
Ik dacht dat cortisol tegelijk stijgt met je hormonen en wanneer je stopt die tijdelijk hoger blijft
Als je toch tussentijds 1ml zet zal je daar wel geen last van hebben
Heb je je eigen test en stuurhormonen wel eens laten meten terwijl je off was de laatste tijd?
Als dat klopt van 8kg in 4 weken zonder AAs dan moet ik dat ook maar eens proberen :p
Trt lijkt me eng om aan te beginnen, het heeft veel mogelijke voordelen.
Compenseert je lichaam, omdat het alles compenseert straks ook niet die 8kg door ineens meer myo aan te gaan maken?
Tot nu lijkt het lichaam elk voorschotje dat je neemt weer te kunnen compenseren later

Als je cortisol zo erg zou stijgen zou je je tijdens je kuur echt naar voelen na een paar maanden gebruik.
Ik ben al 3 jaar niet off geweest.
Geen idee hoe stabiel de nieuwe massa is, maar wat ik er van begrijp hou je er genoeg aan over.
 
interessant logje. in
 
Raak je het nou nog niet stilaan moe dan? 3 jaar telkens maar prikken prikken prikken...

Nee ik wordt eerder moe van het continu alles moeten scheren wegens overbeharing :P
Daar ben ik al snel een uur mee bezig.
 
Nee ik wordt eerder moe van het continu alles moeten scheren wegens overbeharing :P
Daar ben ik al snel een uur mee bezig.

:roflol: en dan wil je nog meer massa aanzetten waar haren kunnen groeien :roflol:

in b4 week vakantie om te ontharen
 
Gebruik Feet man. Dan hoef je niet te scheren :D
 
En die Jan Tana hair remover is ook ruk

Philips Body Groom werkt nog het beste imo. Rug laat ik wel waxen door mijn vrouw :)
 
En die Jan Tana hair remover is ook ruk

Philips Body Groom werkt nog het beste imo. Rug laat ik wel waxen door mijn vrouw :)

Waxen heb ik een tijdje terug laten doen, maar nooit meer man!
Als je zoveel haar hebt als ik is het gewoon misselijkmakend hoe erg pijn het doet en het groeit naar mijn idee echt te snel terug om het waard te zijn.

Ik ga het op een gegeven moment wel allemaal weg laten laseren. Is in veel gevallen (Vooral als je nog AAS neemt) niet permanent, maar blijft veel langer weg. Doe ik gewoon af en toe een onderhoudsbehandeling
 
feet is echt troep man...ruikt ook zo goor die shit
 
feet is echt troep man...ruikt ook zo goor die shit

Wel chemisch inderdaad. Als het nou ook nog eens werkte zou ik het graag gebruiken.
Heb het eens heel lang opgelaten en zelfs dan werkte het nog niet.
 
Heb je nooit last van ingegroeide haren na het scheren? Daarom vermijd ik het altijd zoveel mogelijk.

Als jij trouwens voor een PR gaat heb jij dan ook last van soort van uitstel gedrag? Ben soms gewoon 10-15 minuten bezig met het juiste nummer zoeken/drinken etc voordat ik een poging waag
 
Heb je nooit last van ingegroeide haren na het scheren? Daarom vermijd ik het altijd zoveel mogelijk.

Als jij trouwens voor een PR gaat heb jij dan ook last van soort van uitstel gedrag? Ben soms gewoon 10-15 minuten bezig met het juiste nummer zoeken/drinken etc voordat ik een poging waag

Vrijwel geen last van ingegroeide haren gelukkig.

Nee ook geen last van gelukkig, maar ik ga elke week voor een PR dus misschien dat ik het daarom minder spannend vind.
 
Waxen heb ik een tijdje terug laten doen, maar nooit meer man!
Als je zoveel haar hebt als ik is het gewoon misselijkmakend hoe erg pijn het doet en het groeit naar mijn idee echt te snel terug om het waard te zijn.

Ik ga het op een gegeven moment wel allemaal weg laten laseren. Is in veel gevallen (Vooral als je nog AAS neemt) niet permanent, maar blijft veel langer weg. Doe ik gewoon af en toe een onderhoudsbehandeling

Dat harsen went wel na een paar keer. Het scheelt al heel veel als je zorgt dat de haren niet te lang zijn, die fout maakte ik de eerste keer ook. Verder ligt het er ook gewoon aan wie het doet, niet elke schoonheidstrut kan het even goed.

Edit: hoor trouwens wel vaker van mensen dat ze het extreem pijnlijk vinden tijdens een kuur, mijn vrouw had dit tijdens de zwangerschap. Misschien heb jij dus de pech dat je hier ook last van hebt.
 
Dat harsen went wel na een paar keer. Het scheelt al heel veel als je zorgt dat de haren niet te lang zijn, die fout maakte ik de eerste keer ook. Verder ligt het er ook gewoon aan wie het doet, niet elke schoonheidstrut kan het even goed.

Edit: hoor trouwens wel vaker van mensen dat ze het extreem pijnlijk vinden tijdens een kuur, mijn vrouw had dit tijdens de zwangerschap. Misschien heb jij dus de pech dat je hier ook last van hebt.

Nou ik heb het een aantal keer gedaan en mijn haren waren vrij kort en bij iemand laten doen die heel erg professioneel is, maar alsnog doet het te veel pijn. Helemaal mijn buik was verschrikkelijk.
Komt denk ik doordat ik heel erg dik behaard ben.

Ik heb eens 2,5 uur moeten zitten voor een tatoeage op mn rug en dat was gewoon "lekker" vergeleken met waxen.
 
Nou ik heb het een aantal keer gedaan en mijn haren waren vrij kort en bij iemand laten doen die heel erg professioneel is, maar alsnog doet het te veel pijn. Helemaal mijn buik was verschrikkelijk.
Komt denk ik doordat ik heel erg dik behaard ben.

Ik heb eens 2,5 uur moeten zitten voor een tatoeage op mn rug en dat was gewoon "lekker" vergeleken met waxen.

Ja dan is het de moeite ook niet idd, zo lang blijft het ook niet weg. De eerste 2 keer was ne rug zeiknat van het zweten, zoveel pijn deed het. Nu vind ik het niet meer erg, behalve het onderste stukje van de buik, dat blijft gewoon naar.

Lekker blijven scheren dan toch, haren is nog gvd duur ook.
 
Ja dan is het de moeite ook niet idd, zo lang blijft het ook niet weg. De eerste 2 keer was ne rug zeiknat van het zweten, zoveel pijn deed het. Nu vind ik het niet meer erg, behalve het onderste stukje van de buik, dat blijft gewoon naar.

Lekker blijven scheren dan toch, haren is nog gvd duur ook.

Ja beter laseren
 
gewoon niet scheren en dan een wookie spelen in de nieuwe star wars film
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven