MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

lekker getraint net. Ook leuk weer eens wat mensen uit de gym te zien. Vind het wel leuk dat onze gym echt multi culti is, echt mensen van allerlei kom af gesproken. De multi culti leef is real.

Kijk maar uit, voor je het weet blazen ze je gym op, alle moslims terug naar moslimland.
 
Mag al die mocro's en witte mocro's van mijn gym zo hebben :o
 
multi culti is wel nice maar zo jammer van die negers
 
door mn dikke powerlifting buik kwamen vandaag zomaar wat abs doorschijenen :cool:

multi culti is wel nice maar zo jammer van die negers

s´avonds 10 uur is altijd even bokoe uurtje bij ons. Dan zijn er altijd veel negers, maar maakt mij niets uit.
 
dat nummer is zo kut dat met terugwerkende kracht alle andere nummers van ice cube zojuist een stukje slechter zijn geworden
 
dat nummer is zo kut dat met terugwerkende kracht alle andere nummers van ice cube zojuist een stukje slechter zijn geworden

:roflol:

eigenlijk is alleen die clip grappig, maar het nummer op zich is echt op zo veel manieren slecht :roflol:
 
kast van 1600 euro van de ikea??

Yep. Zo'n PAX systeem kast, alles zelf samen stellen. 4 meter breed, 2,36 meter hoog. Deurtjes maken het uiteindelijke duur. Gelukkig maar 2 spiegel deuren, anders loop je zo richting de 2000 euro.

2qa73pk.png


+ € 25,00 service kosten
+ € 123,00 transportkosten.
 
Laatst bewerkt:
Yep. Zo'n PAX systeem kast, alles zelf samen stellen. 4 meter breed, 2,36 meter hoog. Deurtjes maken het uiteindelijke duur. Gelukkig maar 2 spiegel deuren, anders loop je zo richting de 2000 euro.

2qa73pk.png


+ € 25,00 service kosten
+ € 123,00 transportkosten.

Je weet dus wel waar je je vriendin blij mee kunt maken!
 
Morge komt me vrouwtje na 3 weken vakantie weer lekker bij me kroelen:o
Dat feel...
 
Hnnnngggg Fuck Yeah It's Woensdag!! :heart:
 
Back
Naar boven