XXL Nutrition

Daryl's Fotolog

Bezoekers in dit topic

Goede progressie. Hoe ziet je voeidng er uit?
 
Goede progressie. Hoe ziet je voeding er uit?

Thx al gaan de laatste kilo's er zeer traag vanaf. Zit al een maand op een plateau van 70-71 kilo. Heb de 69 nog niet gezien.

Voeding meestal rond de 1600 a 2000 kcal's per dag (hangt af of ik train of niet).

Laag aantal KH: <150gr elke dag

Hoog in vet & proteine


Update mei erbij! 1 kilo eraf maar zie er toch een stuk droger uit in vergelijking met april. ben toch bang eigenlijk want heb me toch serieus aan mijn schema's gehouden en slechts 1 of 2 cheatmeals gehad. Motivatie is minder geworden omdat ik nu zeer hard moet werken om verder te cutten (en om mijn huidige staat te onderhouden?)

Wat ik wel enorm cool vind, zijn de aders op mijn hand die zichtbaar zijn + op mijn onderarmen zelfs soms. Tevens mijn abs die al heel licht komen piepen doen mij goed als ik voor de spiegel sta.

mijn tepels die naar beneden buigen zijn geen gyno. dokter heeft het gechecked en zei dat het gewoon huid was dat hangt, heb het ook aan de onderkant van mijn buik, hij zei wel dat mocht ik eventueel lang wachten zou er misschien een kans zijn dat het zelf rechttrekt, ofwel moest ik anders 'een borstkast' bouwen. hehe

Volgende 3 weken ook examens dus ben er bang voor want ga niet veel naar de gym gaan en op de voeding letten gaat ook hel zijn.


We zullen zien.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er heel goed uit kerel! Zou je je voedingsschema eens kunnen posten?
Ga zo door!
 
Thx bro: let wel op dat mijn voedingsschema redelijk laag in kcals zit he: echte krachtgains maak ik bv niet.

Hanteer momenteel IF (enkel eten tussen 8u en 16u)

8u
Isolaatshake 3 scoops/oats + noten + bak kwark

12u
4-5 gekookte eitjes
100gr muesli met magere melk

14u
Snack (deze dagen meestal 1 appel en een banaan)
+ isolaatshake 3 scoops

16u
100 gr zilvervliesrijst
200 gr kip of tonijn/vis,...
Groenten naar believen (tel groentenkcals nooit).


Verder:

- water minstens 1,5L (drink nog light frisdrank wel)
- brood vermijd ik zoveel mogelijk (1x per week een sneetje of 2?)
- bij refeeddagen zelfde schema maar met meer oats/muesli/rijst
- geen cheatmeals voor zeer lange periode (sporadisch misschien eens een snoepreep ofzo)
- supplementen: wheyisolaat, multivit, taurine, zma en fatburner van b&f ( die ik de afgelopen maand wel niet gebruikt heb door school en slaapgebrek.
 
Zou zoetjes/light frisdrank vermijden als je in een plateau zit. Wilt daar nog wel eens wat invloed op hebben. Uit ervaring dan ;)

Je eet na 16u niks meer?
 
Zou zoetjes/light frisdrank vermijden als je in een plateau zit. Wilt daar nog wel eens wat invloed op hebben. Uit ervaring dan ;)

Je eet na 16u niks meer?

O jeetje dat gaat moeilijk zijn hehe

Uhm nope. Vasten tot 8u daarna. Heel soms nog een handje noten of nog een shakie als de honger toeslaat maar honger word ik bijna niet meer
 
Klinkt een beetje IF'ish over. Alleen bij IF eet je pas NA het sporten ;)
Het is natuurlijk voorkeur, maar ik zou persoonlijk met zo'n voeding schema 3 grote maaltijden doen om 12:00 16:00 en 20:00 en dan weer vasten tot 12:00. Maar dat komt omdat ik meer honger ik de avond dan in de ochtend heb!
Als je in een plateau zit kan het ook handig zijn om het gewoon eens helemaal om te gooien. gewoon eens van 08:00 tot 20:00 eten met ~7 maaltijden.
 
Inderdaad ik ga eens alles omgooien na de examens. Kijken of dat helpt.

Juli ga ik een stapje omhoog om een nette prestatie neer te zetten bij mijn year transformation foto (1 augustus :) )

Kan niet wachten
 
goed nieuws en slecht nieuws (juni)

Ik weeg nu stabiel rond de 70 kilo, zie de 71 al een tijdje niet meer dus denk dat ik stilletjes aan door mijn plateau geraak. Zeker nu ik vanaf de 16e weer ga beginnen met wat serieuzer te zijn. Al eet ik nu tijdens de examens nog steeds zeer clean. Nog geen cheat gehad de afgelopen 3 weken. VP nog eens gecheckt en sta nog op 13% (3 metingen).

Heb ook besloten daarom geen foto te plaatsen van de maand juni. dat betekent wel dat die van juli wel wat beter moet zijn.
 
Ik volg je man! Respect!
Ik ben nu zelf ook 10kg afgevallen in anderhalve maand. De eerste kilo's gaan het snelste!
Ben 1m68 en was eerst 89kg.
Zit nu op 79,0kg. Wil naar de 67 zoiets -> 12% body fat en dan een clean bulkje erin gooien.

Alleen ik zit dagelijks te hoog met mijn koolhydraten. Ik vind niet veel over de ''Isolaatshake 3 scoops/oats'', kun je als je tijd hebt mij uitleggen wat deze shake inhoudt? Misschien wil ik hem ook wel in me voeding gooien in plaats van boterhammen.
 
Succes man mooie progressie. Mijn onderarm aders zijn ook zeer zichtbaar soms, maar die buikspieren blijven achter. VP heb ik geen idee van. Ik volg alvast!
 
Succes man mooie progressie. Mijn onderarm aders zijn ook zeer zichtbaar soms, maar die buikspieren blijven achter. VP heb ik geen idee van. Ik volg alvast!

Nice! don't give up!
 
goed nieuws en slecht nieuws (juni)

Ik weeg nu stabiel rond de 70 kilo, zie de 71 al een tijdje niet meer dus denk dat ik stilletjes aan door mijn plateau geraak. Zeker nu ik vanaf de 16e weer ga beginnen met wat serieuzer te zijn. Al eet ik nu tijdens de examens nog steeds zeer clean. Nog geen cheat gehad de afgelopen 3 weken. VP nog eens gecheckt en sta nog op 13% (3 metingen).

Heb ook besloten daarom geen foto te plaatsen van de maand juni. dat betekent wel dat die van juli wel wat beter moet zijn.

Heb je nu op andere tijden gegeten of wat heb je nu precies anders gedaan?
 
Heb je nu op andere tijden gegeten of wat heb je nu precies anders gedaan?

Ik heb heel de maand juli geen reet gedaan door een studentenjob. Was wel zeer actief daar.

Tevens ben ik diagnosed met een trage schildklier. Eindelijk bevestiging...
Moet nog paar onderzoeken doen.

Nu vlieg ik er in augustus weer in na mijn examens. Momenteel stabiel @ 69 kilo 12-13%
 
Hier staan we dan 1 jaar later! Zie beginpost voor info
 
Tevens ben ik diagnosed met een trage schildklier. Eindelijk bevestiging...
Moet nog paar onderzoeken doen.

Te trage schildklier => daar bestaan pilletjes voor :), mijn vriendin moet die ook nemen en kosten zo goed als niets...
Het lastige is wel dat je in het begin elke maand eens je bloed moet laten checken.

Je kun misschien ook eens proberen om wat meer zaken met jodium in je dieet te proppen?
 
Te trage schildklier => daar bestaan pilletjes voor :), mijn vriendin moet die ook nemen en kosten zo goed als niets...
Het lastige is wel dat je in het begin elke maand eens je bloed moet laten checken.

Thx!

Ja ik moet nog 2x een bloedtest afleggen vooraleer ik aan de pilletjes moet. Het onderzoek loopt nog door voorlopig dus.

Iodium supp's hebben niet geholpen helaas
 
Prima gewerkt !! Al vraag ik me toch sterk af hoe het komt dat jij in uw cut geen massa pakt en bv. Rosta duidelijk wel.
Of is de traag werkende schildklier hier de oorzaak van ?

Voorts hebben we quasi gelijke beginstats. ik leef momenteel op 1850 kcal op 78 kg waarvan 60 vvm. Hoop met ca. 3u cardio per week men vetpercentage te verlagen en geliktijdig met 3 full-bodytrainingen per week zoals Rosta toch wat massa te pakken. Lijkt nog niet zo evident......
 
Massa pakken in de cut? Het is al lastig genoeg om weinig massa te verliezen maatje. Theoretisch gezien is het krijgen van spiermassa in een cut onmogelijk.
 
Back
Naar boven