MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Schijnt wel een sportschool te zijn, ik ga hele andere dingen doen dan sporten.. :cool:

    haha ik ga als ik nu op vakantie gaat echt wel kijken of er een sportschool in de buurt is 2 jaar terug 3 weken cherso geweest was 3kg afgevallen... dat nooit meer :O
     
    Er zit een hele vette Gym in de grote winkelstraat, boven een soort loungebar. Hangen in de bar ook altijd een paar Griekse buffels rond :o
    Maar die eigenaar vraagt 50,- voor 2 weken gymmen..

    En zoals Hill zegt, genoeg leuks te doen op Kreta naast sporten :engel:
     
    haha ik ga als ik nu op vakantie gaat echt wel kijken of er een sportschool in de buurt is 2 jaar terug 3 weken cherso geweest was 3kg afgevallen... dat nooit meer :O

    moet je meer eten.
     
    groetjes aan die gladde boy erko jun

    Alvast groetjes terug!

    haha ik ga als ik nu op vakantie gaat echt wel kijken of er een sportschool in de buurt is 2 jaar terug 3 weken cherso geweest was 3kg afgevallen... dat nooit meer :O

    Haha.. ik zou willen dat als ik terugkom van twee weken vakantie ik 3 kilo afgevallen ben.. :roflol:
     
    Hmm, goed sollicitatiegesprek gehad. Maar ik twijfel of ik wel hele dagen in een pak en stropdas wil lopen.

    Liever hele dagen in een baggy jeans, vest en een snappie op m'n kop :(.
     
    Hmm, goed sollicitatiegesprek gehad. Maar ik twijfel of ik wel hele dagen in een pak en stropdas wil lopen.

    Liever hele dagen in een baggy jeans, vest en een snappie op m'n kop :(.

    mensen met een pak hebben nog wat te bewijzen.

    die opmerking trouwens niet tegen je baas maken, viel niet zo goed :roflol:
     
    Of ze willen er representatief bijlopen, aangezien het een soort van uitzendbureau is.
     
    Hmm, goed sollicitatiegesprek gehad. Maar ik twijfel of ik wel hele dagen in een pak en stropdas wil lopen.

    Liever hele dagen in een baggy jeans, vest en een snappie op m'n kop :(.

    Mag je niet rondlopen in een blouse met een (nette) jeans eronder?

    Dat noemen wij 'casual netjes'.
     
    Je kunt er ook best representatief uit zien zonder pak hoor.
     
    Twee dagen planken geverfd en nu eindelijk klaar. Ben kaputt.

    Straks filmpje checkuh :)
     
    Lekker weertje, beetje werken, beetje dubbel betaald beetje doekoe.
     
    Ground zero was mooi feestje :D redelijk wat veel mensen van dbb gezien
     
    Yess kaartje voor awakenings gekocht
     
    Back
    Naar boven