XXL Nutrition

Blog met (eiwitpoeder) recepten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MoneyQ

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2014
Berichten
626
Waardering
79
Hallo iedereen!

Sinds ik bezig ben met eiwitpoeders ben ik al op zoek naar recepten om ermee te bakken en koken, gezien shakes drinken niet zo mijn ding was. Natuurlijk stuit je dan al snel op Proteinpow.com, wat ik echt een supergave site vind. Echter, nog liever wilde ik zelf aan de slag: experimenteren! Natuurlijk haal ik mijn inspiratie van onder andere Proteinpow, maar steeds met een eigen touch (I try).

*(EDIT: Tegenwoordig gewoon in het Nederlands!)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en hoor graag feedback! Waarschijnlijk is niet alles even interessant (misschien niet echt boeiend om stukjes over mij te lezen), maar scroll dan meteen naar beneden naar het recept. Op de site vind je bijv. proteïne stroopwafels, pizza, milkshakes, koekjesdeeg. Allemaal redelijk gezond en vaak ook met gebruik van proteïnepoeder. Binnenkort ook een recept voor proteïne ijsrepen met gebruik van caseïne!

Mochten jullie eventueel nog ideeën hebben voor een nieuw recept - wat zou je graag willen zien? - dan hoor ik dat ook graag!

De website dus:
[url]http://freudandfries.nl/[/URL] (voorheen .com, nu overgegaan naar .nl)
 
Laatst bewerkt:
nice!

Ziet er goed en professioneel uit hoor.
 
Thanks, leuk om te horen!
 
Ziet er heel goed uit, ga je blog zeker in de gaten houden!
 
Danku, danku! Zeker doen, er staat nog van alles lekkers in de wacht! ;)
 
Nice, je mag een keer bij mij koken. Maken we er een episode van.
 
Haha, als jij de ingrediënten levert! ;)
 
Een eiwitrijk worstenbroodje met kip!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor iedereen die weer eens wat wil variëren met kip, voor iedereen die graag weer eens een worstenbroodje wil eten (maar wel verantwoord), voor iedereen die graag experimenteert met eiwitpoeders!

En uiteraard voor iedereen die zin heeft in iets lekkers! ;)

Klik op de afbeelding voor het recept!


Hierbij alvast de macros:

Total calories: 852
Fats: 12 grams
Carbs: 65 grams
Protein: 135 grams
Calories per chicken sausage roll (9): 95 (en dus: 7 gram carbs, 1 gram fats, 15 gram protein)
 
Check mijn logje maar eens :)
 
Haha hou gewoon van lekker eten ;)
 
Dat is ook belangrijk toch. Ook om het interessant te houden!

We zouden eigenlijk een kookclub moeten beginnen ofzo haha. ;)

Hahah sure :cool:
 
Nu nog ergens een goede keuken en een voorraad ingrediënten tussen ons in en nog wat meer gegadigden en ik doe mee hoor!

Keuken en gangkast volstaan hier :D
 
Ziet er prima uit, ik denk dat ik binnenkort de 'worstenbroodjes' eens ga proberen :)
 
Ziet er prima uit, ik denk dat ik binnenkort de 'worstenbroodjes' eens ga proberen :)

Ik ben benieuwd hoe je ze vindt en of je er meer gaat variëren qua vulling! Ik raad je wel aan ze warm te eten, ik wil zelf nog checken of ze nog steeds goed smaken als je ze na een tijdje weer opwarmt. Ik heb er een aantal in de koelkast liggen die ik later nog wil eten.
 
Back
Naar boven