XXL Nutrition

Bosshogg's Powerlifting Log

Bezoekers in dit topic

Die 6x95 heb ik even gemist, nice!
Jammer eigenlijk dat die bands losschoten op die tweede rep met 130, had je sws wel gehaald dan.
 
Jij gaat gewoon even mijn deadlift max pushpressen. Right in the feels
 
waarom doe je push press ineens beltless

doe je dat omdat het dragen van een riem ALLE CORE INVOLVEMENT uit de lift haalt?

Hey, jij moet ook eens beltless gaan trainen.

Je ziet hopelijk wel in dat jij je core BETER aanspreekt zonder belt.

Beltless trainen is dus EFFICIËNTER voor je core, anders waren de reps natuurlijk niet makkelijker met belt, hé.
 
Goede 3e oefening
 
goede deadliftpendlay row

Goede 3e oefening

Die 6x95 heb ik even gemist, nice! Jammer eigenlijk dat die bands losschoten op die tweede rep met 130, had je sws wel gehaald dan.

Bedankt

De bands rolde inderdaad van mijn elleboog af bij de tweede rep. Volgende keer toch die bands kruisen voordat ik ze aandoe.


Jij gaat gewoon even mijn deadlift max pushpressen. Right in the feels

Kon ik mijn deadlift max maar pushpress

Hey, jij moet ook eens beltless gaan trainen. Je ziet hopelijk wel in dat jij je core BETER aanspreekt zonder belt. Beltless trainen is dus EFFICIËNTER voor je core, anders waren de reps natuurlijk niet makkelijker met belt, hé.

Beltless is hard core
 
12-9

Vandaag echt een gare training. Gisteren iets te hard gegaan. Dat moet ik de komende weken niet gaan doen in mijn voorbereiding.

deadlift
5x60
3x100
3x140
3x180
2x220
1x240
1x255 beltless
Wilde voor 3x255 gaan maar mijn riem zat echt klote omdat ik veel had gegeten. Voelde nog veel mijn onderrug van gister dus niet doorgegaan.

squat
5x60
5x100
5x130
5x150
5x150
5x150

Toen nog veel gezeten en naar huis gegaan
 
Dacht even dat je over je nek zou gaan bij die deadlift :D
Wel chill dat jij en tymen nog even bleven zodat wij onze training af konden maken.
 
over je nek gaan?

had jij voor de training ook bijna een heel pak chocomel op wat toen al 8 maanden over de datum bleek te zijn

---------- Toegevoegd om 00:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:53 ----------

Netjes, ik denk dat Pleurklaat nog veel van jou kan leren.

:roflol:
 
over je nek gaan?

had jij voor de training ook bijna een heel pak chocomel op wat toen al 8 maanden over de datum bleek te zijn

Ik zeg altijd maar zo, beter een heel pak chocomel in je hand dan een leeg pak chocomel in je tas ... he tymboo
 
14-9

beetje chaos training vandaag. Plan was om voor 100 strict press te gaan maar er moest ook nog gebencht worden voor het NK Bankdrukken over 2 weken

paused bench
5x60
5x80
3x100
1x110
1x117,5
Fx122,5
1x122,5
Fx127,5
Was zwaar om spanning te houden onderin.

strict press
5x60
3x70
2x80
1x90
1x95 PR
Fx100
1x100 met sleeves PR
95 was echt een back bend grinder.

deadlift
3x100
3x140
3x180
1x220
Voelde niet geweldig, maar over gegaan op block pulls

block pull
3x140
3x180
3x220
3x240
2x260
2x270 PR

pulldown
8x60
8x65
8x70
8x70
8x70

nog een paar keer met de wrist roller gespeeld met 10 en 20kg


Ga wat minder overhead doen in de voorbereiding op het NK Raw. Houd push press er nog in op donderdag. Wanneer ik daar op vast loop haal ik die er ook uit om meer te focussen op bench. Zondag doe ik nog log tot 4-6 weken voor de wedstrijd, dan ga ik op zondag squat bench deadlift doen.
 
Jammer van toch wel een aantal fails deze training, wel lekker dat je 95 kilo weggedrukt kreeg wat gewoon een pr is.
 
Jammer van toch wel een aantal fails deze training, wel lekker dat je 95 kilo weggedrukt kreeg wat gewoon een pr is.

Nu nog 100KG zonder sleeves :trollface:
 
Jammer van toch wel een aantal fails deze training, wel lekker dat je 95 kilo weggedrukt kreeg wat gewoon een pr is.

Opzich wel. Jammer dat het een beetje een lelijke rep was.

Nu nog 100KG zonder sleeves :trollface:

Volgend jaar ofzo. Aardig wat gains gemaakt op de strict press maar het levert niks op op mijn bench. Komende maanden alleen wat volume op overhead draaien en heel misschien wat zware lifts maar ga meer focussen op de bench
 
Goeie strict press jonguh!
 
Je mobiliteit zuigt wel echt hard man haha
Wel sterk tho.
 
Back
Naar boven