XXL Nutrition

Bosshogg's Powerlifting Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je zuigt zelf hard
 
Nee hij bedoelt zn staande incline guillotine skullcrusher presses
 
Ah ik denk dat ik het snap


Heb mezelf net ingeschreven bij yoga zodat ik nog verder naar achteren kan leunen



Voor iedereen die denkt waar gaat dit over

Dit is mn strict press

http://instagram.com/p/s76tN9ofjk/
 
Dat is nog nix man, je moet Willem eens zien.
Die gaat onder par :p
 
Heb het niet over je backlean maar dat de bar een meter boven je schouders zweeft

niet boos
 
Heb het niet over je backlean maar dat de bar een meter boven je schouders zweeft niet boos

Mijn lats zijn zo hyoge dat het niet lager kan


Ik press altijd met de halter iets boven mijn schouders, dit keer was het wel iets hoger dan normaal. Voortaan ga ik de halter iets lager houden en onderin pauzeren bij strict press.
 
Mijn lats zijn zo hyoge dat het niet lager kan


Ik press altijd met de halter iets boven mijn schouders, dit keer was het wel iets hoger dan normaal. Voortaan ga ik de halter iets lager houden en onderin pauzeren bij strict press.

Strict press voer ik zelf altijd uit met de bar net boven mijn bovenkant borst, jouw bar was al boven je kin in beginpositie.

Wil verder niet mierennken hoor :o
 
Niet haten, gewoon liften
 
Is goeie strongman stylo
 
Strict press voer ik zelf altijd uit met de bar net boven mijn bovenkant borst, jouw bar was al boven je kin in beginpositie.

Wil verder niet mierennken hoor :o

onderste gedeelte is toch alleen maar stretch..
 
Heb jij een sterk ontwikkelde stretch dan?

nee maar ik bedoel dat onderste stukje voel ik nooit wat (volgens mij haal je in dat onderstukje gewoon erg veel uit spanning op je lats). Ik vind juist moeilijker als je op kin hoogte begint
 
15-9

paused cgbp
8x60
5x80
5x90
5x90
5x90
5x90
7x90

bor bovenin vasthouden
6x60
6x80
6x80
6x80
10x67,5

t&G bench
8x60
5x80
6x102,5
12x70
12x70
10x70
das not it mane

Toen nog een hoop pulldowns, bicep curls en tricep pushdowns gedaan
 
Ik verifieer dat er flink armen is gepompt!
 
Back
Naar boven