Fitness Seller

Ervaringen Test/Bold/Tren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind bold niet echt nuttig voor bulk, en gaat ook wat verloren onder test die hoger of even hoog staat. Duurt ook eindje voor het echt zen ding doet. Als je iets licht wil zou ik opteren voor masteron, heel clean en neemt de edge wat weg van de tren, of als je echt voor de gains wil gaan deca of extra test. Versta me niet verkeerd, ik ben gek op bold als vetpercentage en testo laag is, zeker in combo met tren, maar daarbuiten mss niet echt de moeite.

Zoveel mensen hebben last van geen honger op tren en juist die bold kan daar wat aan doen.
 
Echt ? Voor meeste mensen daalt acne wat naarmate estro ook daalt.

Ik kies op dit moment voor test/deca/tren, maar moet bekennen dat ik test/tren zou doen als ik hoger kon in men tren, maar boven 1g gaat het me echt niet af, terwijl ik me schitterend voel op tren tot aan die 1g. Test ga ik sowieso niet hoger dan 1g zolang ik geen deftige betaalbare HGH vind. Diminished returns en zo. Dus dan is deca de perfecte aanvulling als het op massa aankomt.


Ja echt :) Vond het erg irritant! Heb eerst test/tren/mast geprobeerd, redelijk wat acn en heel veel last van spierkrampen. Toen de Mast gedropt en de tren geupped. Ging als een speer. Erna de tren eruit gegooid en een tijdje mast erbij gedaan en kwam weer redelijk wat acn. Op test/tren heb ik af en toe een verdwaalde op mijn rug en verder nagenoeg nergens last van. Maar met Mast, ongeacht in welke combi, komt mijn hele borst vol te staan. Dus geen Mast meer voor mij.

Wellicht dat ik mijn plannen moet herzien dan en gewoon wat hoger in Test ga icm Tren om te bouwen. Dan hou ik de bold voor begin v/d lente wel even op de plank voor een high bold low test cycle.
 
Zoveel mensen hebben last van geen honger op tren en juist die bold kan daar wat aan doen.

Honger pak je best op een andere manier aan, bv door maaltijdfrequentie te verhogen of meer melk te drinken of zo.

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Ja echt :) Vond het erg irritant! Heb eerst test/tren/mast geprobeerd, redelijk wat acn en heel veel last van spierkrampen. Toen de Mast gedropt en de tren geupped. Ging als een speer. Erna de tren eruit gegooid en een tijdje mast erbij gedaan en kwam weer redelijk wat acn. Op test/tren heb ik af en toe een verdwaalde op mijn rug en verder nagenoeg nergens last van. Maar met Mast, ongeacht in welke combi, komt mijn hele borst vol te staan. Dus geen Mast meer voor mij.

Blijft eigenaardig dat er mensen zijn die zo op mast reageren (en niet op andere dingen), terwijl het een relatief zwak en heel puur androgeen is

Wellicht dat ik mijn plannen moet herzien dan en gewoon wat hoger in Test ga icm Tren om te bouwen. Dan hou ik de bold voor begin v/d lente wel even op de plank voor een high bold low test cycle.

Ja, als mast geen optie is, en je hebt geen last van tren op een manier waarvoor je denkt mast te gebruiken, dan is je test of tren verhogen sowieso een beter idee dan mast erbij nemen Beiden leveren een stuk meer resultaat op. Alternatief voor mast is het iets sterkere primo, maar dan moet je al goeie primo vinden, meer volume pinnen en vaak kun je voor de prijs van goeie primo bijna GH gaan doen :p

Bold/tren gaat je overigens wel bevallen als je onder de 10% zit :p
 
Maaltijdfrequentie en hoeveelheden aanpassen vielen in het niets vergeleken met het effect van bold. Dat zal wellicht een hoop kunnen schelen per persoon maar ik zou niet kunnen cutten op bold -- letterlijk de hele tijd honger.
 
Haha ik wordt hier eigenlijk ook weinig wijzer van :p
Zoveel meningen zoveel ervaringen :D

Mast/Primo zullen het in elk geval nooit worden voor mij. Mast om de eerder genoemde redenen en Primo omdat ik dan idd liever HGH koop voor dat geld.

Verdorie wat moeilijk weer :o
 
Maaltijdfrequentie en hoeveelheden aanpassen vielen in het niets vergeleken met het effect van bold. Dat zal wellicht een hoop kunnen schelen per persoon maar ik zou niet kunnen cutten op bold -- letterlijk de hele tijd honger.

Relatief weinig last van, en ik neem ook nog 75-150µg T3 bovenop 900-1200 bold, en enkel 20mg sibutramine om eetlust te remmen. Kan me idd wel voorstellen dat sommigen er wel, en anderen er geen honger van krijgen, maar niet zo drastisch als je beweert.

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Haha ik wordt hier eigenlijk ook weinig wijzer van :p
Zoveel meningen zoveel ervaringen :D

Mast/Primo zullen het in elk geval nooit worden voor mij. Mast om de eerder genoemde redenen en Primo omdat ik dan idd liever HGH koop voor dat geld.

Verdorie wat moeilijk weer :o

Ja, enige reden dat ik primo als optie houd is omdat het zo'n specifieke "standbeeldlook" geeft als je cut :p Zo beetje de look die je verwacht van een Arnold of een Zane in een zwartwit foto, de BBers die het echt als basis gebruikten. Vind het ook wat te duur om te bulken, zeker als je goeie wil aan deftige prijs en liefst 200mg/ml, dus al heel moeilijk te vinden. Schijnt dat 1-test cypionaat iets sterker en goedkoper is, maar vooralsnog moeilijk vindbaar bij UG labs. net als meeste designer AAS (Pheraplex bv nergens meer te vinden).

Nu, ik ben wel een relatieve low-responder, ik heb al redelijk hoge dosissen nodig om snel resultaat te zien, en alles van visuele effecten zijn bij mij onzichtbaar boven de 9-10%. Dus in die zin weet je wel dat als ik iets zeg, dat het meestal wel zo is, omdat ik verwacht dat meeste mensen beter reageren dan ik.
 
had je HGH nodig om boven die 100 kilo te geraken?

Nee ik woog 100kg toen ik mn eerste kuurtje nam. Maar wel met 18% ofzo. Maar de HGH heeft mn fysiek wel heel sterk veranderd. Imo maakt HGH wel echt het verschil.

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Relatief weinig last van, en ik neem ook nog 75-150µg T3 bovenop 900-1200 bold, en enkel 20mg sibutramine om eetlust te remmen. Kan me idd wel voorstellen dat sommigen er wel, en anderen er geen honger van krijgen, maar niet zo drastisch als je beweert. ---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ---------- Ja, enige reden dat ik primo als optie houd is omdat het zo'n specifieke "standbeeldlook" geeft als je cut :p Zo beetje de look die je verwacht van een Arnold of een Zane in een zwartwit foto, de BBers die het echt als basis gebruikten. Vind het ook wat te duur om te bulken, zeker als je goeie wil aan deftige prijs en liefst 200mg/ml, dus al heel moeilijk te vinden. Schijnt dat 1-test cypionaat iets sterker en goedkoper is, maar vooralsnog moeilijk vindbaar bij UG labs. net als meeste designer AAS (Pheraplex bv nergens meer te vinden). Nu, ik ben wel een relatieve low-responder, ik heb al redelijk hoge dosissen nodig om snel resultaat te zien, en alles van visuele effecten zijn bij mij onzichtbaar boven de 9-10%. Dus in die zin weet je wel dat als ik iets zeg, dat het meestal wel zo is, omdat ik verwacht dat meeste mensen beter reageren dan ik.


Dus je zet dan standaard minder test dan bold? Hoe zit dat dan precies? Er gaat anders wat verloren zei je?
 
Nee ik woog 100kg toen ik mn eerste kuurtje nam. Maar wel met 18% ofzo. Maar de HGH heeft mn fysiek wel heel sterk veranderd. Imo maakt HGH wel echt het verschil.


Ik denk niet dat ie bedoelt aan 18% :p Ik ga al een eind vlot door de 100 op 12-14% :p Maar GH was begin jaren '70 nog niet zo populair (vooral omdat het toen nog uit kadavers gewonnen werd met risico op Kreuzfeld Jacob) en toen liepen er ook profs rond die door de 100 gingen aan 6-7%, hangt wat van je grootte af. Arnold was 1m85 en 107 kg onstage. Dus ja, het kan, maar het zal a la limite zijn.

Dus je zet dan standaard minder test dan bold? Hoe zit dat dan precies? Er gaat anders wat verloren zei je?

Uiteraard, op een cut ga je toch automatisch je test wat lager zetten, of eens onder de 7-8% volledig elimineren ? Dat is wanneer boldenone zijn ding het best doet, als 8% of lager staat en het alle adertjes tegen je huid aan duwt.
 
Ik denk niet dat ie bedoelt aan 18% :p Ik ga al een eind vlot door de 100 op 12-14% :p Maar GH was begin jaren '70 nog niet zo populair (vooral omdat het toen nog uit kadavers gewonnen werd met risico op Kreuzfeld Jacob) en toen liepen er ook profs rond die door de 100 gingen aan 6-7%, hangt wat van je grootte af. Arnold was 1m85 en 107 kg onstage. Dus ja, het kan, maar het zal a la limite zijn. Uiteraard, op een cut ga je toch automatisch je test wat lager zetten, of eens onder de 7-8% volledig elimineren ? Dat is wanneer boldenone zijn ding het best doet, als 8% of lager staat en het alle adertjes tegen je huid aan duwt.

Ik heb het ook niet over de eerste keer HGH bro, bedoel mn eerste keer steroïden haha. Maar dan nog jaja 18% oh wat slecht dat ik toen ben begonnen ;). Was toen net herstelt van een zwaar auto ongeluk. Ieder zn keus toch.

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Ik vind bold niet echt nuttig voor bulk, en gaat ook wat verloren onder test die hoger of even hoog staat. Duurt ook eindje voor het echt zen ding doet. Als je iets licht wil zou ik opteren voor masteron, heel clean en neemt de edge wat weg van de tren, of als je echt voor de gains wil gaan deca of extra test. Versta me niet verkeerd, ik ben gek op bold als vetpercentage en testo laag is, zeker in combo met tren, maar daarbuiten mss niet echt de moeite.

Ik doelde op bovenstaande opmerking over de bold en test. Dat je bold altijd hoger moet doseren dan de test zoals je zegt. Kan je dit uitleggen waarom dat zo is of hoe dat zo werkt? Ik ben zelf erg fan van bold dus vandaar.
 
Test 750
Bold 600
Tren 400/600

Zeer goed bevallen, en zal voor iedereen anders zijn, maar 400 tren ging ok, 600 was niet echt goed voor
me omgeving.
 
Test 750
Bold 600
Tren 400/600

Zeer goed bevallen, en zal voor iedereen anders zijn, maar 400 tren ging ok, 600 was niet echt goed voor
me omgeving.

tren is inderdaad nogal persoonsafhankelijk, ik ga goed op 600 met max 700 tren heb begin dit jaar wel eens tot 800/850 gedaan maar toen was ik voor me omgeving absoluut geen leuk persoon meer, slapen werd ook steeds lastiger.
 
tren is inderdaad nogal persoonsafhankelijk, ik ga goed op 600 met max 700 tren heb begin dit jaar wel eens tot 800/850 gedaan maar toen was ik voor me omgeving absoluut geen leuk persoon meer, slapen werd ook steeds lastiger.

Slapen had ik wel wat op gevonden, pammetje ;)
Maar die nachtmerries :eek: :mad:
 
Was mijn beste kuur ooit:

Sustanon 1g
boldenone 800mg
tren ace 525mg
deca 400mg
 
Ben hier net nieuw maar ik mis overal de winny(inject)..
Waarom? Wat is hier de reden van?
Een stack die mij super bevallen is:
Test prop
Tren ace
Winstrol inject van desma
Of hebben we het nu over kuren als je al onder de 8 bezig ben en daarom de test zo laag is en de mast dus om de hoek
Komt kijken?
 
Ben hier net nieuw maar ik mis overal de winny(inject)..
Waarom? Wat is hier de reden van?
Een stack die mij super bevallen is:
Test prop
Tren ace
Winstrol inject van desma
Of hebben we het nu over kuren als je al onder de 8 bezig ben en daarom de test zo laag is en de mast dus om de hoek
Komt kijken?



Winny mijns inziens enkel de moeite de laatste 4 weken voor wedstrijd op shoot. Voor de rest is het redelijk onbruikbare brol. Geen visueel effect boven de 8%, nul kracht of massa winst, weg libido, en gewrichten doen zoveel pijn dat je lifts er onder leiden. Dat is dan los van het feit dat er producten zijn die het werk beter doen en niet toxisch zijn voor je lever. Mast doet niet alleen visueel hetzelfde werk, je kan het ook zo lang gebruiken als je wil, geeft zelf geen problemen, en neemt meestal de edge van je tren en/of je EQ wat weg.
 
leuke combi,was er ook mee bezig,iets in die trend maar ben nu al 4 dagen gestopt met de tren,was niet meer te houden,agressie ten top,smorgens opstaan met rood doorlopen ogen,me vriendin kwaad op me etc...
 
Haha.... Jij agressief, je vrouw boos. Ook fijne combi.
Maar ik begrijp dus masteron boven 8 winstrol eronder. Ik dacht andersom.
Wat ik (iedereen wel) heb is natuurlijk armen en schouders veel droger dan buik/ middel. Dus winstrol zie ik daar eigenlijk direct maar idd..... De pijn vraagt wel wat van je.
 
Winny mijns inziens enkel de moeite de laatste 4 weken voor wedstrijd op shoot. Voor de rest is het redelijk onbruikbare brol. Geen visueel effect boven de 8%, nul kracht of massa winst, weg libido, en gewrichten doen zoveel pijn dat je lifts er onder leiden. Dat is dan los van het feit dat er producten zijn die het werk beter doen en niet toxisch zijn voor je lever. Mast doet niet alleen visueel hetzelfde werk, je kan het ook zo lang gebruiken als je wil, geeft zelf geen problemen, en neemt meestal de edge van je tren en/of je EQ wat weg.

Wat bedoel je precies met de edge. Ik zie dit vaker voorbij komen maar snap niet precies wat er mee word bedoeld
 
Wat bedoel je precies met de edge. Ik zie dit vaker voorbij komen maar snap niet precies wat er mee word bedoeld

Agressie, lage tolerantie voor stress, en insomnia op tren, en de ongemakkelijkheid die sommigen voelen op EQ lijkt wat te milderen met wat masteron in de mix.
 
Agressie, lage tolerantie voor stress, en insomnia op tren, en de ongemakkelijkheid die sommigen voelen op EQ lijkt wat te milderen met wat masteron in de mix.

ah zo, dankje voor uitleg
 
Back
Naar boven