MuscleMeat

Ervaringen Test/Bold/Tren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Agressie, lage tolerantie voor stress, en insomnia op tren, en de ongemakkelijkheid die sommigen voelen op EQ lijkt wat te milderen met wat masteron in de mix.

ongemakkelijkheden op bold ? ZOals wat dan?
 
De enige ongemakkelijkheid die ik op bold heb ervaren was de hoge bloeddruk ( koppijn )

Wilde me volgende blast gaan doen met test tren deca maar als ik het zo lees is het misschien slim er toch masteron bij te zetten.

Slapeloosheid van de tren los ik trouwens gewoon op door 's avonds een jointje te roken ( zomaar een beetje ) dan slaap ik meestal toch wel een uur of 4/5 aan 1 stuk
 
nu we t ook over dat dromen hebben.. mn eerste keer tren was ace 75mg eod. tweede keer was 400 enantaat per week, derde keer was weer ace 75mg eod. altijd gs gehad.
alleen de eerste keer had ik dromen. de andere keren alleen zweten. ik was wel tussen 15 en 20kg zwaarder al.
is dat een kwaliteits bepaling? flink gare dromen = goeie tren?
 
ongemakkelijkheden op bold ? ZOals wat dan?

Nerveus gevoel, lichte paranoia. Ook nooit gehad hoor, voel me schitterend op EQ, zelfs zonder test (juist wat minder libido als test er volledig uit is), maar komt best wel veel voor eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

De enige ongemakkelijkheid die ik op bold heb ervaren was de hoge bloeddruk ( koppijn )

Wilde me volgende blast gaan doen met test tren deca maar als ik het zo lees is het misschien slim er toch masteron bij te zetten.

Slapeloosheid van de tren los ik trouwens gewoon op door 's avonds een jointje te roken ( zomaar een beetje ) dan slaap ik meestal toch wel een uur of 4/5 aan 1 stuk

Is allemaal te zien hoe goed je die dingen aankan. Test/tren/deca is perfect voor massa als je het aankan, en kunt je dosissen nog aanpassen naarmate je tolerantie voor het een of het ander. Test bv heeft weinig nut boven 1g als je geen GH zet. Bij tren voel ik me super tot op 1g, maar kut daarboven, wat wil zeggen dat ik dan bovenop die 2g naarmate nodig Deca kan toevoegen.

Maar als je echt tren wil gaan gebruiken en je loopt ook lastig bij relatief lagere dosissen (400-800mg) dan is mast mss wel de oplossing, zeker als je wat het extra water van deca wil mijden.

Dus test/tren/deca voor massa is echt een nobrainer, maar zijn net de drie moeilijkst te controleren preparaten ook. Als je niet meer groeit op 1g van elk, dan is de volgende stap echt GH gaan gebruiken, daar mag je vanop aan.
 
De enige ongemakkelijkheid die ik op bold heb ervaren was de hoge bloeddruk ( koppijn ) Wilde me volgende blast gaan doen met test tren deca maar als ik het zo lees is het misschien slim er toch masteron bij te zetten. Slapeloosheid van de tren los ik trouwens gewoon op door 's avonds een jointje te roken ( zomaar een beetje ) dan slaap ik meestal toch wel een uur of 4/5 aan 1 stuk


ik ook ,loop al een week met bloeddruk van 15 op 8 en koppijn. Wat had jij er tegen gedaan?
 
ik ook ,loop al een week met bloeddruk van 15 op 8 en koppijn. Wat had jij er tegen gedaan?

ik begon pas serieus last te krijgen eind van me blast, daarom besloten geen bold meer te gebruiken en vervangen door masteron
 
damn wat een zieke doseringen komen hier voorbij!

Is het niet gevaarlijk om tren + deca te combineren big cat?
 
damn wat een zieke doseringen komen hier voorbij!

Is het niet gevaarlijk om tren + deca te combineren big cat?

Omdat ze allebei bloedverdikkers zijn ?

Bloeddruk in het oog houden, kinderaspi's erbij.. Zou geen probleem mogen wezen dan.
 
Omdat ze allebei bloedverdikkers zijn ?

Bloeddruk in het oog houden, kinderaspi's erbij.. Zou geen probleem mogen wezen dan.

ziet dit vaker voorbij komen, kinderapsintjes zijn beter dan normale of zit er geen verschil in?
 
en dan echt asperine of is paracetamol ook goed?
 
Is paracetamol niet asprine in de volksmond? Correct if wrong plz
Nope! De werkzame stof in Asperine is acetylsalicylzuur en in Paracetamol Paracetamol :cool:
 
ziet dit vaker voorbij komen, kinderapsintjes zijn beter dan normale of zit er geen verschil in?

Het punt is dat je voor bloedverdunnend effect maar hele lage dosis nodig hebt, zo'n 50mg per dag. Omdat bloedplaatjes geen kern hebben, werkt de aspirine trouwens als een suicide inhibitor voor het COX-1 in die bloedplaatjes, en het duurt wel een dag of 3 om nieuwe bloedplaatjes aan te maken, waardoor je gerust aspirine 100 mg eod kan nemen. Dat doe ik overigens het ganse jaar door. Alle NSAIDS, aspirine inbegrepen remmen wel de spiergroei, dus best smorgens nemen als je savonds traint, en vice versa.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

damn wat een zieke doseringen komen hier voorbij!

Is het niet gevaarlijk om tren + deca te combineren big cat?

Uiteraard moet je alles eerst opbouwen en monitoren en niet direct hoge dosissen gaan gebruiken. Zijn trouwens veel mensen die mijn resultaten halen met minder, maar ik ben nu eenmaal een low-responder op alles wat medicatie betreft. Mijn gestel kan er gelukkig beter tegen ook, ik heb heel zelden iets van sides en nooit iets serieus.

Uiteraard als je begint met 500 test en 800 tren en je BP is dan al sky-high, dan ga je best niet nog eens verdubbelen in zware middelen, of het zou voor kortere perioden zijn.

Dat terzijde is er weinig reden waarom deca en tren niet samen kunnen. Je gaat uiteraard wat van de visuele aspecten van tren opgeven naast evenveel test en deca, omdat, zeker deca, je serieus kan uitvlakken, maar het zijn alle drie goede massabuilders, waardoor je makkelijk met de dosis van de een ten opzichte van de andere kunt spelen om te vinden wat je best ligt, ook met het oog op bloeddruk, maar bv ook dingen als acne, slaapproblemen enz.

Neem aub nooit aan omdat ik een hoge dosis verkies dat dat wil zeggen dat iemand anders dat ook moet doen als die zen doelen nog bereikt met minder, of niet gehaast is om ergens te geraken :p Zijn wel producten als Bold en primo waar ik vind dat als je niet genoeg neemt je evengoed niks kan nemen, maar dat gaat niet op voor de echte massbuilders.
 
Soo much info :engel:

Dank zover allen voor de bijdragen! Ze hebben zeker bijgedragen aan mijn uiteindelijke keuze;

Ik ben gisteren gestart met de blast en ga e3d zetten;

250 Test-E
200 Tren-E
400 Bold

Wat neerkomt elke week op respectievelijk;

583 Test-E
466 Tren-E
933 Bold

Naarmate de kuur zal vorderen zal ik nog zien of verhogen van Test en/of Tren nog nodig is. Doel is om richting de 105/110 te gaan op max 12 zodat ik eind voorjaar/begin zomer wellicht boven de 100 kan blijven op een deftig VP.
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
15 kg gainen??:| lijkt me leuk:D
 
15 kg gainen??:| lijkt me leuk:D

Haha vergeet niet dat ik van 100 afkom he. De "verloren massa" evenals wat water erbij :o zullen vrij rap weer terugkomen. Wat ik uiteindelijk aan VVM gain zal eerder ergens tussen de 5-8KG zijn mits ik alles volgens het boekje doe en ik respond zoals ik dat gewend ben.
 
Soo much info :engel: Dank zover allen voor de bijdragen! Ze hebben zeker bijgedragen aan mijn uiteindelijke keuze; Ik ben gisteren gestart met de blast en ga e3d zetten; 250 Test-E 200 Tren-E 400 Bold Wat neerkomt elke week op respectievelijk; 583 Test-E 466 Tren-E 933 Bold Naarmate de kuur zal vorderen zal ik nog zien of verhogen van Test en/of Tren nog nodig is. Doel is om richting de 105/110 te gaan op max 12 zodat ik eind voorjaar/begin zomer wellicht boven de 100 kan blijven op een deftig VP.

pussy kuur man :o

:jk:
 
Nerveus gevoel, lichte paranoia. Ook nooit gehad hoor, voel me schitterend op EQ, zelfs zonder test (juist wat minder libido als test er volledig uit is), maar komt best wel veel voor eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------


Ook veel raporteringen van paniek aanvallen. Valt me op dat jij je top voelt op bold en tren. Dacht te menen dat jij adhd/add hebt? Ik heb dat ook en deze middelen lijken voor mezelf als een anti depressievum te werken. Echter niet in te hoge doseringen.
 
Ook veel raporteringen van paniek aanvallen. Valt me op dat jij je top voelt op bold en tren. Dacht te menen dat jij adhd/add hebt? Ik heb dat ook en deze middelen lijken voor mezelf als een anti depressievum te werken. Echter niet in te hoge doseringen.
sinds ik ben overgestapt van GS naar EP heb ik veel last van bijwerkingen , laatse 2 weken hoge bloeddruk en ook paniekaanvallen idd.Heb zelfs al dosis tren moeten verlagen ,bijwerkingen waren echt te hevig,en dan bedoel ik echt hevig.
 
Back
Naar boven