XXL Nutrition

Welke pre-workout? Alternatief voor unstoppable (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan body en fit hier meer uitleg over geven ? Anders bestel ik er gelijk 10
 
Game Day bevat ook dat zelfde goedje als in Unstoppable zat....
 
Idd, want op b&f staat er niet bij wat de proprietary blend bevat. Mss een versie zonder amp & yohimbe?
Kan body en fit hier meer uitleg over geven ? Anders bestel ik er gelijk 10
Ik pak er zo een potje bij (ben nog onderweg naar mijn werk) en laat ik het jullie weten :) Het is in iedergeval zonder Yohimbe. Yohimbe mag niet verkocht worden in Nederland.
Is die nog te krijgen..:rolleyes:
Game Day is weer leverbaar :)

Ralf
 
Ik pak er zo een potje bij (ben nog onderweg naar mijn werk) en laat ik het jullie weten :) Het is in iedergeval zonder Yohimbe. Yohimbe mag niet verkocht worden in Nederland.

Game Day is weer leverbaar :)

Ralf
Top! Wel een relatief prijzig PWO. Denk dat ik C4 maar eens ga proberen.
 
Idd, want op b&f staat er niet bij wat de proprietary blend bevat. Mss een versie zonder amp & yohimbe?
Kan body en fit hier meer uitleg over geven ? Anders bestel ik er gelijk 10
Ik heb zojuist alle informatie van de Redline White Heat, zoals gevraagd, online gezet! Ik heb ze ook direct hieronder geplaats voor de liefhebbers.

Supplement facts
Serving size: 1 scoop (4.0g)
Servings per container: 40
Calories 10
Total carbohydrate 2 g

Proprietary blend 2,450 mg
Hydroxypropyl Distarch Phosphate (Food Starch-Modified)
Caffeine Anhydrous 400mg
Isopropyloctopamine
Highly Branched Cyclic Dextrine
4-Amino-2-Methylpentane Citrate (AMP Citrate)
Citicoline Sodium (CDP-Choline Sodium)
Evodia (Evodiae Fructus) (fruit) [std. to evodiamine]
Theacrine
 
OK bedankt voor de moeite!
 
Ik heb zojuist alle informatie van de Redline White Heat, zoals gevraagd, online gezet! Ik heb ze ook direct hieronder geplaats voor de liefhebbers. Supplement facts Serving size: 1 scoop (4.0g) Servings per container: 40 Calories 10 Total carbohydrate 2 g Proprietary blend 2,450 mg Hydroxypropyl Distarch Phosphate (Food Starch-Modified) Caffeine Anhydrous 400mg Isopropyloctopamine Highly Branched Cyclic Dextrine 4-Amino-2-Methylpentane Citrate (AMP Citrate) Citicoline Sodium (CDP-Choline Sodium) Evodia (Evodiae Fructus) (fruit) [std. to evodiamine] Theacrine

Damn dit is zware spul!!
 
Sebiet eens trainen met 3/4 scoop unstoppable & 120 mg geranamine (ja heb nog liggen & nee ik verkoop niet).
 
:bierbang:WEeeeeeekend ff 2 scoops unstoppable voor legday vanaaf
kan dat rotspul doordeweeks niet gebruiken ivm slecht slapen.
 
:bierbang:WEeeeeeekend ff 2 scoops unstoppable voor legday vanaaf
kan dat rotspul doordeweeks niet gebruiken ivm slecht slapen.

Ik heb frequent problemen met in slaap geraken, maar gek genoeg merk ik weinig hinder van Unstoppable.
 
is persoonlijk denk ik dan
ik had het ook met noxipro dat ik absoluut niet kon slapen en met noxi deed mijn johnson het ook niet maar met unstoppable weer wel vage shit.
 
Sebiet eens trainen met 3/4 scoop unstoppable & 120 mg geranamine (ja heb nog liggen & nee ik verkoop niet).

Ooh yeah, good old Noxi feeling.
Al mocht het wat minder zijn ook haha.
Sweating like a mofo.
 
Back
Naar boven