AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Extra dagje vrij ... heerlijk om zo je maandag door te brengen =)
     
    Dbb dokters, veel last van voorkant van mijn schouder. Ben al naar fysio geweest en denkt 'overbelast' en tijdje rust geven. Dus ik week niet gesport en daarna twee weken (op aanraden van de fysio) halve rom doen bij borst/rug. Dus bankdrukken niet te diep zakken, close grip cable rows niet te diep trekken maar nog steeds last.
    Vaak ook dag na trainen van borst of rug en op het werk is vegen/schrobben ook pijnlijk.

    Als ik mn elleboog langs mijn lichaam naar achter doe en op de voorkant van mijn schouder druk doet het ook zeer. Heb ook al geprobeerd om voor de training rotator cuff oefeningen te doen maar zonder succes. Kreeg vaak tijdens die oefeningen last waardoor training kut ging

    Zijn je voorzijde en achterzijde wel in verhouding ?


    Doe je al wat shoulder rehab ? Shoulder dislocations, facepulls, pull aparts. Bedoel niet rotator cuffs.
     
    Vandaag Nederlands kampioen bankbonksen geworden
    met hoeveel kilogrammen heb je gebonkst
    huub zal vast boos zijn geweest met een tweede plek. dummels dummels en nog eens dummels.
     
    met hoeveel kilogrammen heb je gebonkst
    huub zal vast boos zijn geweest met een tweede plek. dummels dummels en nog eens dummels.

    Nee man, huub hetterschijt aan.

    huub als je dit leest sla me alsjeblieft niet dood ik maakte maar een grapje
     
    met hoeveel kilogrammen heb je gebonkst
    huub zal vast boos zijn geweest met een tweede plek. dummels dummels en nog eens dummels.

    twee keer honderd

    en huub leest alles
     
    Zijn bb'ers altijd zo klein?

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    haha jezus die shaw :roflol:
     
    In before alle dikke powerlifters die zich gaan verheerlijken :D
     
    Zijn niet eens powerlifters dombo. Ze hebben alleen wel 3 x zoveel spiermassa dan jij

    Powerlifters, strongmen.. één pot nat

    Verder wel gewoon respect voor, kleine Olympians gedwarft zien worden is altijd mooi!
     
    Powerlifters, strongmen.. één pot nat

    Verder wel gewoon respect voor, kleine Olympians gedwarft zien worden is altijd mooi!

    Een strongman moet ook snel en explosief zijn
     
    Een strongman moet ook snel en explosief zijn

    True! Één van mn beste maatjes is strongman en heb ook al zijn wedstrijden gezien dus absoluut geen haat.
    Hij traint ook onder Jarno
     
    maar wie was huub
     
    150euro gevonden in een enveloppe die ik weg wilde gooien :)
     
    Back
    Naar boven