AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Chinese man achieves world planking record
    The longest time in an abdominal ‪#‎plank‬ position is now 4 hours 26 minutes. It was achieved by Mao Weidong in ‪#‎Beijing‬, on September 26, 2014.
    American athlete George Hood set the previous record in 2013, when he planked his way to the ‪#‎Guinness‬ World Record book with 3 hours 7 minutes and 15 seconds.
    Mao is a police officer from the Beijing ‪#‎SWAT‬ team, which was set up in 2005 to combat violent crimes and terrorism. A senior officer said Mao’s daily training contributed to his achievement.

    do you even plank?
     
    Chinese man achieves world planking record
    The longest time in an abdominal ‪#‎plank‬ position is now 4 hours 26 minutes. It was achieved by Mao Weidong in ‪#‎Beijing‬, on September 26, 2014.
    American athlete George Hood set the previous record in 2013, when he planked his way to the ‪#‎Guinness‬ World Record book with 3 hours 7 minutes and 15 seconds.
    Mao is a police officer from the Beijing ‪#‎SWAT‬ team, which was set up in 2005 to combat violent crimes and terrorism. A senior officer said Mao’s daily training contributed to his achievement.

    do you even plank?

    Ik verbreek dat record elke nacht als ik slaap.. tot wel 10 uur lang.
     
    net een training van vrede en vooruitgang. Hnnnnng

    voeltgoedman.jpeg
     
    Zijn je voorzijde en achterzijde wel in verhouding ?

    Doe je al wat shoulder rehab ? Shoulder dislocations, facepulls, pull aparts. Bedoel niet rotator cuffs.
    Facepulls sinds twee maanden mee bezig, shoulder dislocations zal ik eens naar google, thanks
     
    Aangenomen op de job waarvoor ik solliciteerde.

    Such roid gear, much money
     
    Toevallig maken ze daar ook titanium prothesen, een epic leg ontwerpen voor u? Wel geen vriendeprijske eh
    Doe er maar eentje waarmee ik wel fatsoenlijk kan squatten. Geef je 200 euro als je er een paar vialtjes tren in verstopt.
     
    Doe er maar eentje waarmee ik wel fatsoenlijk kan squatten. Geef je 200 euro als je er een paar vialtjes tren in verstopt.

    Als jij me titanium geeft.
    Dus zoekt een oude bomma op een karretje en geef haar de tik van haar leven.

    Vials komen in orde. Fix er dan voor mij ook wat, nu ik grote patron boss ga worden
     
    net met fysiologie een stukje over roid gebruik in nl. kwam er een stukje film voorbij met dbb :roflol:
     
    :roflol:


    waz zeiden ze over DBB?

    zeiden niks over dbb zelf. ze hadden het over sites op internet waar je roids kon bestellen en dat alle info te vinden is op het internet en dan met zo'n fragmentje waar ze vluchtig over reacties keken en je zag volgens mij ook een paar usernames lol. zal straks eens kijken of ik het filmpje kan vinden
     
    Het 'Post-Workout feeling' en mijn vriendin zien.
     
    zeiden niks over dbb zelf. ze hadden het over sites op internet waar je roids kon bestellen en dat alle info te vinden is op het internet en dan met zo'n fragmentje waar ze vluchtig over reacties keken en je zag volgens mij ook een paar usernames lol. zal straks eens kijken of ik het filmpje kan vinden

    Ja dat filmpje heb ik weleens gezien :P
     
    eindelijk in 4 weken tijd weer een goede chest workout gehad. Kracht komt eindelijk weer een beetje terug na me cut :D
     
    Back
    Naar boven