Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Onderhoudsmonteur is toch mbo niveau 2 (het aller allerlaagst):scratch:

Het grappige is wel dat je tegenwoordig als onderhoudsmonteur meer verdient én meer werkt hebt dan de gemiddelde HBO geschoolde.
 
Onderhoudsmonteur is toch mbo niveau 2 (het aller allerlaagst):scratch:

Het grappige is wel dat je tegenwoordig als onderhoudsmonteur meer verdient én meer werkt hebt dan de gemiddelde HBO geschoolde.

mbo niveau 1 is het aller allerlaagst :o
 
Onderhoudsmonteur is toch mbo niveau 2 (het aller allerlaagst):scratch:

Het grappige is wel dat je tegenwoordig als onderhoudsmonteur meer verdient én meer werkt hebt dan de gemiddelde HBO geschoolde.

sssshhhh hoody we zijn nog steeds druk bezig zo veel mogelijk studenten de (technische) universiteiten in te proppen door ze wijs te maken dat je dood gaat op straat van de honger zonder op z'n minst een master of science.
 
Onderhoudsmonteur is toch mbo niveau 2 (het aller allerlaagst):scratch:

Het grappige is wel dat je tegenwoordig als onderhoudsmonteur meer verdient én meer werkt hebt dan de gemiddelde HBO geschoolde.

u srs? :roflol:
 
mbo niveau 1 is het aller allerlaagst :o

ik dacht dat mbo niv1 een mythe was

beetje zoals loch ness monster

aka zo dom kan je toch niet zijn?
 
Onderhoudsmonteur is toch mbo niveau 2 (het aller allerlaagst):scratch:

Het grappige is wel dat je tegenwoordig als onderhoudsmonteur meer verdient én meer werkt hebt dan de gemiddelde HBO geschoolde.

Wat maakt dit nou weer uit?
Hij werkt tenminste, kan je van al die uitkeringstrekkers niet zeggen.
 
Ik dacht VMBO Kader, dat deed jij toch :trollface:

Ik deed ooit vmbo kader ja (basis is het laagste bij reguliere vmbo, overigens..) daarna gemengd theoretisch en daarna theoretisch.

ik dacht dat mbo niv1 een mythe was

beetje zoals loch ness monster

aka zo dom kan je toch niet zijn?

Nja het is vooral voor mensen die geen vmbo hebben afgemaakt, wegens omstandigheden ofzo, maar wel graag toch een mbo opleiding willen doen. Je kunt bij mbo niveau 1 namelijk gewoon zonder vooropleiding starten. Dit duurt 1 jaar.
 
Hey, wat is er mis met uitkeringstrekkers?! :(
 
Wat maakt dit nou weer uit?
Hij werkt tenminste, kan je van al die uitkeringstrekkers niet zeggen.

Ik zeg toch nergens dat dat erg is, we komen een hoop technici tekort binnen NL, zeker als je bekijkt dat er een heup met pensioen gaan komende tijd.

Hoe meer hoe beter.
 
Ik werk wel hoor ;)
 
MBO niveau 1 (of dadelijk de ENTREE-opleidingen) leiden op tot een startkwalificatie en mogen zonder vooropleidingseisen bezocht worden. Niets meer en niets minder. Het biedt toegang tot vervolgonderwijs.

btw: ik heb meer respect voor iemand die op niveau 1 start en daarna nog hogere niveau's doorloopt dan voor een universitair geschoold joch dat neerkijkt op niveau 1 opleidingen.
 
btw: ik heb meer respect voor iemand die op niveau 1 start en daarna nog hogere niveau's doorloopt dan voor een universitair geschoold joch dat neerkijkt op niveau 1 opleidingen.

heb dat nooit echt gesnapt

het enige wat echt telt is toch hoeveel je lift?
 
MBO niveau 1 (of dadelijk de ENTREE-opleidingen) leiden op tot een startkwalificatie en mogen zonder vooropleidingseisen bezocht worden. Niets meer en niets minder.

btw: ik heb meer respect voor iemand die op niveau 1 start en daarna nog hogere niveau's doorloopt dan voor een universitair geschoold joch dat neerkijkt op niveau 1 opleidingen.
Want neerkijken op niveau 1 opleidingen is slecht ofzo? Ik kijk ook neer op een boel pruts hbo opleidingen, en zelfs op veel aspecten van de BSc die ik heb afgerond. Veel opleidingen zijn nu eenmaal kut. De hbo analoog van mijn BSc is ook tien keer niks (die van de HvA iig).

Houd ik nu nog wel een klein beetje respect over, of kan ik dat wel vergeten :(?
 
Back
Naar boven