XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zou maar wat onderzoek doen dan, zeker als zelfstandige kan je een dikke boterham verdienen.

    Als je zelfstandige bent werk je (denk ik) meer dan 32 uur in de week.
    En dan weer de vraag, vanaf welk bedrag is een boterham dik :p

    Laten we maar stoppen dit topic te vervuilen.
    Hoody je krijgt geen knuffel van me ben minderjarig man :p
     
    Als je zelfstandige bent werk je (denk ik) meer dan 32 uur in de week.
    En dan weer de vraag, vanaf welk bedrag is een boterham dik :p

    Laten we maar stoppen dit topic te vervuilen.
    Hoody je krijgt geen knuffel van me ben minderjarig man :p

    Je hebt zelfstandigen die werken 60 uur per week.
    Je hebt zelfstandigen die werken 38 uur per week.
    Je hebt zelfstandigen die werken een dagje of 2 dagen per week.
    Je hebt zelfstandigen, die laten anderen voor hen werken.

    Je hebt zooooooooveel zelfstandigen..

    Hoody maakt het niet uit dat je minderjarig bent, hij knuffelt alles en iedereen :D

    OT: Net manueel therapeut geweest, zoooooooooooo heerlijk..alles weer los :D Wel beetje op mn donder gehad, ben beetje laat :o half jaar ofzo.. Maar gaan we nu beter doen :) Ik dan.

    Volgende week weer, vanavond rusten, mag niks doen :D
     
    je kan ook de loterij winnen.

    Was even vergeten dat ik een voorbeeld moest geven, sorry Meaantje.

    Begin een 1mans klus/onderhoud bedrijfje en je bent eigenlijk voor een groot deel binnen.

    Uiteraard heb je dan wel de juiste kennis/ervaring nodig.
     
    Was even vergeten dat ik een voorbeeld moest geven, sorry Meaantje.

    Begin een 1mans klus/onderhoud bedrijfje en je bent eigenlijk voor een groot deel binnen.

    Uiteraard heb je dan wel de juiste kennis/ervaring nodig.

    begin een raketwetenschap bedrijf en je bent voor een groot deel binnen



    je hebt alleen de juiste kennis / ervaring nodig
     
    zelfstandige mbo technicus

    hoe moet ik dat voor me zien

    ---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

    Was even vergeten dat ik een voorbeeld moest geven, sorry Meaantje. Begin een 1mans klus/onderhoud bedrijfje en je bent eigenlijk voor een groot deel binnen. Uiteraard heb je dan wel de juiste kennis/ervaring nodig.

    :roflol: grapjurk
     
    begin een raketwetenschap bedrijf en je bent voor een groot deel binnen



    je hebt alleen de juiste kennis / ervaring nodig

    Klusbedrijfje op MBO niveau vergelijken met rocketscience vind ik wel heel denigrerend tegenover de wetenschap.

    ---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

    Hoody je krijgt geen knuffel van me ben minderjarig man :p

    Helaas, ik ben de laatste dagen helemaal uitgeknuffeld.
     
    OT: Net manueel therapeut geweest, zoooooooooooo heerlijk..alles weer los :D Wel beetje op mn donder gehad, ben beetje laat :o half jaar ofzo.. Maar gaan we nu beter doen :) Ik dan.

    Volgende week weer, vanavond rusten, mag niks doen :D

    Ja nice is dat. Moet ook weer eens gaan om wat wervels recht te laten tikken :p
     
    Klusbedrijfje op MBO niveau vergelijken met rocketscience vind ik wel heel denigrerend tegenover de wetenschap.

    ---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------



    Helaas, ik ben de laatste dagen helemaal uitgeknuffeld.

    het gaat me er om dat bijna alles succesvol is als je de goede kennis / ervaring hebt
     
    Pup geslaagd voor examen
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    het gaat me er om dat bijna alles succesvol is als je de goede kennis / ervaring hebt

    Als ik de huidige crisis nu bekijk, valt het mij op dat ''vraag'' net zo belangrijk is.

    Er is nu eenmaal veel vraag naar MBO technici, zeker als je rekening houd met het feit dat er een heup met pensioen gaan komende jaren. Er wordt dus een nog groter tekort verwacht.
     
    Klusbedrijfje op MBO niveau vergelijken met rocketscience vind ik wel heel denigrerend tegenover de wetenschap.

    ---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------



    Helaas, ik ben de laatste dagen helemaal uitgeknuffeld.

    een klusbedrijfje is geen wetenschap dus vind het vreemd dat je het denigrerend vind.

    verder met loon moet je ook gewoon veel geluk hebben.
     
    Als ik de huidige crisis nu bekijk, valt het mij op dat ''vraag'' net zo belangrijk is.

    Er is nu eenmaal veel vraag naar MBO technici, zeker als je rekening houd met het feit dat er een heup met pensioen gaan komende jaren. Er wordt dus een nog groter tekort verwacht.

    Nee, ik was er voor mijn nek! :o

    Verder wat je zegt klopt, hoorde dat toevallig vandaag ook dat er veel mensen die het wat 'oudere' vak doen, die de meeste nu niet willen doen (verpleging, technici, bouwvakkers ed) met pensioen gaan komende jaren vanwege de babyboom (ofzeuw).
     
    Nee, ik was er voor mijn nek! :o

    Verder wat je zegt klopt, hoorde dat toevallig vandaag ook dat er veel mensen die het wat 'oudere' vak doen, die de meeste nu niet willen doen (verpleging, technici, bouwvakkers ed) met pensioen gaan komende jaren vanwege de babyboom (ofzeuw).

    Een hele mooie tijd dus om je nek uit te steken in de MBO techniek :o
     
    Een hele mooie tijd dus om je nek uit te steken in de MBO techniek :o

    Dat is een goed plan! Al zat ik meer te denken aan verpleging, heupelijk vind ik dat wel leuker dan techniek, techniek zal me uiteindelijk wel nekken denk ik..
     
    Dat is een goed plan! Al zat ik meer te denken aan verpleging, heupelijk vind ik dat wel leuker dan techniek, techniek zal me uiteindelijk wel nekken denk ik..

    lijkt me wel dat er genoeg werkgelegenheid komt in verpleging met de opkomende vergrijzing ?
     
    Dat is een goed plan! Al zat ik meer te denken aan verpleging, heupelijk vind ik dat wel leuker dan techniek, techniek zal me uiteindelijk wel nekken denk ik..

    Jij zal het nog leuk hebben met al die kunstheupen in de verpleging!

    Wellicht kan je er bij mij ook eentje inpoppen als het mijn tijd is :trollface:
     
    wel een breed begrip mbo technici, wat valt daar onder volgens jou? Vandaag nog gehoord op het nieuws dat ICT'ers een mindere toekomstperspectief tegemoet zullen komen.. En die vallen ok onder technici..
     
    Als je eenmaal je mail heb geopend, ben je al een ICT'er...
     
    Back
    Naar boven