AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • lijkt me wel dat er genoeg werkgelegenheid komt in verpleging met de opkomende vergrijzing ?

    Dat zei ik toch ook :o

    Jij zal het nog leuk hebben met al die kunstheupen in de verpleging!

    Wellicht kan je er bij mij ook eentje inpoppen als het mijn tijd is :trollface:

    :roflol: :roflol: I saw what you did there

    ja inspiratie is op..
     
    Als je eenmaal je mail heb geopend, ben je al een ICT'er...
    Als je voor een farmaceutisch bedrijf werkt ben je een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.
     
    lijkt me wel dat er genoeg werkgelegenheid komt in verpleging met de opkomende vergrijzing ?

    Met de hervormingen in de zorg lijkt het mij sterk. Die zorgen er nu al voor dat veel verpleeghuizen dicht gaan.
     
    Met de hervormingen in de zorg lijkt het mij sterk. Die zorgen er nu al voor dat veel verpleeghuizen dicht gaan.

    gewoon zorgen dat je in ziekenhuis kan werken ?

    ---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

    hiephoi goeie trainning maakt daffy's dag goed elke trenning pr's. leef de natty lefen
     
    Bijna op de helft van 20x180 voor Hoody
     
    Met de hervormingen in de zorg lijkt het mij sterk. Die zorgen er nu al voor dat veel verpleeghuizen dicht gaan.

    Verpleging aan huis. Particulier. De toekomstige ouderen hebben geld in de knip. Ik doe zelf ook een studie in de ouderen zorg (gerontologie) en mensen willen straks helemaal niet meer in verpleeghuizen wonen, tenminste niet zoals in de vorm zoals ze nu bestaan.
     
    veel van die gasten verdienen veel omdat ze savonds en in het weekend ook superveel bijbeunen. en een procesoperator is wat anders dan een fucking onderhoudsmonteur. hoody heeft vast ergens gehoord dat bepaalde technici goed verdienen en denkt vervolgens dat iedereen die niet achter een bureau zit dik binnenloopt

    droom verder

    MBO techniek ook echt :roflol: alsof er uberhaupt een opleiding zo heet

    theoriekennis +100
    praktijkkennis 0

    Leg de lonen is in vergelijking met wat jij verdiend, en dan wat je rieel verdiend/gaat verdienen.. niet al die bedragen die jullie op het internet vinden want dan verdien je ook 3000 netto als voedingsconsulent. Zou je toch aannemen dat al deze hoog opgeleide mensen zouden weten dat de gemiddelde lonen niet zo veel meer voorstellen. aangezien aanbod heul veul groter is dan de vraag erna, en laat dat in de techniek en eigenlijk vooral werktuigbouw nou precies andersom zijn.
     
    that feel when je eigenlijk niet echt een keus hebt behalve verder studeren maar daar heeeleeeemaal de schurft in hebt
     
    Nee, ik was er voor mijn nek! :o

    Verder wat je zegt klopt, hoorde dat toevallig vandaag ook dat er veel mensen die het wat 'oudere' vak doen, die de meeste nu niet willen doen (verpleging, technici, bouwvakkers ed) met pensioen gaan komende jaren vanwege de babyboom (ofzeuw).

    Ze gaan denk met pensioen omdat ze 65+ zijn
     
    net een iphone 5s 32gb gold op straat gevonden.
     
    Was boos dat iemand mijn telefoon had meegenomen die hij op straat vond. Doelloos in zijn auto ingebroken, maar niks meegenomen.
    Dat zal hem leren! :D
     
    Was boos dat iemand mijn telefoon had meegenomen die hij op straat vond. Doelloos in zijn auto ingebroken, maar niks meegenomen.
    Dat zal hem leren! :D

    :rolleyes:
     
    Back
    Naar boven